28.10.2005., petak

take me to the place I love,take me all the way...

dakle,idem doli.doma.u split.
u pocetku sam se,priznajen,bunila...sta radi koncerata ode,sta zbog ekipe..ovo ono..
al sta je postajalo sve izvjesnije da cemo SVI ic,i da nema apsolutno nikakve sanse da ostanen,to san bila sve sritnija..
evo..sad san cila nervozna i uzbudena..heh,ko da prvi put iden u st.
ajme,sican se kako je bilo kad san dosla prvi put nakon sta san se odselila..ja san se doslovno treeesla..a ovi moji su me isprid kuce docekali svi,naravno plakalo se..:)
ee,kad se toga sitin.zapravo,nije to bilo TAKO davno..prije 2 godine.al opet,cini mi se da je tako dugo proslo od tada..a prebrzo je proslo.
i sad,svaki put kad iden doli san cila na iglama..em se moram pakirat,pa vidit se jos sa ekipom iz zg-a,pa spremit sobu,pa kupit sta triba,obavit sta triba..jaooo..sve na neki presing..
onda kad doden doli,prvo dok se sa svima vidin,pozdravin..pa letam sa kave na kavu,od jedne do druge prije,pa kod babe,pa kod rodice,pa na groblje..ne stignen se deboto ni popisat.onda se nekome zaboravin javit,pa se ekipa naljuti,a uostalon,ni ne stigen se sa svima vidit..
i tako sve na brzinu..
ma mislin,da se ne svati krivo,meni je doli kad doden uvik super..ono,srce mi je na mistu..osjecan se ka doma..osjecan se opusteno i smireno,kolika god strka bila oko mene..
"slozija san sendvice,nesto za cugu,busolu i vricu,krenija prema jugu.evo plana,10 dana do jadrana trcecin korakon poput conana za 3 dana.kad doden,prvo lec pa odma vanka,na rivu tamo di je banka,sa ekipon,naruci kavu s mlikon.trac partija,dozivljaji s partija,sta san kupija,koliko san platija kuna,nove teorije turizma i baluna i digniteta dok me truju cigaretama.standardna slika,modna revija cvika,uvik ista spika lokalnih umjetnika,svi nesto gnoje,samo kroje i broje,[B]mislin se dobro je,evo mene medu mojeeee.evo me doma,bolje san odma,nema nervoza,odmaran mozak.
evo me doma,dobre volje san odma,na materinoj spizi,sta skuva cu izist
masu poznatih lica,dva tri nova vica,babe,dide,dica,tate,mame,kolica
pijen pipi,osjecan se hipi u cvitu mediterana poput bana,koza mi upija bakreni suncani sok,sve je ok,sidimo do sumraka,do zalaska sunca,nebo se crveni,gore vatre,a u meni sve cvate.procistilo cakre,energija zubori ka potok,vec kontan kad cu na otok.a prika vadi hobit sta ga je slozija za ponit,stari necu te odbit idemo na jogging.miris mora i borova,izbacujen olova sta se skupilo dok san se skolova.[B]odjednon,sve je prosto,100 posto mogu svatit onu staru,ma ko ovo more platit?!?evo me doma,bolje san odma,nema nervoza,odmaran mozak.
evo me doma,dobre volje san odma,na materinoj spizi,sta skuva cu izist.."
ma nema pisme koja bolje opisuje sve to..
koliko god san se ode uklopila i snasla,i nasla ekipu,koliko god mi je zagreb posta drag..nista mi ne moze split zaminit...istina,ima doli i brbana i cobana i kretena i debila..ka i svugdi..ima glupih mista,ima sugavog vrimena,ka i svugdi..
al govorin o onon nekon osjecaju koji split pruza.."pomalo,vrag odnija i prisu,sidi,odmori,ne zuri nan se nigdi" osjecaju..i ono kad svi zugaju kako nemaju para i kako nema posla,a svi side na rivi,piju kavu,puse duvan i odmaraju..ma toga nigdi nema...koliko god split bija,s neke druge strane,ovakav i onakav,pun narkomana i kriminala..to je uvik bija i bit ce moj grad.ono posebno moje misto..
uf,ponile me emocije i nostalgija..
iden.iden doma.odmorit...
gustajte!
ja znan da ja ocu
:)

- 17:48 - a mislin,bija bi red napisat neshto... (12) -

mail

Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (2)
Studeni 2006 (1)
Listopad 2006 (2)
Rujan 2006 (2)
Kolovoz 2006 (1)
Srpanj 2006 (1)
Lipanj 2006 (3)
Svibanj 2006 (4)
Travanj 2006 (3)
Ožujak 2006 (4)
Veljača 2006 (6)
Siječanj 2006 (7)
Prosinac 2005 (9)
Studeni 2005 (7)
Listopad 2005 (6)
Rujan 2005 (9)
Kolovoz 2005 (2)
Srpanj 2005 (1)
Lipanj 2005 (9)
Svibanj 2005 (13)
Travanj 2005 (9)
Ožujak 2005 (14)
Veljača 2005 (12)
Siječanj 2005 (7)
Prosinac 2004 (17)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari Osh/Nesh

o čemu?

O meni,mojima..onima koji bas i nisu moji...i svima ostalima...:)

mail:
botun@net.hr
MSN:
dunjchi@hotmail.com
AJSIKJU:
195 596 692


counter je od 24.01 u funkciji..:)

Free Counter
Free Counter



i Zagreb ima nebo
ali ga često ljubomorno skriva
Splite,tko sad zavaljen s tobom
u podnožju planina gleda nebo
koje počinje kod Mosora
i nestaje u horizontu mora


About...

Splichanka u raljama velegrada.
muzika makes my life better:)
Chesto zbunjena,josh cheshche nasmijana.
Ozbiljna..kad treba.
Ne volin redove na blagajnama.Ni ljubavnu poeziju.
Volim interne baze.I pisat po stolu.
e

svashta neshto

ono..sta me se dojmilo.
kako god,tu je:


Kathy:It seems that this California dew is just a little heavier than usual.
Don:Really?From where I stand,the sun is shining all over the place.
Singing in the rain

Lincoln Six-Echo: Who is "God"?
McCord: You know when you really want something, you close your eyes and wish for it really hard? God is the guy that ignores you.

ma nismo tako mali,
svi znamo ko je Marley..
i ja bi bio taki,
da sam rođen na Jamajki..

Zoster:Majko Jamajko

If love is a labor I'll slave til the end
I won't cross these streets until you hold my hand..

Rise Against:Swing life away