24.06.2005., petak

ajme koji che ovo glup post bit..

heh..NISAN ishla na bijelo dugme..nije bash neshto pretjerano zhaj..mislin,je..ali nije..
al zato san nauchila shta je kruzhni tok..
NE IDEM u Split..mislin,iden,ali tek 01.07.
onda se prijatelju moj,idemo poshteno zapit...

i bash san happy..sve je super..cool i spontano,ludo i nezaboravno...
i nikakav d-moll me ne mozhe razvalit...
i pas je super,i ekipa je super...
ma super ono totalno..
svi su svjetski probili...
nosim zelene japanke.
jedino shta san opet pochela grist nokte..to nije super..losha san skroz..reka bi moj otac da neman snagu volje...e neman,jebiga..shta chu sad,za takve stvari neman..

i upravo se smijen sebi koji san totalno glup post napisala..tj,josh ga pishem..
al znate shta?!?uopche me nije briga..moj glupi blog-moj glupi post-moja glupost...smijite se slobodno...ja chu i dalje pisat glupe postove..i shta mi mozhete...buahahahaha..
ovo je samo mojeeeeeeeeee...mojeeeeeeeeee moje moje moje moje mojeeeeeeeee
ha ha...kako sam glupa blago mi se..
ajde idem malo bit debil..
onak,bezveeeeze...reda radi.
navodno nije dobro neshto radit reda radi..
shta vi radite reda radi?ili radi reda..kako ochete..

ja ovaj post upravo pishem reda radi.
ali mi je jebeno dobro!

UPDATE(25.06.,16;44):
moran napisat..jucher bila ja s blogerima na kafici..pardon,coli:)
bila jeeewa,nebitan,pam i mental.
i bash mi je bilo lipo!neke san upoznala prvi put,neke pokoznakoji put.
i tako...sjedili,prichali,smijali se,shutili,pili,ostali bez bureka,neki su bili (skoro)
almost cool,a neki jedva fresh..al da ne bi bilo puno rasprave,zakljuchak je da smo svi itekako cool.Sve u svemu-pametno iskorishten petak navecher..
e!


UPDATE(26.06.,01:05)
ne mogu spavat.prevruche mi je.i previshe me sve to muchi.al kao sve je u redu.a zapravo,grizem se jer ga nisan ishla vidit.al mislim da bi se slomila da san otishla.oni idu 5 puta dnevno kod njega.i uvik kad se vrate on je cili zhivchan i potresen i onda se dere na nas,samo da ispuca negativnu energiju.a onda san josh vishe tuzhna.i onda mi josh ona govori da iden u ponediljak kupit crne gache i crnu koshulju da posli ne bude sve na brzinu..bla bla bla...NE CHUJEM TEEEEEEEE...NE ZANIMASH MEEEEEEE...NE MORASH MI GOVORIT DA CHE UMRIT,Z N A M TO....ZNAAAAAAAAAAAAM!!!!
jebemu,nemoj mi samo stajat tu.reci mi neshto!reci mi da che bit sve dobro i da che ozdravit!reci mi da mozhe disat,da ga nishta ne boli,da chu ga ich posjetit...
reci mi da je sve ovo samo san..
reci mi bilo shta..

- 00:20 - a mislin,bija bi red napisat neshto... (31) -

mail

Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (2)
Studeni 2006 (1)
Listopad 2006 (2)
Rujan 2006 (2)
Kolovoz 2006 (1)
Srpanj 2006 (1)
Lipanj 2006 (3)
Svibanj 2006 (4)
Travanj 2006 (3)
Ožujak 2006 (4)
Veljača 2006 (6)
Siječanj 2006 (7)
Prosinac 2005 (9)
Studeni 2005 (7)
Listopad 2005 (6)
Rujan 2005 (9)
Kolovoz 2005 (2)
Srpanj 2005 (1)
Lipanj 2005 (9)
Svibanj 2005 (13)
Travanj 2005 (9)
Ožujak 2005 (14)
Veljača 2005 (12)
Siječanj 2005 (7)
Prosinac 2004 (17)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari Osh/Nesh

o čemu?

O meni,mojima..onima koji bas i nisu moji...i svima ostalima...:)

mail:
botun@net.hr
MSN:
dunjchi@hotmail.com
AJSIKJU:
195 596 692


counter je od 24.01 u funkciji..:)

Free Counter
Free Counter



i Zagreb ima nebo
ali ga često ljubomorno skriva
Splite,tko sad zavaljen s tobom
u podnožju planina gleda nebo
koje počinje kod Mosora
i nestaje u horizontu mora


About...

Splichanka u raljama velegrada.
muzika makes my life better:)
Chesto zbunjena,josh cheshche nasmijana.
Ozbiljna..kad treba.
Ne volin redove na blagajnama.Ni ljubavnu poeziju.
Volim interne baze.I pisat po stolu.
e

svashta neshto

ono..sta me se dojmilo.
kako god,tu je:


Kathy:It seems that this California dew is just a little heavier than usual.
Don:Really?From where I stand,the sun is shining all over the place.
Singing in the rain

Lincoln Six-Echo: Who is "God"?
McCord: You know when you really want something, you close your eyes and wish for it really hard? God is the guy that ignores you.

ma nismo tako mali,
svi znamo ko je Marley..
i ja bi bio taki,
da sam rođen na Jamajki..

Zoster:Majko Jamajko

If love is a labor I'll slave til the end
I won't cross these streets until you hold my hand..

Rise Against:Swing life away