06.05.2005., petak

Jer ljudi su pokvarena rasa,prljava i zla..i tko ljude sluša,taj uvijek nastrada...

Jeste li ikad nekoga namjerno i svjesno povrijedili?Možda se pritom uživali,možda vam je bilo lijepo,jer tada niste mislili na osobu koju ste povrijedili..

Dok nitko ništa ne zna,dobro je..Lako je održavati prividnu sreću i ljubav.Lako?Ne znam kako je drugima,ali meni bome ne bi bilo lako.
Kako neke osobe mogu biti tako jake,tako egocentrične i tako sebične?Nemati obzira prema drugima i prema njihovim osjećajima?
Iskreno,tila bi da jedan dan mogu bit takva,da budem osoba koju je samo briga za sebe,za svoje osjećaje i interese,osoba koja samo gleda kako izvuć iz nečega bilo šta u svoju korist..Osoba koja može drugima tako lako lagat,a pritom ih gledat u oči..Osoba koja može bit toliko đubre i koja se može prema drugima ponašat i postavit tako superiorno,povrijedit ih bez problema,a da se pritom njeno samopouzdanje i ponos samo diže i nadopunjava..
Tila bi bit jedan dan takva,da vidim kako takva osoba razmišlja,jel joj možda negdje duboko unutra žao te osobe koju je upravo povrijedila?!?
Ma daaaa..nema veze,ona ne zna.Zašto bi ikad i saznala?
Ne znam stvarno...ponekad mi je žao samu sebe..žao što mogu bit toliko naivna i lakomislena..svima vjerovat,brinit da su drugi dobro,da ne povrijedim ljude s kojima sam bliska,ljude do kojih mi je stalo,ma koliko dugo oni bili prisutni u mom životu.
Osjećam se ko najveći kreten.Ko da mi se sad svi smiju iza leđa..hahaha,kako si samo glupa,pa šta ti ne vidiš šta se dešava..
Svi su oko mene znali,svi su se ponašali ko da nije ništa,svi su me i dalje gledali u oči i smijali se i razgovarali sa mnom...Jer ja nisam znala ništa.Jadna mala Dunja,nekako mi je žao nje..Ma zapravo,koga briga,njen problem ako ne shvaća..ha ha ha...
Jesam li ja možda kriva zbog toga?Jesam li?Ne znam..Recite vi meni..
Molim vas,recite mi,jel tako lijep osjećaj namjerno povrijeđivat druge,lagat im u facu,ponašat se ko da je sve u najboljem redu,svi se volimo,svi smo prijatelji,sve je super...
Molim vas,recite mi kakav je to osjećaj kad si svjestan da radiš krivo(hm..možda neke osobe nisu svjesne..a možda misle da to nije krivo..),da radiš protiv osoba koje navodno voliš(možda sebe uvjeravaš da ih voliš,da bi ti bilo lakše?),kakav je to osjećaj ljudima pogledat u facu nakon svega i nasrat toliko lažnih stvari(možda sebe zavaravaš?)...Molim vas,recite mi,jer ja sam samo mala,mlada,neiskusna,naivna glupača koja pokušava imat obzira prema drugima(možda mi to nekad i nije uspijevalo,zato se ispričavam,ali barem sam se trudila..),pa eto ne znam kakav je to osjećaj!!!!!!!
Ali ako želite,reći ću vam kakav je osjećaj kad znate da vas je neko namjerno povrijedio,a svejedno imate smješak na licu..u vama se nešto trga,neka nervoza vam se penje iz želuca u grlo...Reći ću vam kakav je osjećaj kad vam osoba do koje vam je stalo bez ikakvog objašnjenja okrene leđa...Reći ću vam kakav je osjećaj kad vas gledaju i pričaju o vama sa žaljenjem..
Kako se osjećam?Ko najmanji čovjek na svijetu..Kao da ne postojim..Osjećam se prevareno,izdano...ISMIJANO..
Osjećam se malo.

Ja niti u jednom dijelu teksta nisam spomenila ničije ime..Ne želim da ovo preraste u svađu,a pogotovo ne u svađu preko bloga..
I ti,DA TI KOJI OVO ČITAŠ...imaš li ikakvu potrebu da mi nešto kažeš?Mislim da ne mogu očekivati ispriku,puno manje stvari nisi sposoban reć mi u facu,tako da sumnjam da je isprika(pa makar i lažna)ono šta možeš(ne samo meni,nego bilo kome drugome) reć...Imaš li potrebu bilo šta reć...mislim da bi bilo dovoljno fer od tebe da mi to kažeš u lice.
Oprosti šta to ide ovako,ali jedino ovako mogu SVE šta mi je na pameti reć..Sve šta trenutno osjećam...

- 23:10 - a mislin,bija bi red napisat neshto... (28) -

mail

Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (2)
Studeni 2006 (1)
Listopad 2006 (2)
Rujan 2006 (2)
Kolovoz 2006 (1)
Srpanj 2006 (1)
Lipanj 2006 (3)
Svibanj 2006 (4)
Travanj 2006 (3)
Ožujak 2006 (4)
Veljača 2006 (6)
Siječanj 2006 (7)
Prosinac 2005 (9)
Studeni 2005 (7)
Listopad 2005 (6)
Rujan 2005 (9)
Kolovoz 2005 (2)
Srpanj 2005 (1)
Lipanj 2005 (9)
Svibanj 2005 (13)
Travanj 2005 (9)
Ožujak 2005 (14)
Veljača 2005 (12)
Siječanj 2005 (7)
Prosinac 2004 (17)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari Osh/Nesh

o čemu?

O meni,mojima..onima koji bas i nisu moji...i svima ostalima...:)

mail:
botun@net.hr
MSN:
dunjchi@hotmail.com
AJSIKJU:
195 596 692


counter je od 24.01 u funkciji..:)

Free Counter
Free Counter



i Zagreb ima nebo
ali ga često ljubomorno skriva
Splite,tko sad zavaljen s tobom
u podnožju planina gleda nebo
koje počinje kod Mosora
i nestaje u horizontu mora


About...

Splichanka u raljama velegrada.
muzika makes my life better:)
Chesto zbunjena,josh cheshche nasmijana.
Ozbiljna..kad treba.
Ne volin redove na blagajnama.Ni ljubavnu poeziju.
Volim interne baze.I pisat po stolu.
e

svashta neshto

ono..sta me se dojmilo.
kako god,tu je:


Kathy:It seems that this California dew is just a little heavier than usual.
Don:Really?From where I stand,the sun is shining all over the place.
Singing in the rain

Lincoln Six-Echo: Who is "God"?
McCord: You know when you really want something, you close your eyes and wish for it really hard? God is the guy that ignores you.

ma nismo tako mali,
svi znamo ko je Marley..
i ja bi bio taki,
da sam rođen na Jamajki..

Zoster:Majko Jamajko

If love is a labor I'll slave til the end
I won't cross these streets until you hold my hand..

Rise Against:Swing life away