21.02.2005., ponedjeljak

nevermind..

zbunjena sam.post ima vise dijelova.ne znam koliko.bolesna sam.zivcira me snijeg.cak mi se ne daju pisat ni ona ch,zh,sh slova.

Smiji se.Nemoj bit pogrbljena.Uspravi se.Budi pristojna.Ne smiji se.Uči.Jedi voće.Čitaj.Gledaj.Slušaj.Ne to.Ne budi nervozna.Zašto si takva?Zašto ne možeš bit normalna?Ko svi drugi?Zašto ne?A baš su lijepe čizmice.A vidi,roza boja.Baš su super.Svi to nose.Duga plava kosa.Po mogućnosti sa pramenovima.Tona šminke.Roza.MTV.Ok.Teen.Roza.Dečki.Disco.Gel.Sjaj.Roza.Pete.Krzno.Torbice.Broš.Roza.
NEĆU!
Zar je tako teško prihvatit nekoga ko je drugačiji?Ko ima svoj stav?Ma,koga uopće briga?!?Najlakše je bit ovca.Bit kopija miljun drugih cura u gradu.Bit obučena kao one.Imat istu frizuru,imidž,stil,mišljenje,maskaru,sjajilo,cipele,majicu...pa čak i cd u discmanu?Samo zato jer se to nosi/sluša/gleda?!?Zato jer je to in?Obuci crnu majicu,marte,starke,najobičnije tenisice,ošišaj se na kratko,izađi u piđami,u 500 različitih boja,uzoraka i tkanina...Pjevaj na ulici.Sam.Smiji se.Sam.I smijat će ti se.Jer nisi ovca.Nisi kao oni.Ne gledaš Big Brother.Ne znaš koja je pjesma br.7 na ljestvici novih hitova.Dobro je dok ti se samo smiju.Ima i degeneriranih kretena koji će se iskalit na tebi,po mogućnosti te dobro izmlatit i to s guštom tako da cijelu večer provedeš na traumatologiji.Jer nisi ovca.Ne živiš po njihovim pravilima i standardima.
Priznajem,i ja sam ponekad ovca.Al trudim se ne bit.Ne smijat se drugima jer su drugačiji.Ne!Trudim se..Ali svi smo mi ovce.Bar ponekad.
Roza.

ne znam.ovo sam jucer pisala.fuck.di mi je nestalo slovo n?dobro je..vec san pomislila da ga nema.
glupi snijeg.glupi zbor.mmm..milka..bijela..s ljesnjacima...gladna sam.jede mi se hrskavo pecena piletina sa slatkim umakom iz kineskog restorana.zahtjevna sam.to je glupo.mislim,nije glupo.ne znam.letargija.totalna.
np:reamonn-supergirl
You can tell by the way, she walks that she's my girl
You can tell by the way, she talks that she rules the world.
You can see in her eyes that no one is her chain.
She's my girl, my supergirl.
And then she'd say, it's Ok, I got lost on the way
but I'm a supergirl, and supergirls don't cry.
And then she'd say, it's alright, I got home late last night,
but I'm a supergirl, and supergirls just fly.
And then she'd say that nothing can go wrong.
When you're in love, what can go wrong?
And then she'd laugh the nightime into day
pushing her fear further long.
And then she'd say, it's Ok, I got lost on the way
but I'm a supergirl, and supergirls don't cry.
And then she'd say, it's alright, I got home, late last night
but I'm a supergirl, and supergirls just fly.
And then she'd shout down the line tell me she's got no more time
'cause she's a supergirl, and supergirls don't hide.
And then she'd scream in my face, tell me that leave, leave this place
'cause she's a supergirl, and supergirls just fly
Yes, she's a supergirl, a supergirl,
she's sewing seeds, she's burning trees
She's sewing seeds, she's burning trees,
yes, she's a supergirl, a supergirl, a supergirl, my supergirl..

obozavam ovu pismu.pjesmu.sta mi je?odjedanput imam "potrebu" govorit/pisat "normalno"..dobro..nekim ljudima je normalno.meni je cudno.ne znam.svaka cast onome ko ovo cita.moje gluposti.debilane.razmisljanja koja to nisu.naklapanja.celava pjevacica.sjetila sam se toga.imali smo za lektiru.
(daj sredi se..dodi sebi dok jos imas kome!)
evo..dobro sam.normalna sam.valjda.

- 22:11 - a mislin,bija bi red napisat neshto... (8) -

mail

Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (2)
Studeni 2006 (1)
Listopad 2006 (2)
Rujan 2006 (2)
Kolovoz 2006 (1)
Srpanj 2006 (1)
Lipanj 2006 (3)
Svibanj 2006 (4)
Travanj 2006 (3)
Ožujak 2006 (4)
Veljača 2006 (6)
Siječanj 2006 (7)
Prosinac 2005 (9)
Studeni 2005 (7)
Listopad 2005 (6)
Rujan 2005 (9)
Kolovoz 2005 (2)
Srpanj 2005 (1)
Lipanj 2005 (9)
Svibanj 2005 (13)
Travanj 2005 (9)
Ožujak 2005 (14)
Veljača 2005 (12)
Siječanj 2005 (7)
Prosinac 2004 (17)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari Osh/Nesh

o čemu?

O meni,mojima..onima koji bas i nisu moji...i svima ostalima...:)

mail:
botun@net.hr
MSN:
dunjchi@hotmail.com
AJSIKJU:
195 596 692


counter je od 24.01 u funkciji..:)

Free Counter
Free Counter



i Zagreb ima nebo
ali ga često ljubomorno skriva
Splite,tko sad zavaljen s tobom
u podnožju planina gleda nebo
koje počinje kod Mosora
i nestaje u horizontu mora


About...

Splichanka u raljama velegrada.
muzika makes my life better:)
Chesto zbunjena,josh cheshche nasmijana.
Ozbiljna..kad treba.
Ne volin redove na blagajnama.Ni ljubavnu poeziju.
Volim interne baze.I pisat po stolu.
e

svashta neshto

ono..sta me se dojmilo.
kako god,tu je:


Kathy:It seems that this California dew is just a little heavier than usual.
Don:Really?From where I stand,the sun is shining all over the place.
Singing in the rain

Lincoln Six-Echo: Who is "God"?
McCord: You know when you really want something, you close your eyes and wish for it really hard? God is the guy that ignores you.

ma nismo tako mali,
svi znamo ko je Marley..
i ja bi bio taki,
da sam rođen na Jamajki..

Zoster:Majko Jamajko

If love is a labor I'll slave til the end
I won't cross these streets until you hold my hand..

Rise Against:Swing life away