04.02.2005., petak

ma svashta..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

np:FNC Diverzant-Psiho

i tako..ka shta sam naslov kazhe...ja sam,jelte..ozdravila..heh..nakon shta san se jucher materi rasplakala jer:

ja:ochu ich u shkolu!!!!neman shta radit doma!!!!
mater:al nash shta dobijesh li up..
ja:ma nechu dobit upalu plucha,ti i tvoja upala plucha vishe,ostavi me vishe s ton upalon plucha!
mater:dobro,ajde,samo da te vishe ne vidin tako grintavu!
ja:dobro,ne morash me vishe gledat!


i tako san ja otishla u shkolu.happy...svi ono eee..di si...shta je,ovo ono..sve u svemu..dobro je=)
razmistilo nas je.sidin,a di bi drugo,nego OPET u prvoj klupi!!kako lovely..

np:Reel Big Fish-Beer

poslala san mu poruku da san ozdravila...nije nishta odgovoria..mozhda nema love...

ne mogu na six pack,ne mogu sutra u tvornicu..smjc smjc..a bash san se veselila...

bash san razmishljala danas..ne znan koji je sat bia..neki ljudi me zhivciraju.ljudi koji su mi do jucher bili zakon,i obozhavala san ih.evo uzet chu za primjer osobu...nazvat chemo je Lj.Sa Lj san stvarno dobra..super!al u zadnje vrime,strashno me zhivcira.svaki pokret koji Lj napravi,svaka rich koju Lj kazhe..(ne nuzhno upuchena meni)..a da u tome nema nikakve namjere da meni naudi na bilo kakav nachin.ono..razgovor ka i svaki drugi,sve je normalno i super ka i prije..samo shta mene to UZHASNO ZHIVCIRA!!i ne mogu bit blizu Lj,jer tada samo razmishljan o trenutnoj nervozi koju Lj kod mene izaziva,i samo nalazin stvari koje bi me josh vishe izhivcirale.izbjegavan izlaske s Lj.
bilo je i prije takvih sluchajeva kod mene.i to mene prođe...stvarno kratko traje..al opet..osjechan se ko najveche đubre zato shta (iz meni totalno nepoznatih razloga) trenutno ne mogu podnit Lj u svojoj blizini.znan da che proch..nadan se shta prije..al..ma ne znan..=(((

jedva chekan da oden s njin vanka...bash san uzbuđena..loool...hehehe...sitila san se mog prike..(nije ovi put onaj isti...al slichni su)..kad mi e reka da se osjecha ko da ima 15(a zapravo ima malo /puno/ vishe od 15)..u shta sve chovika mozhe dovest stanje zaljubljenosti..looool=))
zato ide jedan tekst..meni je poseban(i to ne zato shta je od tbf-a...)

*PRAVA LJUBAV*
Prava ljubav se dogodi samo jednom u životu, i donosi lipotu ili bol u svoju dotu. I nije kriv baš nitko što se dogodi baš tako, šta te udari posrid glave preteškim batom. I šta ti Amorova strijela raskoli srce u 100 dijela, i ljubav uđe i u najmanji dio tvoga tijela. I zagospodari tkivom da zaboraviš sve živo i sve crno bude bijelo a sve pravo postane krivo. Više nisi onaj stari, umišljaš svakakve stvari, neka tekucina u glavi stvarnost kvari. Pa često kad misliš da činiš stvar pravu, kad ohladiš glavu shvatiš,izigrava si budalu. Kad zakoračiš stazom ljubavi nemaš kud, odbaci sav teret uz put i zaboravi trud. I sve šta radiš, radiš za pravu ljubav svog života a ona te smota i plesne ka ono šta se mota.Vrime ne liječi pravu ljubav, ne donosi zaborav, ona ima samo jedan kraj: pakao ili raj. REFREN/ovo je pjesma sa glupim refrenom, a mi smo postali šonje/ Pravu ljubav ne daj nikom jer ona je samo tvoja, tračak svijetla od svih zemaljskih boja. Život je pakao, ništa drugo do razvučeni kraj, a ljubav je jedina i prava karta za raj. Ona je dar, nju ne biraš, ona dolazi sama, ona je jedino svjetlo kad svud okolo je tama. Čak i onda kad je ljubav samo neizmjerna bol i kad te razdire ka na rani sol. Budi sretan što si taj, odabran i znaj, vrijedi živjeti za takvo nešto doživjeti. I prepusti svoj život struji prave ljubavi, budi hrabar jer na kraju samo hrabar slavi. Ljubav je jedina istina, motiv i smisao života, i jedino ispravno oružje u borbi protiv strahota. I u ovom zemaljskom kaosu, paklu i stravi budi sretan jer si od onih koji žive zbog ljubavi. Kao nevidljiva bomba od bilion megatona snaga ljubavi razara sve do najmanjeg atoma, razdire tiho dok samo jednom buče zvona, upregne misli i u njima samo on ili ona. REFREN /Previše puta na stazi svog životnog puta lažni putokazi prevare naš razum i on luta. Zaboravi ljubav i krene pogrešnom stazom jer najlakše je preleziti prepreke plitkim gazom. Al' kad te pogodi prava ljubav znat ćeš istog trena, jer ona je jaca od Batmana, Supermana i Hi-mana. Elementarna nepogoda s nebeskog svoda, nekad crvena, nekad plava al' uvik vrela ka lava. Ona nas mijenja i zakači se za nas ka sjena, čvrsta ka stijena neovisna od naših htijenja. Postane dio nas, ne obazire se na hoću-neću donosi patnju il' svemirsku sreću. Čak i onda kad gubiš, dobivaš ljubav u sebi, u svojoj nesreći ceš znat koliko ljubav vrijedi, znat ćeš dobro kako je kad ljubavi fali zato ne gasi vatru već je ponovo raspali. I ne vrijeđaj ljubav drugujući s tugom jer sve dok si živ ljubav možeš darivat nekom drugom. REFREN


vjerojatno ste se pronashli u ovoj pismi..ako nishta..bar u nekin njenin djelovima..al neka,lipo je to=)))


p.s.ne znan zashto mi ispod slikice pishe ovo..zhivcira me=(((!!!
e da..posla mi je sms..u nedilju idemo vanka..loool=)))
np:tbf-prava ljubav...

- 19:40 - a mislin,bija bi red napisat neshto... (12) -

mail

Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (2)
Studeni 2006 (1)
Listopad 2006 (2)
Rujan 2006 (2)
Kolovoz 2006 (1)
Srpanj 2006 (1)
Lipanj 2006 (3)
Svibanj 2006 (4)
Travanj 2006 (3)
Ožujak 2006 (4)
Veljača 2006 (6)
Siječanj 2006 (7)
Prosinac 2005 (9)
Studeni 2005 (7)
Listopad 2005 (6)
Rujan 2005 (9)
Kolovoz 2005 (2)
Srpanj 2005 (1)
Lipanj 2005 (9)
Svibanj 2005 (13)
Travanj 2005 (9)
Ožujak 2005 (14)
Veljača 2005 (12)
Siječanj 2005 (7)
Prosinac 2004 (17)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari Osh/Nesh

o čemu?

O meni,mojima..onima koji bas i nisu moji...i svima ostalima...:)

mail:
botun@net.hr
MSN:
dunjchi@hotmail.com
AJSIKJU:
195 596 692


counter je od 24.01 u funkciji..:)

Free Counter
Free Counter



i Zagreb ima nebo
ali ga često ljubomorno skriva
Splite,tko sad zavaljen s tobom
u podnožju planina gleda nebo
koje počinje kod Mosora
i nestaje u horizontu mora


About...

Splichanka u raljama velegrada.
muzika makes my life better:)
Chesto zbunjena,josh cheshche nasmijana.
Ozbiljna..kad treba.
Ne volin redove na blagajnama.Ni ljubavnu poeziju.
Volim interne baze.I pisat po stolu.
e

svashta neshto

ono..sta me se dojmilo.
kako god,tu je:


Kathy:It seems that this California dew is just a little heavier than usual.
Don:Really?From where I stand,the sun is shining all over the place.
Singing in the rain

Lincoln Six-Echo: Who is "God"?
McCord: You know when you really want something, you close your eyes and wish for it really hard? God is the guy that ignores you.

ma nismo tako mali,
svi znamo ko je Marley..
i ja bi bio taki,
da sam rođen na Jamajki..

Zoster:Majko Jamajko

If love is a labor I'll slave til the end
I won't cross these streets until you hold my hand..

Rise Against:Swing life away