01.02.2005., utorak

mrzin naslov

..ne znan shta bi napisala.dobro,znan..al tek nakon duzheg razmishljanja.a o naslovima mi se ne da (tako dugo) razmishljat.jedini naslovi koje pishen su neshto tipa SHKOLSKI/DOMACHI RAD,VJEZHBA ili neki dubokouman-pun-struchnih-richi-ovo-je-zhivotno-pitanje naslov koji je najchesche umotvorina najdrazhe mi profesorice iz geografije..al dobro,mislin da je to trenutno manje bitno.

np:train-drops of jupiter

bolesna san.opet.iman neku virozu.jebemu.od kashlja ne mogu ni spavat,a glava mi puca od bolova kad god se dignen iz kreveta.zaljubila san se u papirnate maramice..toplomjer mi je vech bivshi(gadno smo se posvađali kad je odbia pokazivat bilo shta manje od 37.5..)najbolji prijatelji su mi daljinski od televizije,panatus(a.k.a.sirup za kashalj) i operil(a.k.a.kapi za nos)..dobro nam je.they're really nice guys..once you get to know them..=)
shta je od svega najgore..ova glupa viroza me uvatila taman u vrime kad NIJE TRIBALO.dobro..uglavnom te nepozheljne i e-sad-chu-te-zajebat stvari dođu kad najmanje zhelish..i kad ti najmanje tribaju..
al opet,one(dobre) koje najmanje ochekujesh,isto tada ti i dođu.kad najmanje ochekujesh.ali takve stvari ne gledaju jel vrime dobro ili nije.i ne tribaju gledat.mislin da ne postoji cura koja bi se zhalila ako upozna zakon tipa,i onda josh idu na kavu...hehehe...

np:anti-flag-protest song

e pa ni ja se ne bi zhalila.i nisan se zhalila.jer je tip zakon.al..taman se potrefilo...dobra i e-sad-chu-te-zajebat(u mom sluchaju ima oblik viroze) doshle su tu negdi,u isto vrime.popizdila san.josh vishe shta san se cila ushemila..bila happy..ono idemo vanka..jeeee....puf..dan prije dobijen fibru.bilo je neshto ovako..subota navecher,vratila se iz vanka...

mater:dunja,aj izmiri fibru
ja:nechu,neman fibru
mater:ma aj molin te,vidi se na tebi da imash fibru..cakle ti se ochi...ajde
ja:ma shta je tebi,neman fibru,pa valjda znan po sebi..neman
otac:daj pusti je,ako kazhe da nema fibru,onda nema
mater:pa nechu da mi je dite bolesno,a da ja to ne znan..ochesh da mi dobije upalu plucha..a?!
ja:a kako chu dobit upalu plucha kad nisan uopche ni bolesna..
mater:daj molin te izmiri fibru...ajde molin te..kupit chu ti sutra majonezu.aj molin te(dobila san inache zabranu konzumiranja majoneze,jer san je pochela jest za doruchak,ruchak i vecheru..i između.mater rekla da se trujen.a shta chu kad mi je to lipo:))
ja:aj,aj..evo,ako chesh ti bit sritnija,izmirit chu fibru..al sutra mi imash kupit majonezu..i to onu veliku..
nakon par minuta...
mater:iiii..jel imash fibru..?!
ja:ma neeeman..neeeeman
mater:ajme kako lazhesh..daj da vidin...37.9 i ti meni da nemash fibru..ccc..odma chu ti skuvat chaj..i popij lekadol
ja:a mogu li sutra vanka?!samo na jednu kavu?(trep trep okicama)
mater:ma jesi ti normalna..da mi dobijesh upalu plucha?!stoj doma i ne mrdaj!


i evo me...stojin doma i ne mrdan.vech 4 dana.dobro je shta ne moran..shtovishe..ne smin izlazit iz kuche zbog ovog sniga.al svejedno..nek je vanka oluja,tila bi ich s njin na kavu.i fali mi ekipa iz shkole..=(a jebiga...
bila san jucher u doktorice..TJEDAN DANA!!!!TJEDAN DANA MORAN STAT DOMA...neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!
ma luuuudilo..zaaakon,super!!!
:vidit chu ga tek za tjedan dana..a ko zna shta se mozhe desit do tada...
:tjedan dana stat doma,ne izach iz kuche,ne vidit ekipu
:prepisivat sve iz shkole..jooooooooo...
:neeeeeeeeeeee....ochu ozdraaavit!!!e jebemu...

np:dropkick murphy's-oi oi oi

i dok se ovako doma izlezhavan..sitin se jednog mog prijatelja(kojen se i ovin puten isprichavan..zna on zashto..) pa koji put pogledan kroz prozor...yep..obitelj Pingvin je taman doshla..evo,vech su shator digli..ajde,lipo su misto izabrali..shta je je..al meni je bolje..ja iman radijator:)))
ooops...zovu me moji prike..daljinac govori da iman film na dvd-u za pogledat..
evo i ova dva..(neshto su stalno skupa u zadnje vrime...hmmm) pocheli su me zhivcirat..svaki dan isto..a i znan kad ozdravin,jedino che mi daljinski ostat prika.ova dva che otich...kad nemaju vishe koristi..vidi se ko mi je pravi prijatelj...
eto..iden se ja lichit..mozhda odjedanput,naglo,iznenadno ozdravin..i mozhda onda buden mogla odma ich vanka,u shkolu..sve super...daj dunja glupa si,shta ti mislish..da si sabrina?!?đizs s kin ja zhivin...
pozdrav svima,tj.onima koji su zdravi...ne znate shta imate...=)

p.s.ako ste
:pomislili da je moja mama opsjednuta fibrom,upalom plucha i svim oblicima (moguchih)bolesti njenog djeteta-u pravu ste
:pazhlivo chitali post,mogli ste zakljuchit da gledam Sabrinu-opet ste u pravu(a shta chu drugo radit posli ruchka?!?)
:i nakon toga skupili snage i nastavili chitat post,bez obzira na sve gluposti koje san nasrala ode..mozhda ste se malo pripali kad ste skuzhili da san malo skrenila,tj.da prichan sama sa sobom..-opet ste u pravu,nazhalost...
al do not worry..I repeat,do not worry...sve ove gore navedene amo rech karakteristike su iskljuchivo kratkorochne i posljedica su e-sad-chu-te-zajebat stvari...osin mozhda one prve..ona je posljedica mama-stanja..i josh nije dokazan njen vijek

- 12:12 - a mislin,bija bi red napisat neshto... (9) -

mail

Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (2)
Studeni 2006 (1)
Listopad 2006 (2)
Rujan 2006 (2)
Kolovoz 2006 (1)
Srpanj 2006 (1)
Lipanj 2006 (3)
Svibanj 2006 (4)
Travanj 2006 (3)
Ožujak 2006 (4)
Veljača 2006 (6)
Siječanj 2006 (7)
Prosinac 2005 (9)
Studeni 2005 (7)
Listopad 2005 (6)
Rujan 2005 (9)
Kolovoz 2005 (2)
Srpanj 2005 (1)
Lipanj 2005 (9)
Svibanj 2005 (13)
Travanj 2005 (9)
Ožujak 2005 (14)
Veljača 2005 (12)
Siječanj 2005 (7)
Prosinac 2004 (17)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari Osh/Nesh

o čemu?

O meni,mojima..onima koji bas i nisu moji...i svima ostalima...:)

mail:
botun@net.hr
MSN:
dunjchi@hotmail.com
AJSIKJU:
195 596 692


counter je od 24.01 u funkciji..:)

Free Counter
Free Counter



i Zagreb ima nebo
ali ga često ljubomorno skriva
Splite,tko sad zavaljen s tobom
u podnožju planina gleda nebo
koje počinje kod Mosora
i nestaje u horizontu mora


About...

Splichanka u raljama velegrada.
muzika makes my life better:)
Chesto zbunjena,josh cheshche nasmijana.
Ozbiljna..kad treba.
Ne volin redove na blagajnama.Ni ljubavnu poeziju.
Volim interne baze.I pisat po stolu.
e

svashta neshto

ono..sta me se dojmilo.
kako god,tu je:


Kathy:It seems that this California dew is just a little heavier than usual.
Don:Really?From where I stand,the sun is shining all over the place.
Singing in the rain

Lincoln Six-Echo: Who is "God"?
McCord: You know when you really want something, you close your eyes and wish for it really hard? God is the guy that ignores you.

ma nismo tako mali,
svi znamo ko je Marley..
i ja bi bio taki,
da sam rođen na Jamajki..

Zoster:Majko Jamajko

If love is a labor I'll slave til the end
I won't cross these streets until you hold my hand..

Rise Against:Swing life away