subota | 17.12.2005.

KORN - See You On The Other Side

Image Hosted by ImageShack.us
S obzirom na bendove koji su bili recenzirani od kada postoji 'Eyesocket', nijedan nije bio kao Korn, možda jedino Ill Nino, onako otprilike sličan. Ovaj album sam čekao da dođe u moje ruke iz više razloga. Prvi je bio taj da vidim kako će se bend snaći bez Heada na gitari, a drugi je bio odlična brojka prodanih primjeraka (čak 200 000 prvi tjedan!). Neželim biti sad neki poseban i praviti se pametan, ali ja nisam našao niti jednu dobru stvar na ovom albumu. To mi se isto desilo i sa 'Take A Look In The Mirror (2004)'. Dobio sam dojam da je Korn prestao postojati na albumu 'Untouchables (2002)'. Mislim kako ovaj bend je odavno prestao svirat sa ljubavi prema muzici. Možda samo odrađuju određene ugovore i onda se vrate stvarima koje su im važnije nego muzika, ma da kažu kako je svako novo izdanje najbolje! Red bi bio da ja sada opisujem album, ali neznam gdje krenut. Neznam, šta navesti kao pozitivnu stranu, kada sve što sam čuo mi nevalja, sve je nekako napravljeno jednostavno, Fieldy se negdje izgubio, a Jonathan kao da je snimio solo album. Jedino njegovi vokali su napredovali. Eto, to je jedino ono ''pozitivno''. Mogu samo reć kako pratim ovaj bend od Issues-a (1999) i kako sam uz sav taj ekstremni metal, grind i tako koji većinom slušam i dalje fan ovog benda, ali ovaj album je odbojnica. Odskočna daska. Ovaj album, kao i 'Take A Look In The Mirror' samo sam jednom poslušao i nikad više! Sve ono prije je zakon. Vratimo se ektremnoj muzici!

- 19:12 - Komentari (2) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>