Zar uistinu moram pisati naslov...? Pa ne!!!

Eh, jebati ga... Kak bi Sandrina mama rekla... Da, da... Pozdrav teti Draženi! Najjača si! rofl
Ovaj će post bit totalno bzvz i dosadan... Pa krenimo...
Dakle. Što biste vi rekli kad biste vidjeli da neke stvari, koje radite po istom principu već dugi niz godina, odjednom postanu jadne i čudne? Pretpostavljam da ne biste ni primjetili promijene... Kao ni ja sama... Ermm, ima li ovo ikakve veze sa zdravim razumom!? Ne, nema. Definitivno.
Ajmo dalje. Znate li vi što je to slatki kukuruz? Ja znam, recimo. I obožavam ga jesti. Evo, sad baš jedem iz konzereve pobjedničkog povrća Bonduelle. Predobar je, a k tome ne deblja! Pa nemo'š vjerovat! Da...
A fak, ispao mi mali kukuruz na pod. Nema veze.
Tražim... Tražim... A jebiga, nemrem ga nać. Izgubio se.
Ode još jedan, u pi*** materinu!!! Al ovog sam odmah našla! Jeeei!!!
Jeste li se ikad zapitali koji se vrag s vama dešava? Onako, samo odjednom - bez ikakva razloga? Ja nisam, uvijek je tu bio neki razlog pa, opet, jebati ga!
Uhh, majko mila... Koliko gluposti odjenom... Al nije sve, ima još.
Ali, ali... Ništa ovaj put, idem potražit kukuruzich...
Prrrrrrrr... zujo





06.05.2007. u 16:19
° 16 thoughts of the world ° Print ° # °