Scom


Prošlo je dugo vremena... I evo mene... belj
Ovo je prvi lijep dan... Proteklih tjedan dana je bilo jako hladno... I ceste su pune blata i bljuzge...
200 m od moje kuće je u 2 dana sletilo 6 automobila... ehehe
Iako moram reći da me snijeg jako razveselio jer proteklih zima gotovo da ga nije ni bilo...

Sva sam neka živčana i smotana... Valjda mi je takav dan/tjedan/mjesec...
Mama mi je danas oprala moje bijele hlače i uništila ih... burninmad
Kako sam inače poznata po tome da svaki put BAŠ JA sjednem na tek obojanu klupu, umrljam se tintom, voskom ili sjednem na žvakaču, incident sa bijelim hlačama me nije previše iznenadio... No nadala sam se da ću ih odnijeti u kemijsku čistionicu i sve po starom... Ali draga mamica mora pokušati oprati... grr I naravno kad ih jednom opereš nema spasa.. U kemijskom kažu da ih slobodno mogu baciti... headbang A probala sam sa svim mogućim glupostima za odstranjivanje mrlja (čak sam uzela i j....i domestos u ruke i ribala ko kreten), ali tintu je valjda nemoguće skinuti... I kao šlag na tortu, napišem skoro cijeli post i iskoči mi osigurač, tj.crkne komp... :burninmad Već sam mislila da ću morati pisati cijeli post kad ono opcija-skice... hvala adminu blog.hr-a:cerek I takoc...

Image and video hosting by TinyPic

Napokon sam odlučila šta ću studirati, tako da idem sad preko zimskih praznika u Zagreb na pripreme...zujo
Naravno da me više veseli tjedan dana skitanja, ali što se mora nije teško... fino

E da... Kad smo kod veselijih tema, ne mogu preskočiti nedavnu pobjedu Hrvatske... cerekparty
Predobra utakmica, jedna od najboljih koje sam gledala uopće... smijeh
Još se sjećam bronce iz 98' kad sam imala samo 9 godina a gledala sam svaku tekmu i nosila dresove naših igrača... Samo da se ne umisle zbog dobrih kvalifikacija (kao na prošlom SP-u) pa da na ovom Europskom ispuše... eh... dosta o nogometu... hrvatska

Vrijeme je da vas prestanem gnjaviti... Uživajte ljudeki i čujemo se za mjesec-dva... kiss

24.11.2007. u 12:06 | 5 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?


soadvk16@hotmail.com

Online Degree, Online College Degree, Online Master Degree, Online Bachelor Degree

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Volim

prijateljecerek
čokoladuthumbup
metalrofl
rockparty
punksmokin
dobre knjigegreedy
zelene očilud
šiltericeyes
rolanjecool
rukometcerek
Vinkovcesmokin
starkecool
martethumbup
narukviceblabla
iskrenostwink
ljetoburninmad
morecerek
životinjethumbup

Music & Pics & Blogs

In Flames
Ill Nino
Soilwork
Three days grace
Amon Amarth
Iron maiden
System of a down
Slipknot
Metallica
Dimmu Borgir
Dark Tranquillity
Shadows fall
Murderdolls
Tool
Slayer
Adema
Apocalyptica
RHCP
The Nile
Muse
Korn
Rammstein
Static-x
Disturbed
Placebo
The Offspring


the only cukirofl
downlukegreedy
juventinadead
lordbyronhrvatska
beatlesica smijeh
sonjarofl
lucia naughty
maj bejbi kiss
mrtvačnicawink
jackass girlwave
soad malacool
maneken-hahacerek
katastrofa blognamcor
cesta 55-bruno yes
kate16party

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic