Something takes a part of me...


I need to save myself before I drown,
it took so long to see,
the world your mind creates,
it pushes me under...

....
It's always easy to judge,
but takes a lot to be specific...


Omg, ne mogu vjerovati da mi je toliko dosadno da pišem post...
Eh, subota a ja bila u školi, na 4h fizike... blah, umorna sam.. zijev
Osim ustajanja u pola 6, još se nekoliko sranja dogodilo (al doslovno)...
Skoro me zgazio autobus... Došla kući, pas skoči na mene i uprlja mi hlače... Ajd ništa, sjednem na prozor i slušam mp4, i tek nakon pola sata skužim neke seljake parkirane kraj ceste u nekom autu kako mi viču-odi vamoo... Ma... Onda je moj glupi pas počeo vijati neku djecu po igralištu, i dok sam ga hvatala, ugazila sam u govno... madČovjek od 31 godine mi izjavio ljubav rolleyes(aj nije on ni prvi ni zadnji pedofil) i ostatak dana sam se suzdržavala da ne povraćam... Prekrasan dan, nema šta...
Idem sad ribati moje fensi-šmensi ukakane patikice uz lijepi glasić Andersa Fridena...
Moram i staroj pomoći spremat kuću... Tko radi, ne boji se gladi...hehe

Image and video hosting by TinyPic

ajd uživajte (kad već ja ne mogu).....................................pusawink

31.03.2007. u 17:28 | 18 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?


soadvk16@hotmail.com

Online Degree, Online College Degree, Online Master Degree, Online Bachelor Degree

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Volim

prijateljecerek
čokoladuthumbup
metalrofl
rockparty
punksmokin
dobre knjigegreedy
zelene očilud
šiltericeyes
rolanjecool
rukometcerek
Vinkovcesmokin
starkecool
martethumbup
narukviceblabla
iskrenostwink
ljetoburninmad
morecerek
životinjethumbup

Music & Pics & Blogs

In Flames
Ill Nino
Soilwork
Three days grace
Amon Amarth
Iron maiden
System of a down
Slipknot
Metallica
Dimmu Borgir
Dark Tranquillity
Shadows fall
Murderdolls
Tool
Slayer
Adema
Apocalyptica
RHCP
The Nile
Muse
Korn
Rammstein
Static-x
Disturbed
Placebo
The Offspring


the only cukirofl
downlukegreedy
juventinadead
lordbyronhrvatska
beatlesica smijeh
sonjarofl
lucia naughty
maj bejbi kiss
mrtvačnicawink
jackass girlwave
soad malacool
maneken-hahacerek
katastrofa blognamcor
cesta 55-bruno yes
kate16party

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic