Strange post


H e L L o U !
Sami smo već dva dana... yes
Starci su na Hvaru i vraćaju se u nedjelju ujutro...
Uživamo... cerek
U četvrtak su ujutro zakasnili na trajekt, a drugi je išao tek navečer, tako da su ostali u Splitu...
Stara kaže da su nam kupili nešto... kul

E ovak, u srijedu sam bila u kinu i gledala Parfem... wink
Prije toga sam čitala knjigu...
Ok je film al ima pomalo jeftin kraj-masovne orgije i scena kanibalizma... naughty
Ali sviđa mi se, dobro je napravljen, pogotovo početak i prvi dio...
Uspjeli su prikazati francusko srednjovjekovno društvo na zbilja ogavan način...
Ali mislim da ne može svidjeti onima koji ne pročitaju knjigu jer je dosta toga izbačeno, iako traje preko 2 sata...

Sad malo o parfemima... cerek
Znam da se ovaj post ne uklapa baš u ovo crno okruženje i sličice metal bendova al oke..
Pa ovako...
Evo nekoliko dobrih parfema, nisu po redu, ali najdraži je svakako Escada

1.Escada - Rockin' Rio (žuti) ili Pacific Paradise (plavi)

Ove parfeme obožavam... Mirišu na voće i cvijeće... wink
Zapravo su jednaki, ali svakog ljeta izađu u drugoj ambalaži i pod drugim imenom...
Više ih nema u prodaji, sve do 6.mjeseca... kent vejt

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

2.Britney Spears - Fantasy

Mrzim Britney, ali ima dobre parfeme...
Ovaj je jako dobar, moja ga sestra obožava...
Trenutno ga imam...

Image and video hosting by TinyPic

3.Moschino - I love love

E, ovaj je jedan od boljih...
Ne znam zašto, ali on se sviđa dečkima...
Npr.moj brat (ne ubraja se baš u dečke, al ajd), pa Domagoj (Marijanin)...
I Damirinho-to je onaj za kojeg si me pitao kak se zove...
I njega imam et d moment...

Image and video hosting by TinyPic

4 Escada - Magnetism

Ovaj je dosta jak, ali lijepo miriše...
Ma Escada rules! cerek
I njega imam sad...

Image and video hosting by TinyPic

5.Britney Spears - Curious

E, ovaj juve obožava...
Imala sam ga u ovoj maloj ambalaži-s jedne strane sjajilo, s druge parfem...
Recimo da je imao dosta vlasnika-od mene, preko Marijane, Maje i Juventine vikendom... rofl

Image and video hosting by TinyPic

6.D&G - Light Blue

Ovaj sam obožavala u osnovnoj...
Dobila sam ga od sestrinog dečka za rođendan...
Dobar je...

Image and video hosting by TinyPic

7.Jennifer Lopez - Live Lux

Jedan kul parfem...
Monika ga obožava...
Imam i njega trenutno uz one gore navedene i La Coste

Image and video hosting by TinyPic

8.Nina Ricci - Nina

I ovaj je u kolekciji (god damn, nisam ja kriva za sve, neki su i sestrini)...
Miriše na jabuke, lagan je...
Ima kul bočicu...

Image and video hosting by TinyPic

Eto ljudi, that's all... wink
Ne da mi se ubacivati više sličica, ali ovih 8 navedenih su meni najdraži...
Možda jednom napravim i listu muških parfema, ali sad imam tek 4 jako dobra...
Čekam da seksi smajl i gay nakupe više bočica... greedy
Možda jednom kada se odluče za neki drugi osim zelenog S.Olivera...

kisz kiss

06.01.2007. u 14:57 | 14 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?


soadvk16@hotmail.com

Online Degree, Online College Degree, Online Master Degree, Online Bachelor Degree

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Volim

prijateljecerek
čokoladuthumbup
metalrofl
rockparty
punksmokin
dobre knjigegreedy
zelene očilud
šiltericeyes
rolanjecool
rukometcerek
Vinkovcesmokin
starkecool
martethumbup
narukviceblabla
iskrenostwink
ljetoburninmad
morecerek
životinjethumbup

Music & Pics & Blogs

In Flames
Ill Nino
Soilwork
Three days grace
Amon Amarth
Iron maiden
System of a down
Slipknot
Metallica
Dimmu Borgir
Dark Tranquillity
Shadows fall
Murderdolls
Tool
Slayer
Adema
Apocalyptica
RHCP
The Nile
Muse
Korn
Rammstein
Static-x
Disturbed
Placebo
The Offspring


the only cukirofl
downlukegreedy
juventinadead
lordbyronhrvatska
beatlesica smijeh
sonjarofl
lucia naughty
maj bejbi kiss
mrtvačnicawink
jackass girlwave
soad malacool
maneken-hahacerek
katastrofa blognamcor
cesta 55-bruno yes
kate16party

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic