ex-factor

ponedjeljak, 31.12.2007.

zasto...

Zivot je more, pucina crna,
po kojoj tonu mnogi sto brode.
Nije mi srce plasljiva srna,
ja se ne bojim velike vode.

Lome me vali, nose me struje:
oseka srece, a tuge plima.
Siba me nebo bicem oluje,
al' jos se ne dam i jos me ima.

U jutra rana plase me senke minulih dana.
Secanja mutna kao u lazi, kao u snu.
Ipak se borim, ipak se nadam,
sve manje letim, sve vise padam
i sve su jace ruke sto me vuku dnu.

31.12.2007. u 11:17 • 0 KomentaraPrint#

nedjelja, 30.12.2007.

what's going on....

u posljednih tjedan dana saznala sam vise o sebi....nego..u 30 godina zivota moga..
i to kako me drugi ljudi vide...za neke stvari sam se iznenadila i to ugodno..a s druge strane ti ljudi me uopce ne poznaju...
tko to cini? znam zeli mi reci da vrijednim puuuno vise nego sto imam misljenje o sebi..kao da me netko cuje..
a ja ne znam sto reci na sve te komentare..nego kao i uvijek...spustim pogled..dobijem boju i kazem hvala..

jos jucer bila..sama...
danas...je novi..dan...
i sto sad...
Boze jesam pogubljena..:)

30.12.2007. u 17:17 • 0 KomentaraPrint#

utorak, 25.12.2007.

pazi, da ne ides malen ispod zvijezda

What is there to say…
Sto reci..nakon zavrsnih rijeci, osim ne vjerujem niti rijec. Previse je tu onoga cega nije bilo godinu dana. Neke osobe, nekog alter ega ili bih ja rekla jos veceg ego ega… sve to je bez velikog smisla i dubine. U stvari kad bolje razmislim bas je i tako bilo: ego, materijalizam i zacinjen s jos malo egotripa. Nismo glupi, a niti smo mali za price i bajke za laku noc. O cemu je rijec-o nepostojecoj kategoriji ..ja bih rekla i kao takva me uopce zanima (ili o postojecoj, znanoj vec svima, samo ipak neki imaju muda i priznaju, a neki…) Ljudi pristaju i na veca sranja ako je sve u redu tj. ako je sve bilo tako savrseno, kao sto me je uvjeravano. Nedostaje tu puno toga ili se trazi puno toga..kako god, ne ulazim u to, niti me to zanima, no hard feelings. Pravdanje sebe u tudjim ocima nije uspjelo niti ce, a pranje vlastite sramote u svojim ocima, pa to ce se nabolje znati u pogledu iz zrcala. Iz iskrenosti i postivanja sebe proizlazi iskrenost i postivanje drugih , a toga niti prvog niti drugog tu nije bilo. Ako je nesto rijetkost, kolika je mogucnost da se to ponovi…mala rekla bih.. tako da zaista ne vjerujem niti rijec,a neke izlike ne trebaju biti izlike jer postoji i ono iza toga. Kako god bilo, ono sto zamjeram, iskljucivo sebi, jest to sto sam bila ovca i nisam odmah na prvo ku ku ponasanje rekla zbogom i sto sam dopustila igru na vlastitu stetu. Isto tako ne bih pristala niti na tren biti s osobom koja ima poremecaj u ponasanju. Da poremecaj, jer sve do sad vidjeno, okusano, osjecano i slusano je jedan veliki buckuris nicega. Prazno iznutra je jedanko praznom izvana. Ne znati sebe, tko si i sto si i imati principe u zivotu znaci - ne zivjeti zivot. Zivjeti zivot za ono sto se vidi, rekla bih jednako je odreci se zivota..No svi mi smo krojaci vlastite sudbine i tko sam ja da sudim. Prvi dojam je ono sto vazi, sve ostalo su lazna svjedocenja u korist nezrelosti, odgoja, manjkave obitelji, mentaliteta. A karakter se niti treba mijenjati niti moze…

Curati dei tuoi pensieri... diventeranno le tue parole.
Curati delle tue parole... diventeranno le tue azioni.
Curati delle tue azioni... diventeranno le tue abitudini.
Curati delle tue abitudini... diventeranno il tuo carattere.
Curati del tuo carattere... diventera il tuo destino

25.12.2007. u 23:17 • 0 KomentaraPrint#

subota, 15.12.2007.

What goes around…

Iskreno se nadam da i
Comes around…

Lijepe pahulje snijega lagano lebde kroz hladni zrak,
A ja u toplome gledam kroz prozor i nekako samo po sebi, moje sive celijice nikad ne spavaju, ma koliko umorne bile, pocinjem razmisljati…
Sto ljude tjera da govore stvari koje ne misle…
Koja je to sila..unutrasnji poriv, osjecaj ili meni jednostavno neobjasnjiv pojam sto ih tjera da rade i govore rijeci, osjecaje koje ne misle, ne osjecaju…
Nepojmljivo mi je da osoba ide govoriti ili ciniti nesto, ne bih ulazila previse u dubinu osjecaja i radnji, ali postoje stvari, osjecaji i djela koja ne cinis ako ne osjecas, ne zelis, a pogotovo ne ako ti je netko rekao da to ucinis…
Gledali mi na one koje izgovaraju/cine lijepe stvari ili gledali mi na one koji govore/cine ruzne stvari u ljubavi…
Kako god bilo, to cini da druga strana zivi u zabludama, u izmisljenom svijetu, ali ne svojem nego «tudjem», svijetu osobe koju voli, kojoj vjeruje…tamnoj strani planete zvane veza…a da toga uopce nije svjesna…niti je to izabrala…
Kako mogu?


Vjerovali vi u Boga, visu silu, nesto ili nekoga treceg, ili pak ne vjerovali u nista priznati morate da nasim malim zivotima vlada ravnoteza…tko upravlja njome nije sada niti bitno…
Sve ide na vagu… Koliko ste zla ucinili..toliko zla ce vam biti vraceno…
Nitko ne treba zlo u zivotu, pa onda se ja pitam zasto jedni izabiru zlo ciniti drugima, a ako ih niti to ne dira zasto cinite zlo sebi…

Iskreno priznajem, onima koji su meni cinili zlo…voljela bih da im isto zlo bude napravljeno…ne drugo, bas to…mozda bas zbog toga mi se zlim vraca sve dobro sto ucinih…



I see you feel no pain at all it seems
Do you still play the same moves now
Or are those special moods
For someone else
I hope you're feeling happy now.

Just because you feel good
Doesn't make you right

Does laughter still discover you
I see through all those smiles
That look so right
Do you still have the same friends now
To smoke away your
Problems and your life
Oh how do you remember
Me the one that made
You laugh until you cried
I hope you're feeling happy now

15.12.2007. u 15:47 • 0 KomentaraPrint#

srijeda, 05.12.2007.

non sono sola....

E’ la voglia di cambiare la realta,
che mi fa sentire ancora vivo
E cerchero tutti quelli come me
che hanno ancora un sogno in piu…

Dentro un libro che nessuno ha scritto mai,
leggo le istruzione della vita,
anche se so che poi non le seguiro
faro cio che sento…

Sto osjetim..
Svaki dan nesto novo,
Svakim pogledom, snom ili vec proslim trenutkom..
Strah, nejasnocu, zbunjenost, sunce, prijatelja, podrsku, ravnodusnost,
I pitanje zasto…
No znam jedno..
Samo treba znati sto se zeli..
A moguce je ostvariti vlastitim djelovanjem..
I to treba biti uporiste..jedini cilj i smisao..

U ovim posljednjim previranjima sam shvatila sto zaista zelim..
Uvijek se to skrivalo u meni..

Kako je posljednja godina i nesto, bez obzira sto sam bila s nekim ili sama,
Provedena u samoci i setnjama…
I glazbi..
Nekako lagano
Uz sum morskih valova, mirisa borova, soli medju prstima, laganog povjetarca..i
.. zajedno sa stihovima pjesme od Jamiroquaia…


Little darlin' don't you see the sun is shining
just for you, only today
If you hurry you can get a ray on you, come with me, just to play
Like every humming bird and bumblebee
Every sunflower, cloud and every tree
I feel so much a part of this
Nature's got me high and it's beautiful
I'm with this deep eternal universe
From death until rebirth

This corner of the earth is like me in many ways
I can sit for hours here and watch the emerald feathers play
On the face of this I'm blessed
When the sunlight comes for free
I know this corner of the earth it smiles at me
So inspired of that there's nothing left to do or say
Think I'll dream, 'til the stars shine

Gradio se moj ostvarivi san…
Znam treba puno truda…ali to mi nije nepoznanica..
I sve cu ostvarit
Dok sam ja..ja…

Odlazim…na more..
Kad-tad…
:)

05.12.2007. u 13:07 • 0 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

0

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

samo moj mali svijet...

...The greatest thing you'll ever learn in life is to love and be loved in return...

...zivot, ljubav - to ti je kao pjesma. Ako ne sjedne u pravom trenutku - kao da je i nema...

...Sreca postoji za one koji placu, one koji su povrijedjeni, oni koji traze i one koji se trude,
jer samo oni znaju cijeniti ljude koji dotaknu njihov zivot...

...Ne ljuti se zbog rijeci sto ih nekad kazem, nakon teske noci umorna i snena,
ne cudi se zbog suza kad u tami placem ili kad te ljubim...
ja sam zena...
Zena sto voli, zena od suza,strasti i boli...

Michael Houllebecq; Širenje područja borbe; Zagreb 2004:

"…Ljubav kao nevinost i kao dar za vjerovanje u iluziju, kao sposobnost da se cjelokupni suprotni spol svede na jedno jedino voljeno biće, rijetko preživi godinu seksualnog švrljanja, nikada dvije. Stvarnost je da spolna iskustva prikupljena jedno za drugim tijekom adolescencije podrivaju i brzo unište svaku mogućnost sentimentalne i romaneskne projekcije; postupni i zapravo prilično brzo, postajemo sposobni za ljubav koliko i stara krpa. A zatim, dakako, živimo poput stare krpe; stareći gubimo zavodljivost, a stoga dobijamo na gorčini.

Ex-factor...

It could all be so simple
But you'd rather make it hard
Loving you is like a battle
And we both end up with scars
Tell me, who I have to be
To get some reciprocity
No one loves you more than me
And no one ever will

Is this just a silly game
That forces you to act this way
Forces you to scream my name
Then pretend that you can't stay
Tell me, who I have to be
To get some reciprocity
No one loves you more than me
And no one ever will

No matter how I think we grow
You always seem to let me know
It ain't workin'
It ain't workin'
And when I try to walk away
You'd hurt yourself to make me stay
This is crazy
This is crazy

I keep letting you back in
How can I explain myself
As painful as this thing has been
I just can't be with no one else
See I know what we got to do
You let go and I'll let go too
'Cause no one's hurt me more than you
And no one ever will

Care for me, care for me
I know you care for me

There for me, there for me
Said you'd be there for me

Cry for me, cry for me
You said you'd die for me

Give to me, give to me
Why won't you live for me

Frank Sinatra:My Way

And now, the end is near;
And so I face the final curtain.
My friend, I’ll say it clear,
I’ll state my case, of which I’m certain.

I’ve lived a life that’s full.
I’ve traveled each and ev’ry highway;
And more, much more than this,
I did it my way.

Regrets, I’ve had a few;
But then again, too few to mention.
I did what I had to do
And saw it through without exemption.

I planned each charted course;
Each careful step along the byway,
But more, much more than this,
I did it my way.

Yes, there were times, I’m sure you knew
When I bit off more than I could chew.
But through it all, when there was doubt,
I ate it up and spit it out.
I faced it all and I stood tall;
And did it my way.

I’ve loved, I’ve laughed and cried.
I’ve had my fill; my share of losing.
And now, as tears subside,
I find it all so amusing.

To think I did all that;
And may I say - not in a shy way,
No, oh no not me,
I did it my way.

For what is a man, what has he got?
If not himself, then he has naught.
To say the things he truly feels;
And not the words of one who kneels.
The record shows I took the blows -
And did it my way!



counter