mouthwash

exanafat

petak, 08.09.2006.

Ide mi.....

..nemogu vjerovat da jos nisam dobila net u sobu pa moram slati sa faxa.To me bas zivcira jer nemogu normalno pratiti stanje u "svijetu".
Evo daleko od doma,a blizu menze....neznam sta je gore/bolje.
Opet sam se vratila zdravoj hrani (ko u prvim postovim) i u 5 dana su mi isparile 3 kile,i ful se vidi ta promejna,(ja jako brzo mogu skinut kile)al nisam zadovoljna s tim da nebi to opet bio shok za moj organizam pa da ne pocnem opet jest sve masno.
Zato sa odlucila da na dan moram pojesti nesto sta u sebi sadrzi masti,kako bi se te kile sta prirodnije i bez shokova za moj organizam istopile.
Al necu si dopustit cijeli obrok pun masti tipa krumpirici,kroketi,gusti sok i kolac,nego svaki dan pšo jedno od toga.
danas idem na pizzu.Sutra imam dogovor za pec palacinke,kad mi se bude jeo,jest cu burek....i tako.
Mislim da ce mi to bit puno bolje i blaze.
Ubiti ja sam htjela 55 kg,sad imam 57. I sta ? Jos 2 kg do cilja i to cu skinut ua 3 dana i sta onda?
bolje ic pomalo i uvijek imat cilj nego doc do cilja i onda se zeznut i vratit se na staro.
Bar je mislim tako.
Ajme vec dugo nisam bila,cure ,na vasim bologovima,neznam sta ima,posebno me zanima anne , idem sada skoknut dok jos imam vremena na netu.
Pusa i svima drzim veeelike fige.
Mi smo najljepse !!!

mouthwash (tak mi je sladak ovaj smajl hehe,postat ce mi zastitni znak :)

- 10:53 - Komentari (3) - Isprintaj - #

utorak, 05.09.2006.

fax

eh,evo me na faxu,u zg,daleko od kuce,di sam sama svoj krojac sudbine,daleko od mame i svih ljudi koji se brinu za mene.
Zato me dugo nije bilo ovdje. Nemam jos neta u sobi. Nisam dobila dom. Ceka me ispit. Sve je nekako bezveze poslozeno.
ALi tu je jedna zanimljiva stvar !!
Naime,mislila sam da kad bi opet imala svojih 55 kg,normalnu tezinu (ok sad imam 60 i nisam debela) al svejedno ,da bi bila sretna ,da nebi bilo problema i da bi sve bilo lakse.
Ali,to mi je trenutno sporedna stvar,uvucem se u nove trapke br.40 ,dobro mi stoje,izgledam lijepo,al to mi nista ne znaci jer imam jos 150 drugih briga.
Cudno je to kako uvijek nalazim razloga za nezadovoljstvo. Mozda sam ja samo umislila da je problem u 5 kg vise jer mi je to najlakse rec. Jer sad kad je s te strane ubiti sve ok,ja uvijek nadem nesto drugo.
Zbilja su ljudi komplicirani. Zasto jednostavno nemozemo uzivat u ovom zivotu ???
Nego uvijek i iznova jesti sami sebe ::::::: ajme majko.

I da ne ispadne da uvijek pisem isto o hrani,danas sam saznala da je moj bivsi decko napumpao neku curu i za mjesec dana ce postati tata.
A samo su mu 22 godine i takvo je djete .
Pa da zivot nije zanimljiv. I nije mi zao jer je bio nekad moj decko nego mi je zao njega,al posto neznam kako se osjeca,nemogu sudit.
Pusa cure

mouthwash

- 12:07 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
O mojoj teenagerskoj bolesti ani - istina u tim glavama i muke sada. Katastrofa , jako jako je tesko zivjeti s tim i poslje toga ........
Mjere tjekom ane i sada (kad opet zelim smrsavit)
visina - 160 cm (ovisi o mjeri,nekad i 163-165)
tezina - 39 kg

to je ljudi moji bilo prestrasno,vjesalica sam postala u 2 mjeseca


A sad :
visina - 160 cm
tezina - 60 kg - naime poslje sam se udebljala,sad opet zelim skinut 5 kg.

Ajoj