...Shattered lives,broken dreams...

utorak, 30.08.2005.

Maybe A Goodbye

Znam da ove moje pizdarije nitko ne čita,ali evo,za moju dušu...

"Redemption"

Ponoć kuca...
U hladnim hodnicima moje podsvijesti,
Luta nezvani gost...

Na spokojnim poljanama snova,
Sanjam pupoljak divlje ruže..
Šapuće mi njeno ime...
Zaklinjem se da ga nikada neću izgovoriti...

Nebeski šapat...
Nemirno visi u zraku,
Zaboravljen i otpisan...

U kutu izopačene tišine
Riječi utisnute u zidove,
Krvare...

Tihi vjetar nosi uspomene
Na zaboravljeno groblje sjećanja...
Gluhi jauci osuđenih
Bolno odjekuju kroz viječnost...

Okrivljen za riječi
Što izgovoriše zli jezici...
Prepoznajem osudu u tvojem pogledu...

Uranjajući u zaborav,
Shvaćam istinu...

Potraga za iskupljenjem je počela.
Potraga koja će prestati,
Kada završi vječnost...

30.08.2005. u 02:05 • 12 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Privremeno nedostupan...

Godsmack - "Mistakes"

No, I don't feel a thing.
Life's going by me. And still I say,
Oh God! I'm making the same mistakes.

Low? I'm on empty.
Try to erase all the bad times.
Free? I don't seem to be.
My soul remains tied to your life.

Every breath you breathe deep, I feel you circulating through
me.
I'll never forgive myself again.
I'm so sick and tired of making the same mistakes.

Who I am...

Nisam stvoren da budem anđeo,nego da volim anđela...


Linkovi

leGa MC
G-Unit girl
mRKI
Branimir-Lex
City-vkci
Posljednje Proljeće
Suicide