Always turn around

x°/...kraj ljeta.../početak škole...grr../...dani piva.../muški pms..../°x

Image Hosted by ImageShack.us

hellou! Pa ljudofi moji....! Kako ste vi meni??
Ja sam vam fine...sve na svom mjestu,...bar se nadam da će potrajat malkac duže...
Evo pišem vam zadnji « ljetno-praznički» post i s velikom žalošću opraštam se s
najboljim dijelom ove godine...kmee...šmrc...
Ljeto...khm...bilo je za pamčenje...
...sve ljude koje sam upoznala...
...sve ljude s kojim sam se zbližila...
...svi frendovi koji su me iznova zapanjili svojom osobnošću...
...moji najbolji frendovi koji su uvijek uz mene...
Istina je...da nekad i nije bilo baš najboljih trenutaka...
Nekada bih bila i na rubu suza...zbog bezvrijednih sitnica....
I žalim zbog toga...
Trebala sam uživati u svakom trenutku...i jesam...večinom..hh...
Sve ono lijepo će nestati...hladan jesenji vjetar otpuhat će ljetne uspomene...
Pospremiti ih duboko...urezati u sjećanje..
Slatke riječi napisane na pješčanoj plaži u suton...izbrisat će valovi...
Image Hosted by ImageShack.us

Zašto lijepe stvari kratko traju...??
Preksutra počinje škola...omg...kmee...kmee...pomagajte...
Ne želim u klupe...kmee...kmee...ja bih sjedila s kompićima kod
koša i pričala strašne priče...smijala se Anutu...zbijala šale na Dorin račun...
u čudu gledala Lorenine zamisli...s Petrom provodila sate i sate....ljenčarenja...(to jedino
radimo kad je kiša..hh)
Ali ne...škola je ta koja upropasti sve..ipak...in je biti pametan...ali tu su i 3 moja smiješna razloga zbog kojih idem u školu...zbog....frendova....maturalca...i zato jer smo 8. razz...hh
Moram skupljat bodove za gimnaziju...lol...
Image Hosted by ImageShack.us

Khh...Bile smo mi tuke na koncertu Lane...hh...al smo se naskakale...
To još po kiši..hh..luđakinje smo...zato me je dan poslje boljela glava...šmrc...
Danas idem zadnji put na DP...s Pepom...hh....malo prošvrljat tamo...i njoj ulovit kojeg likca..
hh...a ja?? Puff...hh...ja vojim svoga Bojnu...hh....jubav moja...nadam se da nas neće škola previše udaljit...kkhh....
Image Hosted by ImageShack.us

Muški PMS...heh...da moj stari me j**e u donekle zdrav mozak... prigovara mi non-stop...
Ne znam jel to kriza srednjih godina...il muški pms...možda niste čuli za to....ali ja teško patim kad ga moj stari ima...jbt...koja je to cjepidlaka...prigovara mi za oblačenje...pa kakve su ti to traperice...pa sam šta ti guzica ne ispadne iz njih...pa kakva ti je to majca...gola su ti leđa....a molim te kao da on zna kakva je sad moda???... poludit ću....
A bit će još gore ak se ne potrudite za kommofe....hhh.....
Pozzam Petru, Anuta, Lorenu, Dumu, Lucy, Tonku, Doru, Ladu...
I Enu...hh malena nadam se da čemo se danas napokon upoznat....
Puss....e da....i Bornu ne smijem zaboravit..hh...

01.09.2007. u 16:46 | 128 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Srpanj 2012 (1)
Lipanj 2011 (1)
Travanj 2011 (1)
Ožujak 2011 (1)
Prosinac 2010 (1)
Kolovoz 2010 (3)
Srpanj 2010 (1)
Lipanj 2010 (1)
Svibanj 2010 (1)
Siječanj 2010 (2)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (3)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (4)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (3)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (5)
Svibanj 2008 (5)
Travanj 2008 (7)
Ožujak 2008 (8)
Veljača 2008 (10)
Siječanj 2008 (7)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (9)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (2)

Endless story ...

She has no regrets
She accepts the past
She's been lost and found
And she's still around


<3

There's a reason for everything
Try to make me weak,
But I still stay strong.
Put my life all up in these songs
Jus so you can feel me.
so you can get the real me

♥ of a fighter

summer icons Pictures, Images and Photos


> Ljeto, more, izlaske
> Svoje Prijateljice
> Njega
> Mamu
> Tequiluuuu

summer icons Pictures, Images and Photos

[ ♥ ]

I could stay awake just to hear you breathing
Watch you smile while you are sleeping
While you're far away and dreaming

love Pictures, Images and Photos

Voli me iz inata, voli me bez ostatka,
Voli me gdje jesam. voli me takvu kakva jesam.
Ponovo.


lust Pictures, Images and Photos

Ljubav je jedina koja se množi kada se dijeli

can hold.


fashion icons Pictures, Images and Photos

Lakše je biti netko drugi.
Svaka maska se može kupiti, i na kraju izgled nije bitan.
Bitna je unutarnja snaga koju posjedujemo.

(Predrasude)