bittersweet dancing

petak, 31.12.2004.

Yippee!!!

Netko je dobio novi komp... :-D

Uživajte u novogodišnjem slavlju!

Do sljedeće godine...

- 14:46 - Komentari (1) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 27.12.2004.

Happy holidays!

Bozic je prosao, ali eto sa malim zakasnjenjem...

Ove godine mi je bilo bas super... Malo smo promijenili obiteljsku tradiciju - naime, dosada smo se svi okupljali kod bake na Badnjak, no ove godine smo to premjestili na Bozic popodne. Tako da smo mama, tata i ja ove godine Badnjak proveli sami i bilo nam je bas lijepo... Prosle godine tata nije bio tu, pa mama i ja nismo imali bor, zato je ove godine bilo jos bolje... Ja sam okitila bor (i bas je dobar! ;-)), vecerali smo bakalar i poslije slusali glazbu (bozicne pjesme, The Platters, Queen, malo klasike...svasta uglavnom), pa gledali TV... Uglavnom, prvo je otisla mama spavati, pa tata, a ja sam jos malo citala, pa zaspala u 3...

I tako ujutro... Moji su me probudili da idemo otvarati darove... Kao mala djeca! ;-) Dobila sam ogrtac za kupanje (lijepi flufasti :-)) i super majice... a i novi kompjuter bi trebao uskoro stici... A ove godine sam i njima kupila bas dobre darove, i drago mi je da su im se svidjeli... Tako smo poslije gledali DVD kolekciju najboljih video hitova Queen koju sam kupila tati... I tak... Popodne baki i djedi, fino sam se sa djedom napricala i bas mi je dobro bilo... Fini kolaci, jos super darova...

Danas (tj. to je vec jucer, hehe) sam pola dana spavala... Ne znam kaj mi je, ali morala sam se malo odmoriti...I onda popodne Lukicki... Bas nam je super bilo, velika pusa curama! *cmok*

I tak, to bi bilo to... Hvala Bogu pa cu se nadam se ovaj tjedan malo odmoriti, iako bih trebala malo i uciti... No to cemo ostaviti za poslije... Jedan dan na klizanje, pa onda Nova... A ja jos nisam sigurna di sam i kaj sam za Novu... ;-)

Idem jesti jos cokolade... :-D

- 00:13 - Komentari (1) - Isprintaj - #

četvrtak, 23.12.2004.

Konacno!

Sloboda! SLOBODA! (samo tjedan dana, ali ipak... sve je dobrodoslo...)

Prezivjeli smo i danas... Fizika super prosla, zemljopis jos bolje, a i latinski je ok s obzirom na to kako sam mislila da ce biti...

Sutra je Badnjak i moj imendan! hehehehe... ;-)

Darovi za Bozic su spremni, a i danas sam dobila neke lijepe darove! Pusa mojim Santa Clausekima!

Eto, to bi bilo to... Odmor je sladak...

Jos da nam se nije pokvarilo grijanje, i da ne postoji mogucnost da Bozic provedemo kao sante leda, sve bi bilo savrseno! :-)

- 23:11 - Komentari (4) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 13.12.2004.

Me not healthy

Bolesna sam... Grlo me jako boli, vruce mi je i skroz sam slaba... Ali se nadam da je to nesto kratkotrajno, voljela bih sutra ici na koncert... Vidjet cemo, ujutro idem doktorici ako mi veceras ne bude bolje...

- 15:46 - Komentari (0) - Isprintaj - #

srijeda, 08.12.2004.

Girls lie too

Ne, u ovom postu necu lagati, ali ova me pjesma bas zabavlja... ;-)

***
So she can’t go out tonight again
Her sister’s sick, she’s gotta baby-sit
Yeah, that sounds like a pretty good excuse

Now you didn’t hear any of this from me
But things aren’t always what they seem
Brace yourself, this may come as a shock to you

Girls lie, too
We don’t care how much money you make
What you drive or what you weigh
Size don’t matter anyway
Girls lie, too
Don’t think you’re the only ones
Who bend it, break it, stretch it some
We learn from you
Girls lie, too

We can’t wait to hear about your round of golf
We love to see deer heads hanging on the wall
And we like Hooter’s for their hotwings too
Other guys never cross our minds
We don’t wonder what it might be like
How could it be any better than it is with you

Yeah, girls lie, too
We always forgive and forget
The cards and flowers you never sent
Will never be brought up again
Girls lie, too

***

Ponekad je to istina, zar ne? Ali nije vazno...

Moram uciti povijest, ali ne da mi se jos, ostavit cu to za malo kasnije... Sad je jos uvijek vrijeme za uzivanje... Danas je bio prilicno dobar dan, no dvije su stvari se posebno istaknule: raskin atentat na vlastiti mobitel ("Umri!" - definitivno najbolja stvar koju nas je naucila ;-)) i Yrinkyjev ispad crknute krave na hrvatskom...

Oh yeah, we rock...

- 17:12 - Komentari (2) - Isprintaj - #

utorak, 07.12.2004.

I tako je danas utorak

Bas mi je sad dobro, nema veze kaj smo danas pisali matematiku (a nije ni bilo tak strasno, jedan zadatak nisam rijesila, a drugi ne znam jesu li tocni, ali to me trenutacno uopce ne dira :-)), nema veze kaj sam prosla skoro 2 sata pisala lektiru (a ni to nije bila prevelika muka, samo malo piskaranja iz knjige...a i meni je fora taj Dante), nema veze kaj jos moram uciti glazbeni (ma kaj uciti, ja cu to procitati mozda 2 puta, pa kaj je da je), nema veze kaj jos moram napisati glazbenu emisiju (vana, vecernje harmonije?)...

Jedem jabuku i slusam music... I veceras sam bas dobre volje... Sutra je novi dan...

***

wow look at you now
flowers in the window
it's such a lovely day
and i'm glad you feel the same
cos to stand up
out in the crowd
you are one in a million
and i love you so let's watch the flowers grow
...

Travis - Flowers in the Window


***

- 22:00 - Komentari (1) - Isprintaj - #

subota, 04.12.2004.

Osam rijeci

Neke me stvari stvarno znaju razljutiti i rastuziti...

- 17:46 - Komentari (3) - Isprintaj - #

četvrtak, 02.12.2004.

*blah*

Svi smo nekako živčani, atmosfera je na trenutke koma, malo fali pa da se svi međusobno posvađamo... No dobro, danas nas je ubio u pojam i taj latinski - najgori test koji sam ikad pisala...Ali sad šta je tu je...

Za sutra ionako imam raditi samo matematiku, tako da sam uglavnom slobodna, što je uvijek dobro... Tak da sam sad super, fino i dalje skidam pjesme, pokusavam slagati neke playliste kad mi se da i tak...

...
Today is gonna be the day
That they're gonna throw it back to you
By now you should've somehow
Realised what you gotta do
I don't believe that anybody
Feels the way I do about you now
Backbeat the word is on the street
That the fire in your heart is out
I'm sure you've heard it all before
But you never really had a doubt
I don't believe that anybody feels
The way I do about you now
And all the roads we have to walk are winding
And all the lights that lead us there are blinding
There are many things that I would
Like to say to you
But I don't know how
Because maybe
You're gonna be the one that saves me?
And after all
You're my wonderwall

...

- 20:38 - Komentari (1) - Isprintaj - #