Naši poduzetnici

subota , 12.12.2020.

Nakon peripetija sa unosom automobila, pojavili su se drugi problemi, koji ne bi smjeli započeti kako su započeli.

Uselio sam u novi stan u prizemlju novoizgrađene zgrade i trebalo je naručiti tendu za zaštitu od popodnevnog vrelog sunca. Također trebalo je zatvoriti logio/terasu jer su dolazile raznorazne nemani i stvarale nered u dvorištu.

Započnimo sa tendom (ime firme neću spominjati jer to ne zaslužuju!). Tendu sa elektromotorom na lijevoj strani (već sam imao pripremljen kabel na toj strani!!), gledajući prema terasi, naručio sam 10.06.2020. i dogovor je bio da će do 30.06.2020. istu isporučiti i montrati.

Nekoliko dana prije isporuke zovem firmu i odgovor je bio da je tenda gotova i da će u ugovorenom roku doći montirati. Ali!! Nisu smontirali elektromotor, nego je napravljena sa ručnim upravljanjem! Tenda je inače dimenzija 3x3,5 m. E, ne moze.



Trebalo im je dva tjedna da smontiraju elektromotor i 17.07.2020. konačno su se u 10 sati ujutro pojavili sa tendom. Ali ne lezi vraže, elektromotor je na desnoj strani i još krivi motor!



Naime, donijeli su motor na daljinski (a ja naručio na ručno upravljanje pomoću sklopke!), ali su zaboravili uzeti i daljinski upravljač! Nakon sat vremena raspravljanja sa monterima (nisu oni krivi!) i bazom, ipak pristajem na montazu. Ok, trebat će doštukati 3 metra kabela na drugu stranu.



Elektromotor su uzeli sa sobom i nakon dva tjedna evo njih sa pravim motorom. Slijedilo je podešavanje otvaranja i zatvaranja tende. Nekako su uspjeli memorirati te dvije komande, ali nije dobro zatvaralo jer je na jednom kraju ostala otvorena više od 2 centimetra. Dečki nisu mogli riješiti problem i zovu centralu. Oko 3 sata popodne, dolazi direktor firme i serviser tendi iz Zagreba (slučajno se našao u firmi!!!) Ni taj specijalista iz Zagreba nije mogao podesiti zatvaranje i naposlijetku, u 21:30, tenda je skinuta i poslana natrag u tvornicu jer su ustanovili da je greška u namatanju platna.

I konačno, 13.08.2020. donijeli su ispravnu tendu. Sada se pojavio još jedan problem. Oni neće spajati struju nego ja moram zvati električara. Pa da popizdiš.



Mislite da je netko zvao iz firme i pitao kako sam zadovoljan sa isporukom, montažom? Ne, nitko se nije interesirao da li sam zadovoljan. Njih povratne informacije ne zanimaju.

Vidite, toga u Nizozemskoj nema. Odmah zovu jer hoće čuti zadovoljne kupce. Neki puta su i dosadni koliko puta se interesiraju kako ste zadovoljni.

Dosta će još vode proteći ispod savskog mosta dok ne shvatimo da je zadovoljan kupac, put ka uspješnom poslovanju i najveća motivacija jedne firme.

Oznake: tende, serviser, elektromotor

Novo poglavlje u životu

srijeda , 02.12.2020.

Kao što ste mogli primjetiti, nije me bilo nekoliko mjeseci. Točnije, od 4. srpnja ove godine.

Razlog? Mnogo ih je. I jedna promjena na blogu, promjena imena u: Sličice iz Nizozemske iz hrvatske perspektive.

Kao prvo, u međuvremnu se dogodilo preseljenje iz Nizozemske u Lijepu našu. I sad tek počinju raznorazne zavrzlame oko ishođenja raznoraznih prijava, potvrda i tako dalje. I sami znate kako to naša birokracija odrađuje. Bogu za plakati.

Kako sam u Zemlji tulipana sve obavio online (odjava prebivališta na općini, odjava zdravstvenog osiguranja, promjena adrese na mirovinskom, promjena adrese na banci, odjava automobilskog osiguranja zbog unosa istog u Hrvatsku, odjava struje, plina, vode i još tusuću drugih stvari!), bez šetnje od šaltera do šaltera, nisam ni slutio što me čeka u Lijepoj našoj.

Prvi problem se pojavio kod unosa automobila. Svi koji ste ikada unosili automobil u Hrvatsku, znate da vam je potrebna potvrda proizvođaća automobila. Potvrdu bi morao izdati jedan zastupnik proizvođaća iz Zagreba, koji je jedini u Hrvatskoj licenciran za tu marku automobila. Sve lijepo piše na njihovoj webstranici na koji način doći do potvrde.

Sa jednim uvoznikom i prodavaćem osobnih automobila krenuli smo to rješavati. Provjera na webstranici zastupnika proizvođaća i online uplata troškova potvrde na njihov bankovni račun prošla je bez problema. Nisu prošla ni dva sata od uplate kad stiže e-mail od njih kako oni već više od godinu dana nisu zastupnici tih automobila! A na webstranici nisu to izbrisali!!!

I što sad? Pitate se... Odgovor: „Ništa, vraćamo vam vaš uplaceni novac i pobrigajte se negdje drugdje”, a gdje, nisu rekli. I stvarno, drugi dan novac je vraćen.

Pozivamo jednu od brojnih stanica za tehnički pregled automobila i objasnimo im što se dogodilo. Oni odgovaraju da za tu marku nitko u Hrvatskoj više ne izdaje potvrde. Lijepo. Znači morat ću nekoga angažirati u Nizozemskoj da mi uzme tu potvrdu.



Stvar se brzo promijenila. U jednoj od stanica za tehnički pregled su nam rekli da mogu doci kod njih da će oni izdati tu potvrdu???!!! Pojavio sam se određenog dana ujutro u zakazano vrijeme kod njih, uplatio određeni iznos za potvrdu (isti iznos koji sam uplatio u ZG!) i njihov djelatnik je pošao sa mnom do auta. Sa sobom je uzeo neke mjerne instrumente. Pitao sam se što li će ovaj sada raditi. Sve je stručno i pažljivo izmjerio (visinu, dužinu i širinu), provjerio brojeve šasije, boju auta i to sve pažljivo unio u poseban formular.

Poslije podne istog dana, potvrda je bila online i mogao sam na registraciju još istog dana.

Eto, može se kad se hoće.

Slijedi nastavak....

Oznake: unos automobila

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.