Većina Nizozemca nije upoznata s regionalnim fondovima EU-a

nedjelja , 13.10.2019.



Više od tri četvrtine Nizozemca ne zna da Europska unija podupire regije i gradove posebnim sredstvima, navodi Eurobarometar.

Samo stanovnici Danske i Ujedinjenog Kraljevstva manje su upoznati od Nizozemaca da postoje europski regionalni fondovi. Prema Eurobarometru, 40 posto Europljana zna da te subvencije i fondovi postoje.

Posebno su zemlje istočne Europe dobro svjesne postojanja regionalnih fondova. U Poljskoj je 82 posto stanovnika upoznato s europskim regionalnim fondovima, dok je više od tri četvrtine Slovaka upoznato da europski regionalni fondovi postoje.

Posljednjih nekoliko godina nizozemske regije i gradovi povukli su više od milijardu eura iz Europskog fonda za regionalni razvoj ili Europskog socijalnog fonda.

Nizozemska je suočena manjkom vozača kamiona za odvoz smeća

subota , 12.10.2019.



Za mnoge ljude to je sasvim prirodno: ostavite ujutro svoje kante za smeće na ulici, a navečer su prazne. No, to uskoro možda neće biti moguće.

Čitava Nizozemska pati od nestašice vozača kamiona. To dovodi do konkretnog problema: premalo je vozača koji bi vozili kamione za sakupljanje smeća.



Prema riječima jednog od direktora iz sektora skupljača otpada, to ima veze sa problemom imidža i ugleda. Ljudi ne žele voziti kamion za skupljanje smeća. Korak od lijepog velikog kamiona i međunarodnih putovanja, do lijepog kamiona, ali voziti ga lokalno sa smećem u njemu, prilično je velik.

Zasad je moguće ta mjesta održavati čistim, ali to zahtijeva mnogo napora i predanosti od sakupljača. Moraju raditi prekovremeno i teško je planirati godišnje odmore.



Jedan od oglasa detaširanog poduzeća za posao vozača kamiona za odvoz smeća izgleda otprilike ovako:

Imate li u džepu vozačku dozvolu C kategorije i šifru 95 (nemam pojma što je ta šifra!?) i želite u kratkom roku početi raditi kao vozač kamiona za odvoz smeća? Reagirajte na ovaj oglas, i tko zna, možda već sljedeći tjedan radite puno radno vrijeme kao vozač C kategorije!

O funkciji


Na ovoj funkciji radit ćete kao vozač C kategorije na kamionu za skupljanje smeća. Ne vozite velike udaljenosti, a vozite unutar naselja. Zajedno sa suradnicima pratite planiranu rutu, a kolege povremeno iskaču iz kamiona kako bi sakupljali kante za smeće. Vi ostajete sjediti na vozačevom mjestu i odgovorni ste za sigurnu prometnu situaciju.



Radite 36 sati tjedno od ponedjeljka do petka, može doći i do prekovremenog rada. Od vas će se možda tražiti da povremeno radite u subotu, jednom mjesečno.

Što nudimo

U kratkom roku, full-time posao kao vozač kamiona smeća.
Bruto plaća između 2000 - 2680 eura.
Uz obostrano zadovoljstvo mogućnost preuzimanja od strane klijenta.
Isplatu 8% bruto regresa za godišnji odmor i 25 dana godišnjeg odmora.



Što tražimo od vas?

Želite li raditi kao vozač? Tada trebate imati najmanje:

Valjanu vozačku dozvolu C kategorije i iskustvo u upravljanju kamionom ili kamionom za odvoz smeća.
Šifra 95.
Mogućnost u kratkom roku započeti s radom sa punim radnim vremenom.
Fleksibilan odnos prema radnim danima i vremenima, uključujući povremeni rad subotom.

Na kraju ću ponoviti riječi jednog od naših najpoznatijih športskih reportera, Mladena Delića: "Ljudi moji, pa zar je to moguće?!"

Da, zar je moguće da se ljudi srame nekih poslova??

Nizozemska vlada razmatra uvođenje obveznog cijepljenja djece

petak , 11.10.2019.



Nizozemska vlada razmatra mogućnost da cijepljenje djece postane uvjet za upis u dječji vrtić. Istodobno Ministarstvo zdravlja priprema zakon za uvođenje obveznog cijepljenja.

Prema najnovijim podacima Nacionalnog instituta za javno zdravstvo i okoliš, 90,2 % djece rođene 2016. godine sudjelovalo je u Nacionalnom programu cijepljenja. Međutim, Svjetska zdravstvena organizacija (WHO) primjenjuje standard od 95 %. Stručnjaci navode da je ovaj standard potreban za sprječavanje širenja zaraznih bolesti poput ospica.

Izvještaj Nacionalnog instituta za javno zdravstvo i okoliš iz lipnja o.g. pokazuje da se pad udjela cijepljene djece ne nastavlja i da postoji neznatan porast cijepljenja među malom djecom.

Trenutno stopa cijepljenja nije na razini WHO-a, ali prema vladinoj komisiji, ona je izvan opasne zone.

Uz moguće obvezno cijepljenje kao uvjet za upis u dječji vrtić, vlada pokušava povećati stopu cijepljenja. Prijedlozi za obvezno cijepljenje idu prvo u Državno vijeće. Pravni savjetnik će morati procijeniti je li obvezno cijepljenje i pravno održivo.

Primjerice, postavlja se pitanje, da li je odbijanje necijepljene djece kod upisa proporcionalno, jer postoji vjerojatnost da će ta skupina djece završiti u odvojenom odjelu vrtića i moglo bi se dogoditi da se zbog toga više djece zarazi kao rezultat takvog razdvajanja.

Broj biciklista koji završe na hitnoj ponovo raste

četvrtak , 10.10.2019.



Sve više i više biciklista završe s teškim ozljedama na odjelu za hitne slučajeve. Osobito je mnogo starijih sudionika u nesrećama, ali i mnogi mladi završi također na hitnoj. U 2018. godini na odjelu za hitne slučajeve završilo je ukupno 46.800 biciklista.



Očekuje se da će se taj broj nastaviti povećavati u narednim godinama kao rezultat starenja stanovništva. Stariji biciklisti trpe relativno ozbiljne ozljede na svakoj vrsti bicikla. Više od 40 posto žrtava bilo je starijih od 55 godina.



Nesreća na električnom biciklu u prosjeku rezultira težim ozljedama od nesreće s "normalnim" biciklom. Međutim, to ne znači da su električni bicikli u prosjeku opasniji; stariji ljudi češće se i dalje voze električnim biciklom.

U analizama je također gledano na ukupan broj žrtava na cestama. U 2018. godini je prema procijeni 123.000 ljudi koji su sudjelovali u prometnim nesrećama zatražilo medicinsku pomoć, od kojih je oko polovina bila ozbiljno ozlijeđena.

Broj žrtava na cestama nikada nije bio tako visok. Prema stručnjacima prometa, to se može objasniti naglim porastom broja biciklista koji su sudjelovali u nesrećama.

Stručnjaci spominju preventivna rješenja, kao na primjer, poboljšanje biciklističke infrastrukture i informacijske kampanje kao rješenje rastućeg problema.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.