Image and video hosting by TinyPic

sama, jer takva je pobjeda...

Vratila sam se... Nakon dugo... Postoji nada...


Suze su gorko piće
kada su tvoje
a bole još više
kada su zbog tebe stvorene
Drhte ti ramena
ali se praviš snažan
zagrizao si usnicu
da ne bi svoju nemoć
iskalio u bijesu
Primaš me za ramena
i u očima mi tražiš nadu
šaljem ti ju
dajem
trudim ti se reći
da mi je žao
da mi oprostiš
da te volim
još uvijek
svemu usprkos
No ti to ne vidiš
skrećeš pogled
u mislima se
ograđuješ od mene
i bježiš
U trenutku očaja
posežem za zadnjim sredstvom
poljubim te jako
čvrsto pritisnem uz sebe
i osjetim kako se
napokon
opuštaš u mom zagrljaju
sve će biti u redu
...obećajem...





Image and video hosting by TinyPic

14.11.2006. u 21:11 | 3 Whispers | Take me with you | # | ^

<< Arhiva >>

< studeni, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Do you care about the others?

Ne pitaj me zašto ali ovoga se bojim...

bijeg od stvarnosti koja zna biti pre teška... ponekad...


Image and video hosting by TinyPic

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr



Wherever You Will Go
By The Calling
BestVideoCodes.com