Pusta obećanja

Ajmo sjebat prosvjetare


Prvo su sjebali državu. Postadosmo država u banani. Sad smo banana od države. Još malo bit ćemo balkanski šit. Poljoprivreda zamire; industrije skoro da i nema; liječnicima se petljaju u posao – rastežu ih po medijima i od mila do nedraga; inteligenciju i mladost šalju u inostranstvo; kupuju rđave američke avione; zemlja se prodaje u bescjenje; krade se ko stigne i gdje stigne, a neki stižu i to dobrano; ruka pravde je odsječena…
Kome je to stalo da se ova država dovela na dno, dna??? Taj sigurno nije domoljub, rodoljub i patriot! Je li nas sustigla TEORIJA ZAVJERE ili smo narod koji sere na dugo i na široko??? Lažemo i krademo svjetski. Kakva nas je to majka rodila?
Na red su došli prosvjetari. Kako se samo usuđuju štrajkati i zanovijetati kad NE RADE NIŠTA, imaju praznika i blagdana da je milina.

To ništa je:

- predavanje na satovima uz ulaganje maksimalnog napora za održavanje radne atmosfere jer ove nove generacije su …
- opisno praćenje i brojčano ocjenjivanje svakog učenika,
- pripremanje za nastavu, za svaki sat, svaki dan,
- pisanje priprema za nastavu,
- osmišljavaju i ispravljaju ispite, kontrolne zadatke i višeminutne provjere,
- kreiraju kvizove, prezentacije, križaljke, plakate, stripove, animacije… kako bi djeci nastava bila zanimljivija,
- osmišljavaju razne zadatke za vježbanje i ponavljanje,
- pišu IOP-e tj. posebne programe
- provode na satovima prilagođeni i individualizirani program uz simultano predavanje nastavne teme,
- pišu izvješća na kraju o postignutim rezultatima IOP-a,
- sudjeluju u svim školskim projektima koje ravnatelji megalomanski prihvaćaju jer žele da njihova škola bude naj,
- pripremaju natjecanja na nivou škole, županije i države,
- pripremaju učenike za natjecanja,
- prate učenike na natjecanja,
- sudjeluju u povjerenstvima za natjecanja (ispravljanje ispita s natjecanja),
- tješe učenike ako nisu postigli zadovoljavajući plasman,
- pišu opširnu administraciju koje su nam nametnuli uvođenjem e-Dnevnika,
- pišu planove i programe za svaku školsku godinu (godišnji, mjesečni),
- sudjeluju na raznoraznim natječajima (likovnim, literarnim, natjecateljskim…),
- stručno se usavršavaju čitanjem različite literature,
- stručno se usavršavaju na nivou županije i države,
- stručno se usavršavaju na e-tečaju tzv. Loomenu,
- stručno se usavršavaju na e-tečaju tzv. ECDL-u,
- stručno se usavršavaju na različitim radionicama, školama…,
- osmišljavaju izvanučioničku nastavu i provode je,
- osmišljavaju terensku nastavu i provode je,
- osmišljavaju izlete i provode ih,
- čuvaju djecu ko oči u glavi,
- dežuraju na hodnicima, dvorištima i kod autobusa,
- pripremaju se za ogledne satove za pripravnike, ravnatelje, savjetnike,
- uvode pripravnike u proces nastave,
- uvode studente u proces nastave,
- pripremaju djecu za različite nastupe na raznim svečanostima,


Jel da da ti ljudi ne rade ništa?

- popunjavaju panoe u školi i vode brigu o estetskom uređenju škole,
- s djecom čiste i uređuju okoliš škole,
- s djecom čiste i uređuju dio svojeg naselja,
- surađuju s lokalnom zajednicom,
- surađuju sa sponzorima,
- surađuju s vrtićima i drugim školama,
- surađuju s roditeljima,
- vode roditeljske sastanke i individualne razgovore s roditeljima
- ako od škole ne dobiju potreban pribor kupuju ga od svojeg novca,
- prolaze tečajeve evakuacije i zaštite na radu,
- moraju slušati reklamne prezentacije od različitih izdavačkih kuća,
- moraju prisustvovati učiteljskim vijećima, razrednim vijećima i aktivima na nivou škole,
- voditelji su razrednih vijeća i aktiva,


Zbilja ne rade ti ljudi. Treba im smanjiti plaću!!!


- planiraju i održavaju izvannastavne aktivnosti,
- pišu izvješća, članke, obavijesti za raznorazne potrebe,…
- izabiru najbolje literarne i likovne radove za školske listove,
- sudjeluju u inventuri sitnog i krupnog inventara na kraju kalendarske godine,
- prikupljaju novac za sve što treba (terenska nastava, izleti, marenda…),
- svakog mjeseca vode evidenciju za školsku marendu i ručak,
- ažuriraju web stranicu škole,
- izrađuju raspored sati i zamjena,
- osmišljavaju i realiziraju goste u nastavi (roditelji, ljudi različitih zanimanja…),
- organiziraju županijska stručna vijeća,
- drže predavanja na županijskim stručnim vijećima,
- prezentiraju školu na radiju i televiziji,
- uz sve navedeno neki pišu knjige, drže predavanja na državnoj razini i sudjeluju u europskim projektima…



Sad je jasno, kad se sve zbroji i oduzme, da su učitelji i profesori PREOPTEREĆENI, ali neka „pizda im materina“. Država će ih još opteretiti, a narod će klicati: „ ONI NIŠTA NE RADE, UKINITE IM PRAZNIKE I BLAGDANE!“

Škola koja je nekoć bila odgojno-obrazovna ustanova, sada je postala svaštara i ponajprije odgojna ustanova. Učitelji i profesori vode bitke u preodgajanju. Djeca nam dolaze u škole bahata, s negativnim stavom o školi i učiteljima, jednom riječju neodgojena. Čast izuzecima kojih je svake godine sve manje i manje. Dižem kapu roditeljima koji su svoju djecu pripremili za školu u svakom smislu tih riječi.

Država vrši teror nad učiteljima – svakodnevno ih opterećuje i opterećuje, država podcjenjuje svoje učitelje dijeleći im plaćicu za preživljavanje; neki roditelji vrše omalovažavanje nad učiteljima – omalovažavaju ih kod kuće, u školi i medijima; neka djeca se zezaju s učiteljima – ne slušaju ih, provociraju, ignoriraju i omalovažavaju.

Tko je kriv za sve to što se trenutno događa? Je li to proizvod nekih novih generacija ili je to sustavno omalovažavanje obrazovanja od strane države koje traje i traje i nikako da prestane? Kakav bi ugled imali učitelji da kojim čudom imaju plaću saborskog zastupnika??? Kakav bi ugled imali učitelji da ih podržavaju svi roditelji?

Učitelj mora na svojem radnom mjestu biti nazočan. Saborski zastupnik može igrati igrice na mobitelu. Učitelj mora biti moralna vertikala. Saborski zastupnik može što ga volja, ne mora ni biti nazočan.

Samo se zapitajte:

- Koliko je vremena potrebno da jedno dijete preodgojimo?
- Koliko stresa proživi jedan učitelj na jednom školskom satu kad ga učenik ignorira i provocira? I koliko je to stresa na 5 ili 6 ili 7 šk. sati?
- Koliko strpljenja trebaju imati učitelji da bi podnijeli teret svojeg zanimanja?
- Koliko buke i vriske podnose učitelji?
- Koliko dugo jedan učitelj može psihički i fizički izdržati rad? Treba li im beneficirani radni staž?
- Koliko učitelji rade van radnog vremena u školi, tj. kod kuće?
- Dokle će učitelji trpjeti ovo neizdrživo stanje?
- Hoće li najvrjedniji otići iz prosvjete?
- Hoće li država biti, ne u banani, nego u govnima ako najbolji učitelji odu???

Pa da zaključimo: „sjebimo učitelje do kraja“, ne dajmo im da imaju svoje slobodno vrijeme, neka rade dan-noć, neka crknu.

A učitelji su: i medicinske sestre, i savjetnici, i zamjenski roditelji, i treneri, i pravnici, i sudci, i psihoterapeuti, i policajci, i zabavljači, i pjesnici, i glazbenici…

Učitelji su prije svega zaljubljenici u svoj posao, a s obzirom na potplaćenost VOLONTERI.

Nisam uštedjela da kupim stan ili kuću, nisam uštedjela da kupim dobar auto, nisam uštedjela ništa jer nemam od čega.

Gospodo draga, ako želite zadržati najvrjednije od najvrednijih i imati europski standard, prvo nas platite kako zaslužujemo i vratite nam autoritet koji ste srozali na dno dna.

Neradnika je uvijek bilo i bit će. Njima je dobro. Oni će ostati jer njihova je parola: „Ne mogu me malo platiti, koliko ja malo mogu raditi!“

Pozdrav od prosvjetne djelatnice koja marljivo obavlja svoj posao i razmišlja kako pobjeći iz škole!!! Kao ja razmišljaju mnogi učitelji kao i tehničko osoblje koje radi za crkavicu.

Učitelji su ljudi od krvi i mesa koji svakodnevno slušaju napade na svoje dostojanstvo i dosta im je toga.

03.04.2019. u 21:46 | 9 Komentara | Print | # | ^

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

  travanj, 2019 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Listopad 2020 (1)
Ožujak 2020 (2)
Rujan 2019 (1)
Travanj 2019 (1)

Opis bloga

Linkovi