21

petak

kolovoz

2009

BLAGA JE NOĆ

Noćas sam slušala tišinu
šaptala je nešto
tisuće malih bića lepršalo je oko mene
osmjehivalo se
bockalo me
dodirivalo svojim sićušnim krilima
prah zvjezdica lepršao je oko njih
"magic" - pomislila sam
na tisuće malih osmjeha
na tisuće malih dragih lica
na tisuće malih radosti
mjesec na nebu nije bio nikad tanji
poput linije povučene perom u negativu
i tisuće se šapata slilo u jedan
tisuće osmjeha u jedan
tisuće krila u jedan jedini par
tisuće lica u jedno lice - moje lice
tisuće radosti u jednoj jedinoj - mojoj radosti
udahnuvši punim plućima
osjetila sam olakšanje
i znala sam:

noćas sam te pustila da odeš

voda polako ispire tvoje tragove
još me boliš, moram priznati
ali tako je lijepo udahnuti svježi zrak
nakon toliko vremena
blaga je noć
osmjeh u kutu usana
sjaj u očima
čuperak plave kose
što nemirno pigrava na povjetarcu
zov divljine
sjaj ljepote življenja
odlazim
nekud...
neko novo drago lice osmjehuje mi se
kao odraz mog lica
sretna sam


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.