23

četvrtak

travanj

2009

YOU

Htjela sam ti reći da te volim
htjela sam ti reći da si moj
i da te ne bi mijenjala ni sa kim
htjela sam ti reći da te volim
jer si isti kao ja
moj promašaj
moja osveta
moja greška
moja najdublja tišina
moj besmisleni ponos
jer si moja radost
i moja bolest
otkako si me naučio kako da se smijem
htjela sam ti reći da te volim
htjela sam ti reći da sam ovdje
i onda kad me nema
i to što ti ponavljam da te volim
u stihovima ove pjesme
ova bol koja se ne gasi
to je jedina moja istina
moja slabost
ali naučila sam živjeti s njom
i danas sam snažnija od jučer
a to se neće tako skoro promijeniti
svidjelo se to tebi ili ne
htjela sam ti samo reći da te volim
i kad ove moje riječi sada već tako isprazno zvuče
i jer znam da su bačene u vjetar
moj si dah
moja svijest
moja radost
moj život
bezuvjetno
volim te

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.