< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

free web counter

free web counter
Malo o meni:

Ime: Vedran
Prezime: Marković
Nadimak: Peđa, Veki, Vec, Đi Pi Minium...
Hobiji: Kosarka, el. gitara, Playstation, akustična gitara...
Škola: Opća gimnazija
Razred: 2.b
Visina: 185.5
Težina: 76kg

TO JE TO




Ako ne znate za koga glasati, glasajte za Peju!!!!!!

Linkovi

Lizo Melou Jelou
Antonela
Brozovićka(Mate(j)a)
Dina
Gabi

VVisionary
EExquisite
DDashing
RRounded
AAppealing
NNeglected

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

A moram i za njega!!!!!!!!!!
DDevious
WWicked
YYummy
AAdventurous
NNeglected
EEdgy

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com



utorak, 27.03.2007.

Evo mene nakon dugo vremena

Pozdrav ljudi!! Odlučio sam napisati novi post, jer nemam pametnijeg posla za raditi. Došao sam danas iz škole dobio 4 i 4 iz psihologije, ali sam dobio i 1 iz fizke. Koja katastrofa!! Ako mi nešto bolje ide onda je to fizika i matematika, mislim stvarno. Tako sada imam za ispraviti još njemački i kemiju. Kemiju mrzim. Imao sam jedan bod na cijelom testu i to mi je još rekao frend iz klupe. No dobro. Evo sada sam se oporavio od ozlijeda. Skinuo sam se sa štaka, mogu hodati. No forma je još tu. Dizao sam utege i radio sve ostale vježbe. Mogu vam reći da sam malo povećao svoju težinu i jačinu. Pozdrav članovima kk šanac i pogotovo seniorima s kojima je jako zabavno ići na utakmice. Baš sam sretan što mi košarke ide dobro pa da mogu ići s njima. I tako, uživajte mi, stvarajte, skladajte i iskušavajte sve čari što vam život pruža. Naravno pozdrav malom Tokiću. ADIO

Spot: The Who-My generation

The Who vam je inače bend koji je razbio prvu gitaru na koncertu. To je poslije njih postalo veliki hit. Bubnjar benda je umro od prebrzog bubnjanja na jednom koncertu. Prebrzo je bubnjao i nije mogao više stići lupati u činelu pa je lupao glavom u nju. Nakon toga se onesvjestio i pao. Inače nije vodio baš zdrav život.
Znate kako ono ide sex, droga i alkohol. Gitarista benda je izmislio kruženje rukom pri sviranju gitare što mnogi gitaristi i dan danas kopiraju. The Who je bend koji još dugo vremena neće biti zaboravljen.



| komentari (2) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.