nedjelja | 28.01.2007.

30. jubilarni!

Nove informacije zadnjih dana otkad me nema…

1) Ma jeste, vidili ste me na «Žutoj minuti»…Jesus, a zašto bi ja inače bila na tv-u. Tako ja lipo iz nove muzičke zgrade u staru s tri cure iz razreda, a ne znan kad san s njima u životu razgovarala. Marice nema i sve se misin u sebi kako ću je ubit i ono standardno «Bože, može li gore?blabla» jerbo s ovima nean šta pričat, kad, naravno, Bog me uvjeri da može gore i lik isprid mene počne padat i rigat. Genijalan prizorno…skužih bazu i ne napravih niš. Zato san mislila nema šanse da me stave na tv, nisan zanimljiva…kad ono…jučer jedno 5-6 smsova kako su me sinjali. Prekrasno..baš san ponosna i sad mogu umrit…sve san u životu postigla. Heehpuknucu

2) Nean pojma koji mi je vrag ovih dana. Sjeta u jednoj minuti, onda osjećaj najveće sriće na svitu..luđakinjayes

3) Bila san na najboljem koncertu u svom životu..Ladies and gentlemen! Stefan Milenkovich. Lik koji je počeja svirat (violinu of course) s tri godine, s 16 ima tisućiti koncert, s 18 završija faks i tako ti detalji…rastura je sve živo, a ja san vatala zrak još dvi ure nakon koncertacerek…Paganini…šmrc. Što je bila točka na i možete vidit na slici! I´m in lovecerek

Image Hosted by ImageShack.us

4) Gledala san Kill Billa drugi dio (u mene uvik sve logično, heh) pa ako mi neko može samo ukratko reć zašto se Beatrix osvećuje Billu, biću mu/joj zahvalna..smijeh

5) Postala san opsjednuta serijom «Zaboravljeni slučaj» pa san svaki dan za školu neispavana. Genijalna je i…ovaj…šmrc tužnacool

6) Napokon san kupila kaput koji je naravno savršenstvo, moje boje, ono neš ka trula višnja.yes

7) Sve san živo potpisala u svojoj glavi i službeno da ne iden na glupu eskurziju.dead

8) Već vrlo dobro vidin da ova godina neće bit ni trećinu dobra ka prošla. Teško se tako dobra godina i može ponovit. Daj, Bože, da san u krivu. Misin da je to zbog brojke 9, ne odg.mi i gotovo.greedy

9) Kupila san novi mineral sodalit kojeg tražin već stoljećima i očekujen stabilizaciju svog bolesnog stanja uma.bang

10) Nikako mi se nije dalo pisat, a inspiracija mi je na maximumu. Stalno van odg.na komentare, ali ja neš slabo te glupe postove.mad

11) Jučer mi voditelj zbora zada prevest neku pismu s francuskog koju ćemo pivat. Tako ja vidila samo početak, priča o nekom paru..odma misin a jooo baš lipo nešto ljubavno…kad ono…do kraja priče, nakon vinčanja, žena počne slijedit sotonu,a zadnji stih je «Nemojte se vinčavat!». Mrzin jubav…ajme sutra ću morat i učit njih 80 tuduma čitat francuskiheadbang…kmeeee

12) «Moulin rouge» je polako, ali sigurno posta moj najdraži film. Nabavila san muziku i po ko zna koji put se zaljubila u Ewana Mcgregorakiss. Morate to vidit/poslušat ako kojim čudom niste
.
Image Hosted by ImageShack.us

cerekcerek
mali dio scenarija...sorry, just couldn´t resist...
Satine: I can't fall in love with anyone.
Christian: Can't fall in love? But a life without love, that's terrible!
Satine: No, living on the street, that's terrible.
Christian: No! Love is like oxygen, love is a many splendored thing, love lifts us up where we belong, all you need is love!
Satine: Please, don't start that again.
Christian: All you need is love.
Satine: A gril has got to eat.
Christian: All you need is love.
Satine: She'll end up on the street.
Christian: All you need is love.
Satine: Love is just a game.
Christian: I was made for loving you, baby, you were made for loving me.
Satine: The only way of loving me, baby, is to pay a lovely fee.
Christian: Just one night, give me just one night.
Satine: There's no way, 'cause you can't pay.
Christian: In the name of love
Christian: , one night in the name of love.
Satine: You crazy fool, I won't give in to you.
Christian: Don't - leave me this way. I can't survive, without your sweet love, oh baby... don't leave me this way.
Satine: You'd think that people would have had enough of silly love songs.
Christian: I look around me and I see, it isn't so. Heh, no.
Satine: Some people want to fill the world with silly love songs.
Christian: Well, what's wrong with that, I'd like to know.
Christian: 'Cause here I go.
Christian: Love lifts us up where we belong...
Satine: Get down, get down from there.
Christian: where eagles fly, on a mountain high.
Satine: Love makes us act like we are fools. Throw our lives away, for one happy day.

Image Hosted by ImageShack.us

- 21:23 - Shoot! (25) - Print - # -

petak | 19.01.2007.

...nastavak...

Pif. Ma super mi je ta ideja sa štafetom. Mogla bi se i malo češće koristit. Al, ja stvrano ne skrivan stvari. Uvik sve dilin s vama, tak da neman pojma oće li ove stvari bit nove, tj. nešto šta niste znali o meni, ali ću se potrudit. Ipak je već troje ljudi produžilo ovo na mene (Hvala Dozzy, Diktatoru i Sea fantasy!) pa valjda misle da ću ja sklepat koju pametnu…E kako su se privarilismijeh

Znači ovako…
1) Sigurno niko od vas nema pojma u šta ja virujen. To se zove bioenergija. Zvuči ko vudu, blabla, crna magija i sl., al nije ni približno. To je povezano s vjeron, misin Crkvom, priznato od pape i sl. U biti, molitva van je najjača bioenergija. Moć uvjeravanja samog sebe u nešto(naravno pozitivno), jaka moć koncentracije, postoje i vježbe za razvoj. Minerali su povezani s tim svin i oni imaju raznu moć pomaganja. Sve me to zaintrigiralo prije negdi godinu i po kad san upoznala bioenergetičara. Čovik ti pomaže u vezi svakog životnog pitanja i sl. Pitala san ga za par savjeta i sve mi je apsolutno pogodija. To vidin sad nakon nekog vrimena jer mi se sve izdogađalo šta je god reka. I to nisu neke gluposti tipa «veljača će ti bit zanimljivo razdoblje…» već apsolutno detaljni opis npr. osobe koju voliš i cila budućnost s njim. Taj čovik je uvjeren da iman talenta za to, al ga ja uvik zeznem i ne vježban vježbe za torofl. Nean baš vrimena.

2) Hm..Volin osjećaj tijekom plakanja. Znam da je čudno, ali to mi je nevjerojatno olakšavajuće. E sad, šta me može rasplakat. Uvik uspomene. A pitanje je kad ih se sitin. Na svaki film, muziku u čijin ričima se mogu nekako pronaćheadbang. I onda ima tu i klasičnih djela koja su jednostavno genijalna. Stvari koje me BAŠ UVIK( u društvu se kontroliran…nekako) rasplaču, bez obzira koji ih put gledan/slušan : kraj Gospodara, Prljavog plesa, Bodyguarda, pisma Reason, Nek´te zagrli netko sretniji, Perfect, Fields of gold, One, It must have been love i With or without you, Dvorakova simfonija «Iz novog svijeta», Mjesečeva sonata i Bachov Air. «Samo» tog se trenutno sićansmokin

3) Uvik bolesno reagiran na komplimente, tj. ne znam ih primit, ali ipak su mi najjače izjave ljubavi. «volin te»san čula od dvi osobe (misin osin family and friends). Na jednu nisan odgovorila (sve su u porukama), a na drugu san genijalno odg sa «Aha, je…Vidimo se sutra!». Tup tup (glavom o zid!headbang) A volila san jednom. Briga me da će reć da ljubav nema vako rano. Meni je bila jednom. Da, prava. Ovo ostalo…pa opet nice…relativnozujo

4) Mrzila san mater šta me upisala u muzičku jer mi je bilo užasno tamo. Sad san joj zahvalna najviše na svitu (iako joj to ne ću reć, hehe) jer je ta škola prezabavna. Jednostavno je obožavam. Uvik neko tamo s kim ćeš pišat od smija bar 10 min, ili neki drugi razgovoricerek…Al uglavnom, presritna san šta san ka svoj (budući) posal imala mogućnost izabrat nešto najlipše na svitu. Ubila bi se u nekon uredu tamo i sl. cili život. Šta još? Aha, drugu san gimnaziju izabrala jutro opisa. Uvik san bila organizirana.
I kad buden išla ča nakon četvrtog, revat ću ko luđakinja…ne bi bilo čudno da me nađu zavezanu u atriju za stup…. «Neću ja odavde!»mad

5) Mrzila san samu sebe na kraju osnovne. Bila san si baš ono odvratna. Još se tome doda bolesni razred pun bolesnih muških pubertetlija. Not nice. Sad ne mogu reć da se obožavan. Istina je da san skroz drukčija, kroz izgled i ostalo. Samopouzdanje dođe i prođe, al triba naučit neke važnije stvari. Ko se ponaša prema tebi na jedan način dok si žbaga, a kako si mu nešto sada draži. Ma ljudi su mi uvik bili fascinantni…to bi moglo pod 6…
Veliki ljubac svima!

A dalje ide...
gone crazy
dr.marul
black rouses
ljubilica
xena

(Za one koji nisu upućeni : imaju napisat 5 stvari koje ne znaju o vama i proslijedit štafetu na još 5 ljudi!)

- 12:52 - Shoot! (46) - Print - # -

petak | 12.01.2007.

little bit of spanish...?

Usred tih svih glupih odluka koje se naprave u prvi misec ka ono za cilu godinu ja ove godine baš ništanono…zapravo skoro ništa. Ima jedna koju san već prekršila i previše puta. A godina je tek počela. Znači, nema ih. Ne znan šta me sad puklo o tome, uvik su me fascinirale te novogodišnje odluke. Ove godine je da NEMA odluka. To san riješila, amo dalje…
Kako vam prošli praznici? Prebrzo? Meni taman. Ovogodišnji Božić ću sigurno pamtit. Sigurno zato šta je zadnji na mistu di san cili život i tak. Gledala san tu glupu kuću s ukrasima neki dan. Sve ono blišti i skužite kako je to sve lipo tek sad sve gubite. Ka i za sve u životusmijeh.
Sve je počelo savršeno…misin praznici. Partijem. Od samo tri pozvana, svo troje su došli. To otkazivanje spominjem jer mi je očito postalo frustracija nakon šta mi je skoro Nova godina propala zbog takvih ljudiburninmad. U zadnju je ispala genijalna. Lipi disco kraj mora, rokija od muzike i super društvo. Ne moš falit. Došle smo doma (Suzy) relativno trizne. I to nam nekako nije baš odgovaralo. Sljedeća scena – otvaranje frižidera, sljedeće se i baš ne sićanparty. Išle smo spavat, slale poruke, u 5 raspalile Tošu. Spavale čak uru vrimena. Dan posli, katastrofa, nisan baš mogla doć sebi. Tek kad mi je počeja Gospodar, bila san boljeblabla.
Ostatak praznika, blago rečeno bolesno. Nikad doma, sve neke kave, iz Quasija u Senne i sl. Još je meni najlipše svaku večer na dobre stare tribinecerek. Dobila san i čak puno toga lipog, Božić i neke slične prigodecerek. Glavno da ja iman još jednu kožnu…tako ja sad sve nešto baljezgam bez ikakvog reda i načina jer mi je dosadno. Palo mi na pamet zatvorit blog, nije baš da iman više išta pametnog za reć. A i svi su možda malo preuživljeni u ovo sve skupa…I ono šta iman, bojin se reć. Jedino me puca inspiracija tijekom depre za koju u zadnje vrime neman razloga pa etorofl…nije to ni loše. Šaljen van svima veliki kiss i uživajte još u ovo malo praznika! U školu pametno i sritno s ocjenama. (Je ga baljezgan danas…)
Pisma čije mi riči jako odgovaraju ovih dana…ako skužite išta španjolskog, super…mahwave


cerekkiss
Para tu amor lo tengo todo
Desde mi sangre hasta la esencia de mi ser
Y para tu amor que es mi tesoro
Tengo mi vida toda entera a tus pies
Y tengo también
Un corazón que se muere por dar amor
Y que no conoce el fin
Un corazón que late por vos
Por eso yo te quiero tanto que no s é como explicar lo
Que siento

Yo te quiero porque tu dolor es mi dolor
Y no hay dudas
Yo te quiero con el alma y con el corazón
te venero
hoy y siempre gracias yo te doy a ti mi amor
por existir
para tu amor lo tengo todo
lo tengo todo y lo que no tengo también
lo conseguiré
para tu amor que es mi tesoro
Tengo mi vida toda entera a tus pies

- 19:50 - Shoot! (20) - Print - # -

ponedjeljak | 08.01.2007.

Glazbena inventura...

Budući da mi je to ipak struka, red je da prođem cilu prošlu godinu u glazbenom smislusmijeh…Šta san najviše slušala, šta me najviše držalo, pogodilo…Naravno da ću klasični dio priskočit jerbo ne virujem da bi me iko skužija da idem pričat o simfonijama Beethovena ili mog obožavanog Čajkovskogrofl. Dakle,tu moju profesionalnu deformaciju ću ovaj put ipak preskočit i pričat o ovoj, našoj, svakodnevnoj. Naravno, puuuno me zanima koje su pisme obilježile ovu našu (već) prošlu 2006smokin. Ma volin van ja puno statistike, naviknit ćete se već. Ovo je moj izbor za prošlu godinu…ako koga zanima, ja ću mu sve nabavit…

10.) Blink 182
Svake godine se nađu na popisu najslušanijih, već negdi 5-6 godina… Nekoć san imala 5 albuma koji su zauvik izgubljeni u kreativnom neredu moje drage sobe…šmrcheadbang. Ludi i veseli punk, da,da to van se samo čini. Njihove balade najviše me pogode. Možda zato šta nisu o dosadnoj ljubavnoj depri (ma ne može ona dosadit, šta ja govorinbang…), već o npr.razorenim brakovima i obiteljima. PRAVIM problemima. Genijalna grupa, a frontman (btw rođen 13.12.je presladak...;)) Sad van svira «I miss you». Javite kad vam dosadi...yes
Album : Take off your pants and jackets
Pisma : Story of a lonely guy
Image Hosted by ImageShack.us

9.) Apocalyptica
Ma evo vam ipak dašak klasike. Metal klasike…4 električna čela, čine ovu genijalnu finsku grupu koja obrađuje klasiku na metal načinnaughty, ili pak rock stvari na klasičan način. Ko god misli da klasična muzika ne može bit cool, domaći rad mu je poslušat ovo pod hitno. Još su bili u Zagrebu prije koju godinu…šmrcbang…ja ne bijah tamo.
Album : Cult
Pisma : Nothing else matters
Image Hosted by ImageShack.us

8.) Crvena jabuka
Dobri stari bosanski pop s najlipšim ljubavnim pismama na svitu. Preporuka : ne slušati ovo tijekom depresivnog razdoblja! Iskreno preporučam… jerbo ubija za poluditnamcor. Dobri stari Žera dok mu još nije pogled pomutija alkoholmad. Dobra stara vrimena. I svaki Božić s « Ja sanjam jedan bijel Božić…». Da, i to van je Crvena jabuka.
Album: pojma nemam, slušan «best of»
Pisma : Ostani
Image Hosted by ImageShack.us

7.) SKA –P
Najjači Španjolci na svitu koji su smislili novi smjer u glazbi…ska-punk. Kapa dolje. Ne znam jeste li čuli za njih, šteta ako niste. Najbolja muzika za tulume uz koju ne plešeš nego samo skačeš. A ko uspije povatat koliko oni izgovore u minuti, zaslužuje Nobelayes.
Album : El vals del obrero
Pisma : Cannabis
Image Hosted by ImageShack.us

6.) Luky
Teška srca ću reć da je ovaj lik ima najbolji domaći album u ciloj prošloj godini. I to samo zato šta ne znam jel bolji Gibi ili ne znam kome već. Genijalan albumdead. Saaaky će se složit. Hvala joj za ovaj album. Stvarno mi je triba. Iskreno, prošli album mi je bija dosadan, al ovim se totalno iskupija. Sve neka melankolija uz savršene riči i orkestralne dijelove…mljacthumbup
Album : V.I.T.R.I.O.L.
Pisma : Rič za nas
Image Hosted by ImageShack.us

5.) Gibonni
Jedan, jedini, genijalan i vječanyes. Tako bi ga ja opisala. Čovik koji mi je obilježija cili život sa svakim genijalnim albumom. I s njim uvik ista priča… U početku mi se album nikad ne svidi,a već za koji misec san albumom opsjednuta. I ove godine je bija odličan, ali ne mogu ga mirit sa starima. A tek Gripe:,? Ludilo živokiss!
Album : Kruna od perja
Pisma : Oslobodi me
Image Hosted by ImageShack.us

4.) Toše
Svi vi kojima se ovaj lik gadi na temelju jedne pisme, a to je valjda «Srce nije kamen», slažen se s vama u potpunosti. Ali ako niste čuli druge pisme, pokrijte se ušimayes! I to pod hitno! Lik odlično piva, baritoni su ipak baritoni. To ipak morate priznat. A čak je i rokerica Saaaky rekla da je album dobar, nakon šta san je ko zna koliko molila da ga ipak poslušablabla.
Album : Pratim te
Pisma : Žao mi je

3.) Juanes
Lik čiji san album dugo čekala. Jako volim španjolski jezik, ak niste skužili dosad. A ovo je ipak kolumbijski macan s genijalnim stvarimacool. (Hvala Dizzy !) «Camisa negra» mi je već dosadila, al ostali albumi će malo teže, čini mi se. Čisti latino pop/rock. Čisti, hehe..
Album: Mi sangre
Pisma : Nada valgo sin ti
Image Hosted by ImageShack.us

2.) Cetinski
E o ovom bi se dalo pričat…ne znam šta bi rekla. Od ovog lika se ove godine nije moglo pobić. Doživija je pravu renesansunjami. S genijalnim zadnjim albumom pohara je sve živo. Mare i ja ga malo bolesno «konzumiramo» i onaj jukebox u Senne malo previše zarađuje zbog našeg Cetinskog. A da ne govorim koliko dugo smo tražili pismu «Nek te zagrli netko sretniji»…čak smo je u cd shopu tražili na bilo kojoj kompilacijibang. Bome san se za ove praznike potrudila, jer njegove pisme treba imat sve! Stvarno ne znam u kojem je razdoblju bija bolji… A «prostoriju» samo i pamtim po njegovim pismama. Da san samo znala šta me sve čeka kad su me poslali doma da donesem njegov albumcerek. Lol.
Album : Budi uz mene
Pisma : Nek te zagrli netko sretniji, Što si ti meni
Image Hosted by ImageShack.us

1.) HIM
Već stoljećima na prvom mistu i ne znam oće se to tako lako minjat. Svi kažu da je muzika depresivna, a ja ne bi rekla da je to loša osobinano. Ako te nešto ubedira, znači da ima osjećaj i da te može pogoditdead. A nema puno muzike tu odliku. Vile je i moj lik iz snova, ako ko pita. Sve savršeno, ne mogu ja ni dat bolji opis, meni su samo leptirići kad se sitin ove grupecerek. S razlogom prvi…i to je to. P.s. OVO NA MOJOJ POZADINI NIJE PENTAGRAM, VEĆ HEARTAGRAM ( koji baj d vej ima suprotno značenje!) za sve koje zanimaburninmad
Album : And love said no
Pisma : The funeral of hearts
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Asti koliki će ovo bit post, al tribala san ovo obavit. Sad je vaše mišljenje na redu…

DODATAK
Puuuno hvala Coldenu (ne znam jel mi da pravo ime pa za svaki slučaj) koji mi je jučer napravija ovaj najlipši mogući dizajn i kojeg san sinoć pilala s tim biće jedno uru vrimena. Iako se ne bi tribala zafaljivat jer san ipak imala pudinga u kosi, al eto…bija bi red, jel…zezan se, of course. PUUUUNO hvala, stvarno je savršen!

- 14:39 - Shoot! (14) - Print - # -

subota | 06.01.2007.

mala zahvala

…ma ima toga dosta…kad se počnem zahvaljivat, neću moć stat…samo mi prvo triba da se sitin…Krenimo otpočetka…2_0_0_6!
Dragi moj Isuse! Ka prvo sa zakašnjenjem, sretan ti rođendan! U ovom ludilu mnogi i zaboravljaju da je TEBI rođendanburninmad. Na početku prošle godine san ti poslala puuuno želja, baš mi te bilo žasmijeh. Šta je najgore od svega, sve si mi ispunija. Našla san taj papirić neki dan. Znači zahvalezujo
Zima je bila ok, hvala šta nije bilo sniga. Puno hvala za sve one lipe izlaske kojih je bilo više nego ikadsmokin. Za prijatelje kojih je također više nego ikad, i svakim danom sve više. Za one koji su uvik uza me. Šta su mi još svi članovi familije zdraviyes. Svi to uzimamo zdravo za gotovo. Za to šta mi starci još nisu ispalili na živce zbog bolesne dice. Molin te odgodi taj živčani slom još koju godinubang.
Hvala na dovoljno mozga u glavi da završin dobro školu. Hvala za lipe koncerte nakon kojih san bila ponosnathumbup. Šta san skužila neke stvari. Šta san dobila genijalnu profu iz violine koja mi je i prijateljkiss. Daj joj svu sriću svita. Šta san se pomirila sa sudbinom da Gretu više neću vidit…nikad! Šta san svatila životne vridnosti i na koga se isplati trošit dragocjeno vrime kojega ima malo….premalo. Za ludi provod sa zborom nakon one prve nagrade. To je bilo lipo. Za one suze šta Suze i ja plačemo nakon šta se nalijemoparty…pomažu. Daj još puno Varaždina.
Hvala na ipak dobrom litu. Iako san mislila da je grozno, na samom kraju si mi tek pokaza pravo litocerek…za svaki onaj tulum. NAJVIŠE HVALA za cilu jesen, točnije rujan, listopad, studeni i prosinackiss. Nikad to neću zaboravit. Za dostojno ispraćenu staru godinu (napokon!) i genijalan rođendan. Za svaku pismu Cetinskog i sve ostale uz koje su se ove godine gradile uspomenecerek. Za Suzu i Emu, čuvaj mi ih najviše na svitukiss!
Za kraj hvala šta san preživila svaki prijelaz ceste i sve zamišljene prometne nesriće. I to je nešto u ovom ludom svitu. Hvala šta dišem i postojimyes…puno te volim!
p.s.pozdravi mi gore Gretu, reci joj da je volim i da pazin na njene anđelekiss! Nadan se da i ona od gore pazi na mene…
(thank you for the aquarius…)

najbolja pisma u ciloj prošloj godini...u kojoj se pronalazim...svakodnevno
Rič za nas
(Luky)
Opet vidin Tvoju kosu
Di kraj mene šiba zrak
Opet sanjan Tvoje ruke
Kako nebon svitle mrak

Za nas...

Mi smo tili u visine
Jer u njima nan je spas
Mogle su sve duše dvije...

Nismo znali
Sve je bilo protiv nas
Protiv nas...

Neko ima bile dvore
Ja san za nas Jubav kra
Sve bi bilo mrvu boje
Da je kogo ruku da
Za nas...

Mi smo tili puno više
Nego šta je život da
Mogle su sve duše dvije...

Da je samo jema kogo
Rič za nas...

- 18:12 - Shoot! (28) - Print - # -

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.