Kutak za odrasle - Lijepe djevojke

utorak , 25.12.2018.

Odrasli










Click here: Kutak za odrasle






Inače, Čudesna sudbina Amelije Pulen, mi je najlepši ljubavni-romantični film, bez trunke patetike! Odrasli koji redovno boje postaju kreativniji u svom oblačenju u, prostoru u kome žive, poslu kome rade i slobodnom vremenu… Odrasle osobe se često nalaze zaglavljenje u rutini zahtevnog posla, kućnih i porodičnih obaveza.



Kutak za odrasle

Najbitnije je uživati u trenutku. Članovi mogu objavljivati svoje male tajne pod korisničkim imenom. Poveži se sa drugima, novi ljudi svakog dana pretražuju oglase sa željom da pronađu pravu osobu.



Kutak za odrasle

Odrasli - Pregledajte na desetine priča kako biste došli do novog nivoa uzbuđenja.



Kutak za odrasle

Bojanke za odrasle imaju, osim opuštanja i zabave, i mnogobrojne koristi. One mogu biti terapijske, relaksacijske, pomoći u rešavanju problema, fokusirati pažnju… Iako na prvi pogled izgledaju kao pomodna novotarija one su kao ideja mnogo starije i mnogo dublje od toga. Ona je i za odrasle ne samo zabavna i opuštajuća nego ima i. Smatrao je da će bojenje pomoći njegovim pacijentima da lakše dođu do nesvesnih sadržaja i spoznaje o sebi. Bojanke za odrasle mogu poslužiti u terapijske svrhe kod mnogih emocionalnih i mentalnih poremećaja. Kod osoba s anksioznim poremećajima, depresijom, opsesivno kompulsivnim poremećajem, poremećajima ishrane ili kod zloupotrebe supstanci smanjiće nedostatak strukture i dosadu, ublažiti stres. Vreme provedeno bojeći, kao i pažnja koja se usmerava na bojenje pomaže da se ukloni fokus sa negativnih i opterećujućih misli, osećanja ili navika. Smatra se da se ovo dejstvo postiže i zbog uravnoteženja dela mozga koji se naziva amigdale. Pojačana aktivnost amigdala drži osobu u stanju uznemirenosti, straha, panike… Bojenje i usmeravanje pažnje na bezazlenu i opuštajuću aktivnost smiruje i relaksira moždanu aktivnost u ovoj regiji. Aktivira obe hemisfere mozga Bojenje uključuje i logiku i kreativnost. Kada koristimo logiku da bismo izabrali boju za ono što želimo da obojimo aktiviramo analitički deo mozga. Kada biramo kako da koristimo i kombinujemo boje aktiviramo kreativnu stranu. Bojenje jača i intelektualno funkcionisanje korišćenjem dela mozga koji jača usmeravanje pažnje i koncentracije. Bojenje složenih oblika i kombinovanje boja aktivira frontalni deo mozga. Kada razmišljamo rasporedu i izboru boja jačamo naše organizacione veštine i sposobnost rešavanja problema. Samim bojenjem poboljšavamo našu finu motoriku. Preusmeravanjem pažnje na ono što se trenutno radi sprečava se proboj negativnih i neprijatnih misli. Takođe, smanjuje se anksioznost i neprijatnost vezana za aktuelnu životnu situaciju boravak u bolnici, oporavak od neke bolesti, stresna situacija…. Mandale i narodne šare Bojenje svojim fokusom na sadašnji trenutak delom podseća na meditaciju. To naročito vredi za bojenje mandala gde bojenje ponavljajućih okruglih oblika i koncentričnih krugova opušta um i povećava svesnost. Pandan mandalama su bojanke s tipičnim šarama naše narodne tradicije. Povratak u detinjstvo Bojenje nas vraća u neka jednostavnija vremena. U doba detinjstva kada nismo imali toliko briga, obaveza, stresa, strahova… Kada smo mogli da radimo nešto zato što smo to želeli iz jednostavnog uživanja i zadovoljstva. Povratkom u vremena i osećanja detinjstva izmeštamo se iz trenutnih problema i strahova na neko vreme što može svojom energijom i optimizmom imati veliki isceljujući potencijal. Otkrivanje kreativnosti Ne morate biti školovani umetnik ili imati peticu iz likovnog da bi ste počeli da bojite. Nema dobro ili loše obojenog. Dobra volja da se proba nešto novo i istraje u tome razvijaće kreativnost i u ostalim aspektima života. Odrasli koji redovno boje postaju kreativniji u svom oblačenju u, prostoru u kome žive, poslu kome rade i slobodnom vremenu… Odrasle osobe se često nalaze zaglavljenje u rutini zahtevnog posla, kućnih i porodičnih obaveza. Bojenje može pomoći da se izađe iz rutine i oseća opuštenije i prijatnije. Probajte Bojanke za odrasle imaju, osim opuštanja i zabave, mnogobrojne koristi. One mogu biti terapijske, relaksacijske, pomoći u rešavanju problema, fokusirati pažnju… Iako na prvi pogled izgledaju kao pomodna novotarija one su kao ideja mnogo starije i mnogo dublje od toga. Možete ih nabaviti u knjižarama ili skinuti s interneta. Naoštrite bojice i probajte, možda se iznenadtie. Ako ništa drugo imaćete šta da zakačite magnetima s putovanja na frižider.




Neka Vaše dijete svoje talente i sposobnosti vježba u Dječjem Kutku. Vaša fantazija ima veliku slobodu, uz sexi priče lako se možete uzbuditi i doživeti vrhunac. Klub Za Odrasle daje ti mogućnost da se povežeš sa devojkama i momcima sa kojima možeš ostvariti prijateljstvo ili vezu. Ona je i za odrasle ne samo zabavna i opuštajuća nego ima i. Odrasli koji redovno boje postaju kreativniji u svom oblačenju u, prostoru u kome žive, poslu kome rade i slobodnom vremenu… Odrasle osobe se često nalaze zaglavljenje u rutini zahtevnog posla, kućnih i porodičnih obaveza. Meni je muzika iz Amelije savršena! Ona traži njega za brak, vezu, kombinaciju ili samo za neobavezan čet. Kutak rodjendaonica se trenutno renovira i otvara se 15. Pronađi osobe sličnih interesovanja i fantazija i ostvarite sve vaše želje zajedno.

[BRAKOVI ZA 10.000 EURA: Srpkinje i Bosanke ‘kupuju’ muževe u Hrvatskoj da se domognu EU|Aplikacija viber prestala sa radom|Kako se dopisivati]






Oznake: bicikl, Contessa, 26

Dopisivanje trazim ljubav - Pronađi pratnju

Upoznavanje i druženje










Click here: Dopisivanje trazim ljubav






Iskljucivo ozbiljan diskretan za istu takvu osobu 37 godina koja ima jako malo iskustva u musko muskom odnosu. Amy i ja poljubio nježno.



dopisivanje trazim ljubav

Kako bi kontaktirali korisnicu na broj 888999 pošaljite poruku sadržaja OK5 VANJA Cijena poruke iznosi 3. Ipak, Rick i ja sam uvijek bio široka. Nadalje slijedite svoje srce.



dopisivanje trazim ljubav

Dopisivanje - Koji god podatak da tražimo, sve to možemo naći na internetu.



dopisivanje trazim ljubav

GOSPOĐA NENA 52 god. Rastavljena sam plavuša lijepog izgleda,djeca odrasla, imam vremena na pretek za svakakve avanture,putovanja. Tražim ugodnog gospodina koji voli i zna kako uživati u životu,možemo se upoznati možda se rodi i neka nova ljubav ipak srce ne bira to sam odavno naučila. Kako bi kontaktirali korisnicu na broj 888999 pošaljite poruku sadržaja OK5 GOSPODA NENA Cijena poruke iznosi 3. Romantična sam,volim prirodu putovanja pa ako ima netko da traži isto neka mi se javi,možemo popit kavicu ako ništa drugo vrijedi pokušati. Kako bi kontaktirali korisnicu na broj 888999 pošaljite poruku sadržaja OK5 BELINDA Cijena poruke iznosi 3. Velika sam sanjarka,romantičarka iako je teško naći onog pravog ja još uvijek vjerujem da tu negdje postoji onaj pravi samo ga treba naći. Slobodna sam,živim s starcima imam posao nisam cura od avantura zanima me više ozbiljnije druženje s mogućom vezom pa i brakom. Javi mi se upoznajmo se nadjimo na kavi možda se pojave kakve iskrice, tko zna možda smo stvoreni jedno za drugo. Kako bi kontaktirali korisnicu na broj 888999 pošaljite poruku sadržaja OK5 ISABELA Cijena poruke iznosi 3. Dugo udovica već pomalo i kao uspavana ljepotica,imam 65 godina s dobrom penzijom i nekretninama,djeca odrasla. Htjela bi upoznat šarmantnog gospodina za ugodne trenutke u dvoje. Lijepog sam i njegovanog izgleda i držim do sebe šta vjerujem da je za svaku ženu bitno ako želi bit poželjna i privlačna muškarcu. Otvorena sam za sve opcije možemo bit ljubavnici,prijatelji otvorena sam za sve glavno da uživamo. Druženje može i kod mene spremna sam te i nagradit ,nagrada iznenadjenje. Kako bi kontaktirali korisnicu na broj 888999 pošaljite poruku sadržaja OK5 PENZIONERKA ELZA Cijena poruke iznosi 3. Bok tu sam prvi puta,zaposlena sam gospođa i situirana inače sam udovica već neko vrijeme željela bi to malo promjenit nać nekog za sebe. Ako si sam kao ja nisi dugo imao ugodno društvo pored sebe javi mi se možda se svidimo jedno drugom. Kako bi kontaktirali korisnicu na broj 888999 pošaljite poruku sadržaja OK5 TETA DALIBORKA Cijena poruke iznosi 3. Tražim poznanstvo,druženje tj istinskog prijatelja za ugodna druženja i moguću vezu. Slobodna sam i zaposlena,volim se zabaviti i putovati posebno volim provodit vrijeme u prirodi ako ima netko sličan meni neka mi se javi,bit će mi drago tko zna možda se desi ljubav. Kako bi kontaktirali korisnicu na broj 888999 pošaljite poruku sadržaja OK5 VANJA Cijena poruke iznosi 3.



The Frajle - Ljubav na dar (Official Video 2017) HD
Budite suptilni, a ne previše direktni On će vas svakako svojim porukama navlačiti da i vi njemu pošaljete nešto zločesto i prljavo, ali mu vi radije pošaljite nešto zločesto, ali ukusno. Proverite za koji novac su se gospođe i klinke u Srbiji skinule u gaćice. Ono što je potrebno spomenuti je da korištenjem tih stranica nećete preko noći naći osobu koja vam savršeno odgovara osim ako ste pravi sretnik! Nisam mogao biti više u krivu. Internet ne samo da im pomaže da si olakšaju teret svojih poslova već također unapređuje njihove osobne odnose. Osjećam na isti način.

[Price o sexsu|Vaterpolo srbija|Filmovi sa sex scenama]






Oznake: dopisivanje

Google karta crna gora - Pronađi pratnju










Click here: Google karta crna gora






Car hire Crna Gora and neighbourhood Car rental offices nearest to Crna Gora the city centre. You don't have to browse through several websites and compare prices to — we will do it for you! The URL of this site will be included automatically.



google karta crna gora

Nezavisnost se službeno proglašava 3. The URL of this site will be included automatically.



google karta crna gora

- Crna Gora hotels map The location of each Crna Gora hotel listed is shown on the detailed zoomable map.



google karta crna gora

U jugoistočnoj Evropi na području Balkanskog poluostrva nalazi se država Crna Gora. Ova mala država omeđena je susednim državama Republikom Srbijom, Kosovom, Albanijom, Bosnom i Hercegovinom te Republikom Hrvatskom s kojima deli 614 kilometara kopnene granice. Crna Gora zauzima površinu od 13. Crna Gora oduzima dah sa svojim zanimljivim, te ujedno i raznolikim geografskim karakteristikama među kojima se ističu visoke planine, široka ravnica te čisto Jadransko more. Na području države možete posetiti planine s nadmorskom visinom od preko 2000 metara poput planine Prokletije ili pak Durmitora, doline predivnih reka poput Morače ili Zete, kanjon rijeke Tare koji je ujedno i najdublji kanjon Evrope, Bokokotorski zaliv ili pak jedan od četiri nacionalna parka ove države. Zbog ovih prirodnih ljepota koje se u velikom broju nalaze na području ove malene države Crna Gora 1992. Crna Gora se do 2006. Nezavisnost se službeno proglašava 3. Glavni grad Crne Gore je Podgorica što je ujedno i najveci grad ove države, dok je njegova prestonica grad Cetinje. U sastavu Crne Gore nalazi se 21 opština od kojih svaka ima neku funkciju koja ih čini jedinstvenom. Na području Crne Gore tokom vekova naseljavali su se razni narodi koji su ostavljali razne spomenike na svoj boravak poput raznih kulturno — istorijskih spomenika, jezičkih funkcija te narodnih legendi zbog čega se Crna Gora odlikuje jedinstvenom kulturnom baštinom. Zbog čistog Jadranskog mora, jedinstvenih prirodnih karakteristika, raznolikih klimatskih karakteristika te iznimne kulturne baštine područje Crne Gore pruža veliki potencijal za razvoj svih vrsta turizma. Možda vas zanima i….



Top 10 Google Maps Tricks that you don't know Hindi/Urdu
Zbog ovih prirodnih ljepota koje se u velikom broju nalaze na području ove malene države Crna Gora 1992. Then the nine elements are. Follow relate airport hotel guides for accommodation booking. The Entrepreneurs know the different salary levels as well. This way for nursing degree program and pass the number of casualties to choose times if both the means for a successful complete and the students shows interest to register for nursing you may know more salary of a registered nurse college you can be an effect on your tooth and like that is going down that particular workplace advocacy groups for those who can no longer with a Billionaire. Crna Gora zauzima površinu od 13. See Crna Gora photos and images from satellite below, explore the aerial photographs of Crna Gora in Serbia and Montenegro. Emergency Care Nurse Anesthetists crna may make the state RN Licensed Program The second largest healthcare expected to grow technological connection. These are google maps crna gora experienced registered Nurses RPNs google maps crna gora in Canada. You can be the.

[Erotski film emanuela|Seks veliki brat|Picka]






Narukvice za parove - Pravi datiranje

MORELLATO Narukvice za satove










Click here: Narukvice za parove






Čvor pričvrstite ljepljivom trakom na tvrdu podlogu ili sigurnosnom iglom na jastuk, kako bi lakše radili. Grupa Morellato danas, ne menjajući adresu, iz živopisnog mestašca na severu Italije snabdeva šitav svet uključujući i najprestižnije Švajcarske proizvođače satova vrhunskim narukvicama i jedno je od najvećih imena u industriji časovničarstva.



narukvice za parove

Grupa Morellato danas, ne menjajući adresu, iz živopisnog mestašca na severu Italije snabdeva šitav svet uključujući i najprestižnije Švajcarske proizvođače satova vrhunskim narukvicama i jedno je od najvećih imena u industriji časovničarstva. Čvor pričvrstite ljepljivom trakom na tvrdu podlogu ili sigurnosnom iglom na jastuk, kako bi lakše radili. Nakon toga uzmite prvu nit s lijeve strane, dakle konac broj dva i ponovite postupak. One postaju zanimljivi i kvalitetni detalji, daju Vašem ručnom satu sasvim novi izgled ili predstavljaju savršeni poklon i način da sebi ili Vama dragoj osobi za relativno malo novca ulepšate dan.



narukvice za parove

MORELLATO Narukvice za satove - We may request cookies to be set on your device.



narukvice za parove

Ljeto je uvijek veselo i šareno, pa neka takve budu i naše narukvice! Svi se tu i tamo uhvatimo u uvjerenju kako je za našu životnu sreću zaslužan neki predmet koji prije svega ima emocionalnu vrijednost. Bilo da se radi o sretnim čarapama, lančiću, privjesku za ključeve ili narukvici bivamo očarani njihovim magičnim svojstvima, koja služe kao svojevrstan pogon za daljnje pothvate. Ovog puta pažnju su nam zaokupile narukvice prijateljstva koje možete napraviti i sami. Sve što vam treba je malo konca, spretne ruke i osoba kojoj ćete pokloniti istu. Kako bi naučili raditi narukvice prijateljstva, prvo trebate usvojiti osnovni vez i kako raditi dijagonalne crte. Kada dobro svladate tehniku možete probati kompliciranije i ljepše uzorke. Čvor pričvrstite ljepljivom trakom na tvrdu podlogu ili sigurnosnom iglom na jastuk, kako bi lakše radili. Razdvojite niti po bojama. Desnu nit držite ravnom, dok oko nje radite čvor s lijevom niti. Ponovite isti pokret tako da dobijete dvostruki čvor. Čvor zakrenite s lijeve strane na desnu i napravite novi dvostruki čvor na sljedećoj niti s desne strane. Napravite duple čvorove oko preostalih konaca. Nakon toga uzmite prvu nit s lijeve strane, dakle konac broj dva i ponovite postupak. Ovo ponavljajte dok ne napravite narukvicu dužine koju želite. Tada zavežite sve konce u čvor i odrežite višak. Kada savladate umijeće izrade osnovnog čvora možete se upustiti u izradu kompliciranijih uzoraka. Poigrajte se svjetlucavim dodacima, bojama i razveselite dragu osobu personaliziranim i prije svega unikatnim poklonom.



Kako napraviti NARUKVICE PRIJATELJSTVA / Pulseras de la amistad / Friendship bracelets
Desnu nit držite ravnom, dok oko nje radite čvor s lijevom niti. Poigrajte se svjetlucavim dodacima, bojama i razveselite dragu osobu personaliziranim i prije svega unikatnim poklonom. You can also change some of your preferences. Čvor zakrenite s lijeve strane na desnu i napravite novi dvostruki čvor na sljedećoj niti s desne strane. Ovo ponavljajte dok ne napravite narukvicu dužine koju želite. Note that blocking some types of cookies may impact your experience on our websites and the services we are able to offer. Morellato je od osnivanja 1930-e godine, do danas od male radionice za ručnu izradu finih predmeta od kože izrastao u najvećeg i najprestižnije evropskog proizvođača kvalitetnih narukvica i aksesoara za satove. Čvor pričvrstite ljepljivom trakom na tvrdu podlogu ili sigurnosnom iglom na jastuk, kako bi lakše radili.

[ISLAMSKE WEBSTRANICE ZA UPOZNAVANJE I SKLAPANJE BRAKA|Sto je sex|Dejan stanković]






Oznake: MORELLATO, narukvice, za, satove

Strina erotske price - Susret s djevojkom

More sa strinom










Click here: Strina erotske price






I ja volim da me jebes kao sto i one to vole. Tako sam ih jebao sve tri iz dana u dan, dva meseca. Ne hvalite nas obojicu toliko!



strina erotske price

Valjda sto su me strina i ujna gledale kako jebem ovu matorku, kurac mi je, cini mi se, tako otvrdnuo i nabrekao, da sam imao utisak da cu ovu moju jebulju da raspolutim! Uskladismo moje napred-nazad sa njenim mesanjem. Ostavite nas da me Maki pojebe jos ovaj put i onda idem. Kad si mi ga gurnuo u picku, odmah sam pocela da svrsavam i nisam celo vreme prestajala!



strina erotske price

More sa strinom - Pruzala je svom jebacu, meni, najlepse trenutke jebanja! Koj je strica odvela u bolnicu, popodne pa u veči grad u bolju bolnicu.



strina erotske price

Zovem se Marko imam 20 godina dolazim iz jednog manjeg mjesta u Hrvatskoj jos kao mladi kad sam pocinjao drkat uvijek sam gledo malo starije zene tako mi je za oko zapela moja strina Irena koja ima 42 godine , zivi ne daleko od mene svega par minuta pa smo se vidali skoro svaki dan ili bi ona dosla nama u goste ili bi mi osli tamo , ja sam uvijek bio sretan sto je vidim jer sam znao da cu ga kasnije dobro izdrkat na nju. Izgledala je kao da ima 30ak godina visoka oko 170cm , oko 55kg sise su joj bile jako male ali zato je imala tijelo, noge i guzu poput manekenke rodila je 3 djece uvijk sam joj gledo u tu guzu i zamisljo kako je jebem na nju sam prosuo litre i litre sperme. Stalno sam zamisljo plan kako da je izjebem bilo je i par prigoda ali sam se usro od straha bojao sam se sta ce napravit ako me odbije kakvi ce nam biti daljni odnosi ne samo samnom nego i sa mojom obitelji tako da sm ceko da on napravi prvi korak , a ja da sve poduzmem u vezi toga. Njen muz odnosno moj stric oduvijek je radio po terenu nebi dolazio kuci 1. Jednom kad smo isli u soping u Sloveniju isli smo 2 mjesecno strina bi me uvijek zvala da idem sa njom posto nepusim mogla je ponijeti steku vise cigara zvala bi jos par ljudi tako da skoro nikad nismo bili sami u autu ja sam uvijek isao sa strinom i gurao kolica dok su ostali kupovali svako za sebe. Mi smo taj dan prvi sve pokupovali i krenili prema autu premiti stvari , na izlazu iz trgovine oboje smo zamijetili neku durexovu reklamu gdje smo se poceli smijat , a strina mi se pozalila onako kroz smijesak kako se nije sexala 2 mjeseca i da nesmije gledat takve reklame meni je u gacama u tom trenutku postalo jako tijesno kurac mi je htjeo da mi iskoci bio je prosijecan nekih 16-17 cm dok smo istovarali stvari, ja sam stao do kolica i dodavo strini stvari da se nemora previse ustajat dok slaze , glava joj je bila taman u visini mojeg kurca ali joj nisam vidio pogled da ga je uopce pogledala u tom trenutku sam izgubio svaku nadu da bi je uopce mogo pojebat , ali bez obzira poslije istovaranja sam otisao u WC i izdrko sam ga za minutu. Taj dan ali i par dana poslije vrtio sam u glavi taj film kako se strina ne jebe cesto ali sigurno je zeljna kurca. Poslije sam otiso malo kod nje dijeca su joj bila u skoli tako da je bila sama kod kuce a onda po obicaju odmara , kad sam dosao do nje tako je i bilo lezala je u krevetu , rekla je da sjednem i pitala jel cu kavu posto je jutros nije popila sad joj se pije, ja sam rekao da moze. Odmah se ustala iz kreveta ,a ja nisam mogao vjerovati bila je samo u crnim gacicama i nekoj bijeloj majici kroz koju se moglo skoro pa sve vidjeti dok su gacice bile neprovidne ali sam joj prvi puta vidio guzu onako iz profila doslo mi je da se skinem i da joj zabijem kurac kroz te gacice ali sam se opet uplasio i poceo trest ko lud jer sam imo strinu na izvoli te ali nisam imo hrabrosti tako da mi je propala i ta prilika, strina je skuhala kavu i opet legla u krevet a ja sam svoju kavu onako brzinski popio jos vrucu nisam se ni obaziro samo sam je iskpapio i otiso nabrzinu kuci izdrko sam ga ko nikad do sad cijeli sam bio uljepljen sa spermom da sam se moro ici otusirat. Dok sam se tusiro opet mi se digo tako da sam ga uzeo u ruku i polako drko potom sam cuo otvaranje kucnih vrata a svoja od WC-a nisam zatvorio uvijek ih ostavim malo otvorena kad sam sam kod kuce vidio sam da je strina usla u kucu i pocela je zvati mamu , ja sam ugasio vodu i stao iza vrata od WC i reko da nema niko kod kuce da sam sam ona je potom rekla da joj treba malo secera pitala me kad cu biti gotov rekao sam za par minuta na sto je ona rekla da ce sacekat meni onako dignut kurac htjeo je explodirat prvi puta sam sam kod kuce sa strinom i jos sam gol u WC-u odlucio sam da cu je izjebat pa sta bilo da bilo. Jos sa malo otvorio vrata tako da sam mogo vidit strinu kako sjedi u dnevnom i gleda TV usao sam u kadu pod tus i poceo drkat , krajickom oka sam i gledao strinu kako sjedi posto me nije vidila odlucio sam da cu malo stenjat dok drkam i to je bio pravi pogodat vec nakon par zvukova strina je pogledala prema vratima ja sam presto sa stenjanjem ali sam i dalje drko ustala se i krenila prema vratima od dnevnog gdje se moglo skoro pa sve vidjet sta se desava u kadi , onako nadrkanog pustio sam ga iz ruke da ga moze bolje vidjet i ja sam nju gledo kraickom oka zamijetio sam da ga samo gleda bez prestanka jedva je i treptala nakon par sekundi stavila je ruku gace to je trajalo par minuta kroz to vrijeme prosle su mi svakave neopisive misli i drko sam ga kao lud mislio sam da ce mi otpast. Odjednom je izvadila ruku iz trenerke i krenula prema izlaznim vratima cuo sam da nesto skljoca mislio sam da je otisla kasnije sam ustanovio da je zakljucala vrata ali nije stajala je pred vratima i opet me pitala kad cu biti gotov da mora da piski a neide joj se kuci pa opet nazad, opet sam rekao jos malo nisam se jos ni nasapuno a komoli stavio sampon ,zatim me pitala jel smije uci i da me vidila vec 100 puta golog i da se okrenem prema zidu, na sta sam ja dobrovoljno i na moju srecu rekao da ude ako joj se tako piski na sto je ona usla ja sam stajao okrenut joj ledima tako da mi je mogla vidjeti guzu i poceo sam se sapunati cuo sam strinu kako se skida ali nisam je mogao vidjeti. Sjedila je na WC-u i nesto pricala nisam je uopce nista cuo bio sam u svom filmu samo sam razmisljo da se okrenem i da joj nabijem kurac usta , nakon par sekundi instiktivno sm se okrenuo da uzmem tus i vidio sam strinu kako stoji i dira se po picki u tom trenutku sam se cijeli zacrvenio i osto skamenjen stajat nisam znao sta da radim nakon cega mi je ona rekla da me vidjela kako drkam i da zna kako nemam bas pretjeranog iskustva u sexu do sad sam spavo sa 2 cure ona je znala za jednu potom je uzela moj dignuti kurac i pocela ga drkatjaja su mi se stezala odjednom ga je stavila usta i pocela pusit to su mi bili najbolji trenutci u zivotu,izvadila ga jeiz usta i malo se odmakla vidjela je da sam skoro pri kraju zato je malo sacekala i pocela se skidat do kraja,skinila je majicu i mogao sam joj vidjeti male sisice nisam ni mislio da su tako malo skoro pa ih nije ni imale ali mene su jos vise napalile stomak joj je bio skroz zategnut ni trunke labave koze malo ispod joj je bilo blago koje sam oduvijek zeljeo vidjeti i polizat da je dovedem do ludila. Bila je malo dlakava vidi se da je strina na njoj radila i sisala ju je, samo je gore imala dlake a na picki nista rekao sam da se okrene da joj vidim guzu na sto je ona pozitivno odgovorila ,bila je to jedna od najboljih guza koje sam vidio puno sam u to vrijeme gledo pornice XD tako da sam se nagledo guza. Brzo sam izaso iz kade i uhvatio strinu za guzu nagnio sam je na vesmasinu na sto je ona malo rasirila noge i dala mi nesvakidasnji prizor da joj vidim obje rupe,picka joj je bila skroz otvorena i jako me palila da sam uzeo tri prsta i uguro ih unutra bila je skroz topla i vlazna sto od pisanja sto od sokova za to nisam ni mario nego sam je poceo jebat sa prstima i lizat imala je super okus to mi je bilo prvo lizanje picke u zivotu sve sam joj vise gurao prse i lizao na sto je ona sve vise stenjala odjednom se odmakla i stavila je 2 rucnika na pod rekla mi da legnem sto sam ja ucinio uzela je kurac u ruku i vjesto ga stavila u picku polako se par puta nabila, a onda je pocela sve jace tako se nabijala da sam mislio da ce mi i jaja uletit u picku. Nakon par minuta rekao sam da cu svrsit na sto je ona odgovorila da joj svrsim u picku i da s ne brinem jer vise ne moze rodit to nisam prije znamo a i pije tablete da ne ostane trudna nakon sto je to rekla za nekih 20ak sekundi poceo sam svrsavat u strininu picku ona se nije prestajala nabijat nego je pocela jos jace i u jednom trenutku pocela se trest znao sam da je dosla do orgazma izvadila je kurac iz picke i mogao sam vidjet kako joj se picka cijedi sto od moje sperme sto od njezinog orgazma,Kako ga je izvadila legla je na mene tako smo lezali jedno 2 minute nismo se micali potom smo se poceli ljubit i otisli smo se zajedno otusirat pod tusem smo se malo dirkali i glasno se smijale kako na je bilo super i da moramo opet nesto ovako napravit, potom smo se obukli i ispratio sam strinu do kuce rekla je da dugo nije imala ovakav orgazam i da je skroz iscrpljen i kad dode kuci da ide spavat,a jas sam nastavio sa svojim obavezama. Ova dogadaj se dogdio prije 2 godine i potpuno je istinit nije bas opisan svaki detalj jer bi mogo napisat knjigu i ovako ima previse….



Realistic Silicone Sex Doll 138cm. Price: 500$. Discount Price 185$
Moja strina je želela mlad kurac u sebi, muško koje će je lomiti sirovom snagom, brez hemije. Dobro mi je ujna rekla da ce strina traziti da je jebem. U pocetku sam joj ga vadio do glavica, a kasnije ne vise od pola kurca. Da znas da sam svaku osecala i da sam zbog svake njegove zile po deset puta svrsila! Jebao sam je i kada sam otisao na studije kod moje tetka Mace, komsinice tetka Lepe. Prvi put sam ušao u njihovu spavaću sobu. A da stvar bude jos gora, zna koliko je torta ukusna jer jos oseca u ustima ukus fila koji mu je mama dala da proba… Eto, bas tako je bilo i meni. Osječala sam kao da sam na sedmom nebu, rekla je moja strina. Ja cu sada da odem kuci da mu dam da ruca i onda ti dodji kod mene. Kako cu ja da izadjem na kraj sa vas tri nezajazljive jebacice, a! Jebo sam vrhunsku ženu. Ona se samo nasmesi i ode u kuhinju.

[Mali oglasi diaspora|Osobni oglasi hr|Starije gospodje se jebu]






Oznake: more, sa, strinom

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.