en-sof

srijeda, 30.11.2005.

tami


tami koja nas sve koji puta obuzme, i pohara nasim bicem


Pozdrav Tamo
moj stari prijatelju
dugo te bilo nije
tvoja tisina tako godi
i obuzima svaki dio mene
nadvila si se nadamnom
ko kise jesenje
polako me privila u narucje svoje
i povela na mijesta samo nama znana
O Tisino sto opet pohara poljima razigranim
neprimjetno i snazno
pozdrav tebi!

30.11.2005. u 00:14 • 20 KomentaraPrint#

petak, 25.11.2005.

zabranjeno voce


zabranjeno voce za mene ti si
savrsena za mene si
ova daljina koja nas dijeli
na srcu mom tragove pise
drugu ljubim a tebe cutim
u zraku tugu slutim
izgubljena lutam prostranstvima svojim
trazeci odgovore na pitanja ta
dal savrsena tisi
ili prikaza zla to je
sto se uvukla kroz zidine strasne
i dotakla me...

25.11.2005. u 21:07 • 20 KomentaraPrint#

srijeda, 23.11.2005.

srce

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
sva smantana od same pomisli na tebe
na tvoje dodire i poljupce
lutam prostranstvima crnim
koja su me do sada gusila
i dnu spustala
disuci punim plucima
neki novi zrak
grijuci me neka nova toplina.
i dan je svanuo
opet ima svijetla
a oblaci teski olovni micu se
zrake sunca dopiru do mene
prodiru i tope sante leda
koje su okovale moje srce i dusu.
ljudi tumaraju oko mene
svi nesto traze i ocekuju
a nista ili malo daju
ti jednostavno volis
i bez okova ljubav dajes
zauzvrat ne trazeci nista
vec samo osmjeh na licu mom
bitna ti je moja sreca
i da maknes moju bol
uz mene si i kad to trebala nebi
jer znam da ti tada srce u boli gore
ali ti dizes glavu i jednostavno me volis
bez podlosti se za mene boris
i strpljivo cekas dan
kada ce na nebu obecanja
sunce da osvane za nas

23.11.2005. u 13:10 • 16 KomentaraPrint#

utorak, 22.11.2005.

osmjeh koji titra

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
kao da je sunce osvanulo u meni
tako mala sitnica a tako veliko znacenje
cjelu me obuzela, cjelu me zavela
sva moja cula je pridobila
oblake sive sa mojih obzora maknula
potoke u rijeke pretvorila
cvijece rascvjetala
ponovno me iz pepela podignula

hvala ti sreco za ovo stvarno znas di treba spustiti strelicu, jedna od rijetkih si sto su uspjele izazvati ovo u meni. imas ogromnu pusu i vise od toga

22.11.2005. u 10:47 • 15 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>



< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Komentari da/ne?

Opis bloga

moja dusa i srce

moja muzikica

www.youtube.com
www.youtube.com