Ja `75.sve OK (lošija kvaliteta j.s.)
MM `72. oligoasthenozoospermia
2 IUI (AIH) (prirodna)
1 IVF(Klomifen) - nema ET (dobiveno 5 j. stanica, ni jedna oplođena)
1 ICSI (Klomifen) - skoro bez ET (dobiveno 4 j. stanice, oplođena jedna - nije se dobro razvijala)
KBC RI
Do sada big fat noPhotobucket

1. stimulirani ICSI (Menopur) 02./10. (dobiveno 6 j. stanica, oplođene 3, vraćene 2 osmostanične i 1 loša)VV

BIG FAT POSITIV cerek
big fat positiv


Lilypie Second Birthday tickers


Kažu da ljudi sami
biraju svoj put.
I ja sam mislila tako
o našim sudbinama.
Svaka se priča mora
ispričati dvaput.
Ja je sada pričam...
kome ću, neg' vama.

(dio pjesme Drama, Toni i Merlin)




Web Counter
Web Counter

Trudnoća - biti ili ne biti - BITI

petak, 26.02.2010.

6. dpt

Danas se osjećam dobro, odnosno ništa me više ne boli pa se sada pitam je li bilo bolje dok je boljelo. Stvarno je ovo čekanje ubitačno i presretna sam što u ponedjeljak idem raditi.

Za sada su mi od simptoma ostale još bolne cice i naaaaaaaaaapuuuuuuuhnuti trbuh. Izgledam kao da sam u 3. mjesecu trudnoće (kao da ja znam kako izgledaju trudnice u 3. mj.rolleyes). Mislim da mi je i pupak širi nego inače, a ne mogu reći da ne idem redovito na WC.

Još sutra injekcija Choragona i goooooootovooooo je s injekcijama, jeeeeeeeeee!

Mislila sam betu raditi u petak, ali me strah lažno pozitivnog testa pa ću ipak sačekati ponedjeljak. Taj dan idem sa curama na večeru pa ako budu dobre vijesti proslavit ću sokićem, a ako ne, lijepo ću si priuštiti čašu vina i pokušat se zabaviti.


Photobucket Je li crveni sok ili crveno vino? Vidjet ćemo!

- 11:21 - Komentari (2) - Isprintaj - #

četvrtak, 25.02.2010.

5. dan nakon ET (5. dpt)

Danas sam konačno dobro iako, vidjet ćemo do navečer.

Dan trasfera i prva dva dana nakon transfera sam osjećala dosta boli i to najmanje u jajnicima. Najviše me je nabijalo dolje, valjda maternica. 3. i 4. dan me i dalje boljelo tako da mi nije palo na pamet hodati niti po kući, a kamoli otići u malu šetnju po dvorištu. Uz te bolove, 3. dan sam se skoro srušila u kupaoni. Kad sam se pogledala u ogledalo izgledala sam kao mrtvac, blijeda, a usnice bijele, pao mi je tlak. Kasnije mi je još jednom bilo tako, ali manje. Jučer mi je bilo slabo ujutro i navečer. Svaku noć, zapravo rano jutro, (oko 3h) me probudi ta neka bol i nabijanje.

Jutros se konačno osjećam dobro i ništa me ne boli. Nadam se da ću moći u šetnju jer je prekrasan dan.


- 08:29 - Komentari (1) - Isprintaj - #

subota, 20.02.2010.

ET

Prvi puta u životu sam trudnica (bar 2 tjedna yes). Danas su mi vratili tri zametka i to jedan odličan osmerostanični, jedan koji baš nije izgledao savršeno, ali je stigao ovog prvog i jedan slabiji. Ono što je bitno u cijeloj priči je to da su se sva tri oplodila i dijelila što je za mene od li čno.
Transfer je prošao odlično, a što se tiče biologice tako mi je sve dobro objasnila da mi je krivo što ju nisam snimala jer puno toga sam zapamtila, ali puno toga i nisam jer je pričala o postotcima i vezano uz godine i broj stanica i reakciju na stimulaciju i ravnomjernost rasta folikula da je nemoguće to sve zapamtiti. Sve u svemu dala mi je 40% šanse za trudnoću što je suuuuuper. Žena rastura u svom poslu i ono što je najvažniji po novom zakon stvarno zna izabrati 3 najbolje stanice. Ono što mi je ostalo u uhu je i to da bi bilo idealno, bez obzira na zakon, dobiti najmanje 8 stanica kako bi imala izbora.
Priznala mi je da je mislila da neće biti ništa od ovog postupka s obzirom na prvo lošu reakciju pa onda nejednaki rast folikula, ali su cure ubrzale i stigle jedna drugu smijeh
Statistike su OK, ali svi smo mi različiti i nepredvidivi ljudi.

22.02. - Choragon
23.02. - Decapeptyl
27.02. - Choragon

08.03. - beta HCG (Na Dan žena)

- 18:41 - Komentari (3) - Isprintaj - #

petak, 19.02.2010.

Punkcija i iščekivanje...

Evo me!
Na dan punkcije sam bila mrtva, a jučer sam se osjećala nekako tupo i prazno pa nisam ništa pisala.
Sve u svemu od 6 folikula imamo 6 stanica party Punkcija je boljela kao i prve dvije, mogu cure pričati što hoće, ali... BOLI, BOLI, UŽASNO BOLI! Međutim čim čujete lijepe vijesti sve zaboravite i sami sebi možete čestitati na još jednoj uspješno prijeđenoj stepenici.
Taj dan sam prespavala i mislila sam da će sutra biti OK jer sam prethodna 2 puta drugi dan išla raditi, ali nije. Sva sreća pa sam bila doma, trbuh mi se napuhao kao bačva, imala sam grčeve (puna zraka) i užasno mi se spavalo. Predvečer me malo popustilo, ali me ulovilo plakanje i pitanje hoće li se što oploditi.
Rekli su nam da trebamo doći u 8,00h pa ćemo saznati što dalje. Grozan scenarij mi se počeo vrtjeti po glavi; prozivanje pred svima i saznanje kakva je situacija. Hoću li izdržati ili ću, kao što je više vjerojatno, rasplakat se pred punom čekaonicom.
Počeli su prozivati i prvo prozovu mene, jednom, nisam čula, drugi put, cure prenesu krivo prezime, treći put, ej pa to mene zove. Panika, ruke se znoje, zapravo već sam pomirena sa sudbinom, ali ne žena govori
SUTRA U 7,30h . Sva zbunjena pitam cure što to znači, a one govore da je to dobro da se razvijaju, sutra je transfer. Samo mi se osmijeh razvukao na licu. Iako nisam baš skroz opuštena, ZAŠTO NE KAŽU KOLIKO SE OPLODILO I KAKVA JE SITUACIJA! Mrzim tu tajnovitost, stvarno bi ih ubilo da izgovore još tu jednu rečenicu.

Ništa još malo neizvijesnosti, ali ipak je lakše wink!

- 12:33 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 15.02.2010.

12. d.c. ponedjeljak - 15.02.2010.

Dobro je! Na broju su, čak ih je i više, 4 vodeća na lijevom i 2 folikula na desnom jajniku. Doktor zadovoljan = ja zadovoljna. Večeras štoperica u 23,00 h i u srijedu punkcija. I danas sam dobila 4 Menopura i moram, osim ujutro, još 3 puta ušmrkati Suprefact. U 13,00 u 19,00 i nakon štoperice u 23,30 sati.
Kad bi bar ona igla za Choragon bila manja eek. Bilo mi je lakše prva dva puta dok nisam znala, vidjela iglu, ali danas mi je sestra dala za doma, brrrrrrrr. Nema šanse da me bode muž. Organizirala sam da mi štopericu daju na KBC - u.
Danas su mi izvadili i krv na VV - estradiol. Ne znam zašto sada, ali eto sva sreća da imam dobre i vidljive vene pa mi bar vađenje krvi nije problem.

Sutra odmor od svega!

- 15:42 - Komentari (3) - Isprintaj - #

petak, 12.02.2010.

9. d.c. petak - 12.02.2010.

Danas sam nekako umorna od svakodnevnih putovanja, ali dobra vijest je da ne moram na folikulometriju do ponedjeljka. Jeeeee! Konačno ću se naspavati. Ono što mi se mota po glavi je to da doktor više nije uplašen jer će folikuli narasti i rekao mi je da će punkcija biti u srijedu. Nije mi to baš neka utjeha s obzirom da mi prati samo 3 vodeća folikula i to sva tri na lijevoj strani. Teško mi je prihvatiti činjenicu da ću nakon 36 Menopura imati ... strah me i reći koliko stanica. Baš onako kako zahtjeva novi zakon burninmad

I dalje nastavljam sa 4 ampule Menopura dnevno. Za sada nema nikakvih nuspojava, malo osjetim jajnike i to je to. Imala sam migrenu, ali to je kod mene normalna pojava s obzirom da i u prirodnom ciklusu reagiram glavoboljom na povišenu razinu hormona u određenom dijelu ciklusa.

- 13:37 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 11.02.2010.

8. d.c. četvrtak - 11.02.2010.

Danas sam puna optimizma jer je i doktor zadovoljan viđenim (konačno). Za endometrij je rekao da je odličan, folikulići na lijevom jajniku su ubacili u višu brzinu, a i desno su 2 počela rasti tako da možda i stignu. Ostali su i dalje sitni i od njih ništa. Sve u svemu danas sam dobila još 4 ampule Menopura što znači da sam u 6 dana potrošila 20 ampula. Mislila sam da će mi ostati, a na kraju će možda još i faliti (ostalo mi je još 10). Vidjet ću sutra jer sam opet na VV. Kaže doktor da ne može bez mene smijeh da ga rano ujutro (uvijek sam među prvima) razveselim. Kako stvari stoje, s obzirom da nedjeljom ne rade, štoperica je ili u subotu ili u ponedjeljak...

- 10:33 - Komentari (2) - Isprintaj - #

srijeda, 10.02.2010.

7.d.c. – srijeda 10.02.2010.

E ovo današnje putovanje je bilo zanimljivo. Krenuli smo kao i svaki dan, ali smo u G. kotaru naletjeli na ralice. Nisam još nikada vidjela ralicu koja ima jednu lopatu naprijed i jednu sa strane tako da odjednom čisti skoro 2 trake, nema šanse ju obići. Nije to sve, iza nje ide još jedna obična koja čisti ono pola što ova ispred ne postruže. Stigli smo na VV u 7,00, sat kasnije nego inače.
Izgleda da nisam jedina koja nije došla na vrijeme jer je dr. prvo prozivao pa kada mu se na dva prezimena nitko nije javio počeo je vikati dalje. Taman kad sam ja bila na redu počne prozivati, samo smo se pogledale i počele smijati. Nakon 2 žene krene opet sa dalje. Jadan dr. ni sam ne zna što bi s nama. Na kraju je pitao tko će mi sada doći sretan.
Kako smo se vani smijale očito sam ušla vedrija nego inače pa je dr. pomislio da sam dobre volje zbog snijega. Naravno da ne, mrzim snijeg, ja sam žena od mora, sunca i ljeta premda bi me sada zadovoljio i jedan sunčan i topliji dan. Ne sjećam se kad se moglo prošetati po suncu, a da ne puše bura.
No da pređem na folikuliće. Reakcija na Menopur nije kako je dr. očekivao. Na desnom jajniku ih ima, ali ne rastu, stali su na 3 mm, odnosno uopće ne reagiraju na terapiju, a na lijevom ih ima 6,7 i veliki su 10,12 mm. Dr. kaže da rastu sporo pa mi je povećao dozu na 4 Menopura danas i sutra moram opet u ZG. Na kraju se ni ne pikam sama kad sam svaki dan na VV. Moram priznat da sam razočarana jer sam toliko folikula imala i sa klomifenima i dobila 4 odnosno 5 j.s. Nadam se da će barem biti kvalitetnije pa će se, za razliku od prije, oploditi. Ništa, strpljen – spašen!

- 12:22 - Komentari (0) - Isprintaj - #

utorak, 09.02.2010.

Privih 6 dana ciklusa u stimuliranom postupku MPO

1. d.c. – četvrtak 4.02.2010.
Vještica je došla baš na dan kada sam i očekivala.
Dobro, to je to, krećemo, a kamo, do kuda i kada… ćemo vidjeti. Jedino znam da mi 3. dan pada u subotu kada moram na 1. pregled i određivanje terapije.
S obzirom da sam M dobila oko 14,00 sati prvo šmrkanje sam obavila na poslu. Naravno da sam sva u nekoj euforiji jedva skužila kako pospajati dijelove spreja pa mi je malo i iscurilo, ali dobro nekako sam uspjela, usprejala i to je to. Navečer sam ponovila sprejanje s tim da sam morala prije spavanja staviti i vaginaletu, a antibiotike smo odlučili piti u 21,30.

2. d.c. – petak 5.02.2010.
Ništa posebno; sprejanje ujutro, oko 15,00 i navečer, vaginalete i antibiotik navečer.
Sada mi to sprejanje ide već puno bolje, vaginalete su neki proizvod ljekarne koja se nalazi u prizemlju VV pa mi je i tu trebala praksa za otvaranje, jedino sam spretno popila antibiotik sretan . Sutra je subota i dan kada putujemo u ZG.

3. d.c. – subota 6.02.2010.
U ZG smo stigli oko 10,00. Gužva za sestru skoro do lifta, svi žure i jure, ali se ipak u svoj toj strci i našale. Opet sam na red došla zadnja (12,15h), ma nije to ni loše svi su sretni da je kraj pa je opuštenije, a i kako sam odlučila sama si davati injekcije sestra Sonja mi je mogla na miru sve lijepo pokazati i mogu se pohvaliti da sam si danas dala prvu injekciju bez pol muke. Terapija je određena za danas i sutra – 3 ampule Menopura. U ponedjeljak sam ponovo u ZG pa ćemo vidjeti što dalje.

4. d.c. – nedjelja 7.02.2010.
Dok dragi spava ja mućkam ampule i otopinu i shvaćam da imam puno nespretnije šprice i igle od onih kod sestre. Tamo su igle i šprica imale navoj, a moje nemaju pa moram dobro nabiti iglu da mi ne ispadne. Lijepo mi je sestra Sonja rekla da će mi ona dati, ali ne, ja imam, što će mi, moje su šprice lijepe zelene. Eto mi sada. No dobro, kako god, nekako sam ja to smućkala, malo sa drhtavim rukama i iz nekoliko pokušaja izvlačenja lijeka s otopinom, ali uspjela. Najmanji problem u cijeloj priči je pikanje. Ništa ne boli. Iglica je tako mala i uopće se ne osjeti ubod. Bodem se u trbuh jer to mogu sama, a i zimsko je doba pa ako nekad i pogodim kakvu kapilaru pa ostane plavica ne vidi se ispod odjeće.

5. d.c. – ponedjeljak 8.02.2010.
Naporan i emotivno iscrpljujući dan.
Buđenje u 3,30 sati, pokret u 4,00, u Zagrebu u 6,00. Doktor radi od 6,30. U čekaonici 2 para, nitko ne progovara, svi se bore sa svojim mislima, čak ni parovi međusobno ne pričaju. Na zidu i dalje grafika 99. kopija od 100 na drugom zidu ponovo gledam u sliku sa bebama poslaganima u terakota vaze, stolice sa slabim naslonima tako da mi je jedini naslon na koji se mogu nasloniti i još malo očoriti moj dragi.
Prvo dolazi sestra oko 6,20 pa nakon nje dr. Lučinger oko 6,40. Nisam se ni okrenula, a čekaonica je bila krcata. Folikulometrije idu brzo, ali ne ulazi se po redu dolaska već dr. proziva. Ima to i dobre i loše strane, ali ne zamaram se cool. Terapija opet 3 Menopura i dolazak sutra. Ajde dobro kad se mora, ali nisam baš mislila da ću trebati dolaziti svaki dan. Injekciju mi je dala sestra tako da bar to ne moram i put pod noge.

Još sam poslijepodne morala do dr. opće prakse da mi otvori bolovanje. Čekala sam 2 i pol sata da bi mi rekla kako joj je upravo bila kontrola za bolovanje i rekla da ona može za ginekološke probleme otvoriti bolovanje samo ako joj moja socijalna gin. napiše da mi treba, ali ako mi bude radila probleme da će mi otvoriti bolovanje na gripu. Sto upitnika iznad glave, ali ništa, moram kod ginekologa, sva sreća radi popodne.
Kad sam ginekologinji rekla po što sam došla rekla mi je da ona može zatražiti bolovanje samo za trudnice i da za MPO nema bolovanja. Samo mi je para izašla na uši. Zatražila sam da mi objasni kako ja mogu u isto vrijeme biti na poslu i na folikulometriji, na što je ona rekla da zna da to ispada nelogično, ali je tako i zašto ne uzmem godišnji. Kad sam joj rekla da radim u školi i da ne mogu uzeti godišnji samo je slegla ramenima. Nisam se dala pa mi je na kraju obećala da će zvati moju doktoricu i HZZO i provjeriti. Mislim stvarno, da je tako teško priznati da nešto ne zna. Kako mi je digla živac sam joj na kraju malo spustila ego i dala da mi ispravi na uputnici zaokruženo A – bolničko liječenje i zaokruži B – ambulantno liječenje. Na to je rekla da sam to mogla i sama ispraviti, a ja sam joj rekla da se na uputinici na sve ispravljano mora staviti pečat. Na to je samo rekla da će mi sestra lupiti pečat i da se čujemo kada provjeri za bolovanje. Svaki put se pravi da sve zna o MPO, a uvijek ju poklopim (na finjaka) i uvijek nešto krivo napiše na uputnicama.
Vjerujem da se pitate zašto ne promijenim ginekologicu, ali do sada mi je dala sve žive uputnice, radila briseve, papu, naručila lijekove i viđala sam ju samo kad sam radila briseve, sve drugo mi je dala preko sestre.

6. d.c. – utorak 9.02.2010.
Danas sam malo bolje. Dr. mi je rekao da je reakcija na Menopur dobra, ali da dođem i sutra jer da se sa nama ženama nikad ne zna pa da ga ne prevari. I danas 3 ampule Menopura.
Poslala sam muža do dr. opće prakse (to je i njegova liječnica) pa joj je rekao što mi je ginekologinja rekla. Obećala je da će ona sutra pitati inspekciju jer će doći i sutra k njoj i da se ništa ne brinem da ću bolovanje dobiti pa kako god. Suprug joj je napomenuo šifre pod kojima bi to bolovanje trebalo biti, a i već sam bila pod tom šifrom na bolovanju prošle godine pa ćemo vidjeti što će se iz svega izroditi.

- 18:29 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< veljača, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
             

Srpanj 2011 (1)
Ožujak 2011 (1)
Prosinac 2010 (2)
Srpanj 2010 (2)
Lipanj 2010 (2)
Svibanj 2010 (1)
Ožujak 2010 (2)
Veljača 2010 (9)
Siječanj 2010 (1)
Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (3)
Rujan 2009 (1)
Kolovoz 2009 (1)
Lipanj 2009 (3)
Travanj 2009 (4)
Opis bloga
Put koji smo suprug i ja prolazili u želji da postanemo roditelji.
Photobucket
Stimulirani IVF
1. i 2. d.c. - 3x1 Suprefact nasal (sprej), vaginaleta Natrii tetrabor 1x1, antibiotik Hiramicin 1x1
3. - 5. d.c. - 3 ampule Menopura, 3x1 Suprefact nasal (sprej), vaginaleta Natrii tetrabor 1x1, antibiotik Hiramicin 1x1
6. d.c. - 3 ampule Menopura, 3x1 Suprefact nasal (sprej), vaginaleta Natrii tetrabor 1x1
7. - 10. d.c. - 4 ampule Menopura, 3x1 Suprefact nasal (sprej), vaginaleta Natrii tetrabor 1x1
11. d.c. - 4 ampule Menopura, 3x1 Suprefact nasal (sprej)
12. d.c. - 4 ampule Menopura, 4x1 Suprefact nasal (sprej), Choragon 5000, 2 ampule u 23,00 h
13. d.c. - ništa
14. d.c. - punkcija ...Utrogestan 3x2, Ceporex 1x2
15. i 16. d.c. - Utrogestan 3x2, Ceporex 2x2
17. d.c. - ET - Utrogestan 3x2, Ceporex 2x2
18. d.c. - Utrogestan 3x2, Ceporex 1x2
19. d.c. - Utrogestan 3x2, Choragon 1500 i.m.
20. d.c. - Utrogestan 3x2, Decapeptyl 0,1 sc
21.,22. i 23. d.c. - Utrogestan 3x2
24. d.c. - Utrogestan 3x2, Choragon 1500 i.m.
25.- 32. d.c. - Utrogestan 3x2
33. d.c. - beta HCG