ALIAS JARNO

kopi_pejstam ovih dana...ahh....

poljubi me,
pa mi prste u kosu uvuci
i zagrli me...
poljubi me
pa se privi tik uz mene i zapjevaj,
ako znaš bilo što...

29.07.2005. u 00:13 | 1 Komentara | Print | # | ^

inače, jutro mi je bilo baš za k****....šetalo mi se po suncu hheheh....zašto? e pa zato....

mali isječak....super mi je stvar....al riječi....hahhah

You think you have it all now
The wisdom, power, know-how
Can't even think you're wrong
This is the way the brain of a male is made

You let the phone line bring it home to you
The life, the lies, the dreams
You cannot see the real thing underneath
- Naked truth revealed

If you live, you will die
You won't live forever stuck in time
Ebb and flow, push and tow
You must keep it real to find her

sonata artica_weballergy

26.07.2005. u 14:54 | 7 Komentara | Print | # | ^

kak je vani prekrasno....taj miris, taj zrak...mmmm....ne znam jel to samo meni, al ja poludim na takvu večer...dovoljno mi je samo da osjetim taj miris, svježinu...sad bi najrađe otišla van....
a sjedim za kompom i smrdim po cigaretama...i boli me glava....
al svejedno se guštam na ovakav da, tj večer...

25.07.2005. u 23:42 | 0 Komentara | Print | # | ^

e ovak...imam pola kopirajta pa ću malo o tom fuku.....prije nego što moja koleginjica ....aaa ona je ovak i onak zaokupirana sa ljubavi koja se rađa na suncu.....hehhhhehhe.....
znači fuk.....iliti fuck you.....al kad hoćeš pristojno onda je f*** you...a to je fuk sa tri puse....e sad...fuk kao fuk može značiti fuk al opet....
odakle ovo...naime pokušavala sam svojoj koleginjici poslat pusu prek icq-a a da se ne pojavi ona žena....

odurna ruzna zena sa silikonima u čubama
....stvarno je odurna....pa je umjesto te žene za znak uzeta zvjezdica iliti
*
....i fuk sa tri puse....tadam...heehe.....
e sad, u glavi imam objašnjenje tog fuka, al kako ga prenjeti.....e pa neću ga prenjet....fukajte se, jebite, karajte, ševite sa tri puse ili bez njih...vodite ljubav....tri puse...hahhhha

24.07.2005. u 23:53 | 0 Komentara | Print | # | ^

smeta mi neka trepavica.....u oku....tj negdje u pripizdini oka, tak da ju ne mogu izvadit van....
jonsons losion sa formulom za blago tamnjenje je sranje....nakon tri dana mazanja izgedaš super....a nakon četiri dana boja se počne skidat...jonsons zajebi...
ide mi na mozak komarac koji mi zuji oko glave i zbog kojeg inače ne mogu spavat.....a ne da mi se pola sata cupkat po sobi i pokušavat ga mlatnut...
slušam coldplay_fix you...paše mi ritam...
nije mi vruće, čisto ugodno...
e da...slušam i u2...i oni mi gode uhu hehee....
pijem hladni kapučino...
još uvijek mi smeta trepavica...

18.07.2005. u 23:21 | 3 Komentara | Print | # | ^

za poludit...
trudim se uvijek bit pristojna, bar onoliko kolko je to moguće...ali najviše od svega mrzim kad me neko po sto i prvi put traži objašnjenje na koje je onaj stoti put dobio odgovor...
i svih sto puta pristojno radim odjeb, jer sam, pristojna, hehehe....al jebemu pas...
uglavnom, nek sam đubre al ću napisat...ima taj neki tip s icq-a i tak pričali smo i tralala....mislim, kaj ima loše u tome da pričaš s nekim ( u večini slučajeva niš loše ) ...al ovaj bi se upoznao , on bi na kavu, prijateljsku , bla, bla....reko, ne želim...i rekoh mu zašto ne želim...i helou, pa kaj mu treba onda još sto puta da ne, ne i ne...i onda se čovjek uvrijedi kad mu ne odgovaram na pitanja tipa jel nosim često tange i hrpa ostalih o seksu koja neću ni spominjat...reko zajebi...ideš na ignore..sam si si kriv...

14.07.2005. u 19:11 | 4 Komentara | Print | # | ^

skuhala sam juhucu od šampinjona, fina je baš...njammmm....
i ispekla kolač....
heheh pukla sam...to mi se n e da učit pa idem kuhat hehehh....
sad me doduše boli kičma, tj boli me ovak i onak...jakoooo

07.07.2005. u 16:28 | 1 Komentara | Print | # | ^

jebemti kišu....

05.07.2005. u 17:45 | 1 Komentara | Print | # | ^

imam ispit u ponedjeljak...učit ću, khm, sutra...nije bed....mislim da ću proći....pozitivne misli navlače na sebe pozitivna djela....ne znam dal išta znači ovo kaj sam sad napisala al oke....trebalo je valjda napisati djela s pozitivnim učinkom ali votevr....ovaj put neće tip s gitarom pod prozorom svirat stairway to heaven...čak šteta....na prošlom ispitu ( kad sam naime pala, jer nisam pucala pozitivnom energijom ) sam si fino otpjevala s njim...hehe baš me lik razveselio, unatoč tome kaj sam nakon toga pala....
np_anathema-angelica

02.07.2005. u 18:36 | 0 Komentara | Print | # | ^

ja bi se malo ljubila, hihihihi....i....
joj ložim se na jednog lika.....hehe iz jednog spota, pa nije ni bitno ali.....mmmm....

01.07.2005. u 22:12 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

And I don´t want the world to see me
´Cause I don´t think that they would understand
When everything is made to be broken
I just want you to know who I am...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

"Rock je muzička sloboda, to je govorenje, sviranje i življenje onoga što želite. To je sloboda koja dolazi nakon bola, patnje i vanjskog svijeta."

Love hides in the strangest places.
Love hides in familiar faces.
Love comes when you least expect it.
Love hides in narrow corners.
Love comes to those who seek it.
Love hides inside the rainbow.
Love hides in molecular structures.
Love is the answer.
The Doors "Love Hides"



Evo objašnjenja od kud ALIAS JARNO... truli ili truls je moj nadimak...nadimak sam dobila od frendice jednom davno jer sam stvarno bila trula, nisam izlazila, ništa...a jarno truli je vozač formule...pa od tuda alias jarno...