subota, 18.03.2006.

ZAŠTO JE BOLJE BITI MUŠKARAC?


- Zavrsis svaki telefonski razgovor za 30 sekundi
- Za godisnji odmor dovoljno ti je 7 dana i jedan kofer
- Mozes sam da otvoris sve vrste konzervi i tegli sa dzemom
- Prijatelji te ne sazaljevaju kada se ugojis
- Kada mjenjas programe na TV-u, ne zadrzavas se tamo gde vidis suze
- Tvoja zadnjica ne igra nikakvu ulogu na intervjuu za posao
- Svi tvoji orgazmi su pravi
- Kada odsluzis vojsku, vise nikada ne moras da ribas WC
- Previse seksa nece ti unistiti reputaciju (naprotiv)
- Za svega 5 eura dobijas pakovanje od tri para gaca
- Mozes se istusirati i obuci za 10 minuta
- Ni jedan suradnik na poslu nece ti natjerati suze u oci
- Ne moras se brijati ispod nivoa vrata
- Ne moras svaku noc spavati uz necija dlakava ledja
- Mozes ispisati svoje ime u snjegu
- Mozes jesti bananu i sladoled na javnom mestu a da te niko ne gleda pohotno
- Niko nece prekinuti sa pricanjem socnog vica zato sto si usao u sobu
- Automehanicari ti uglavnom pricaju istinu
- Ne dobijas slom zivaca ako neko ne primjeti tvoju novu frizuru ili cipele
- Konstantno si u istom raspolozenju
- Mozes se diviti Klintu Istvudu, a opet neces odmah poslje filma poceti sa dijetom
- Znas najmanje 20 nacina da otvoriš pivsku flasu
- Sjeda kosa i bore samo podcrtavaju tvoj karakter
- Briga te sta ti ljudi govore iza ledja
- Tri para cipela su ti i vise nego dovoljna
- Ljudi ti ne bulje u grudi dok razgovaras sa njima
- Ako neko dodje na zurku u kosulji ili sakou koji je jednak tvom, to jedva i da primjetite

- 22:45 - Komentiraj (13) - Isprintaj - #

srijeda, 15.03.2006.

Speedy-Sientelo

SPOT JE MAKNUT JER ME ZIVCIRA SVAKI PUT KAD DODJEM NA BLOG

- 20:11 - Komentiraj (8) - Isprintaj - #

subota, 11.03.2006.

TRAM 11 : HRVATSKI VELIKANI

Da mi kompa bude Mazuranic
Frend Stjepan Radic, prijatelj Marulic
Kao buraz Ante Starcevic

Da se predstavim tko sam, sto sam doso i sto radim
Intelektualni nasilnik intelektualno gradim
Samo dobri umiru, ja sam pokvaren do kosti
Prijatelj je prijatelj, dok ostali su gosti
Pos'o je pos'o, a hip-hop je okupacija
Bilo mi je bolje nekad kad bila je inflacija
Jedan sam od onih sto bi htjeli zaraditi
Odraditi svoje da znam da je u dzepu moje
Demokracija, usporedno s njom privatizacija
Ekonomski razvoj, usput nekad veca racija
Da li mi se isplati razmisljat o buducnosti
Kad nemam mogucnosti s punom dozom odlucnosti
Da zaradim svoje barem znajuc da je moje, a ne necije
Jer bi drugi htijeli da je moje svacije
Propada svijet, zato ubit cu se sam
Barem znam da me u zivotu nije bilo sram
Poderane majice i stare crne hlace
Hocu imati novo za svako ispisano slovo
Nekad bijah bogat, sada nis' nego siromah
Ilegalno, legalno za zaradu sam odmah
Zivot je kurva, ja ga karam za papire
Ljudi postaju sretni dok ih velikani smire
Bolesnim metodama ja sebi pravim mjesta
Dom ili ulica studio il' cesta

Da mi kompa bude Mazuranic
Frend Stjepan Radic, prijatelj Marulic
Kao buraz Ante Starcevic

1 i 1 nisu 2, vec 11 Mladi Gospar

Spajam kraj sa krajem pa nikom nikaj ne dajem
Kada krenem ne stajem ponekad grizem al' uglavnom lajem
Uvijek na iste materijaliste
Glumim filistre dok mi glava pod krovom kisne
Nisam tatin sin al' i da jesam kakve koristi
Nikakve dobiti kad imam samo za jesti
Kazu da pare kvare, al' uzasno trebam novce
Za kuce, aute, jahte, ljetnikovce
Curice nalaze udovce da napuste sranje
Znaju znanje, imaju zivotno osiguranje
Ludu obleku, kreditne kartice i nakit
Ja zelim stroj za tiskanje novca model automatik
Bez njega ostajem ratnik, tj. radnik
Posteni jadnik koji rinta kao bik
Ili brijem kao neradnik pa se klosarim
U sukobu sa starim jer necu da konobarim
Al' ne iz hira vec kaj me fakat zivcira
Necu imat' mira dok ne budem onaj kaj servira
Koji kontrolira radi ono kaj hoce, a ne kaj mora
Fino se djira i jede tropsko voce jer je fora
Iz ruku kraljice, al' ne kao onaj kaj muti
Zajedno sa njom da uzivam u jakoj valuti
U boljim danima, zelim zivjeti s Ante Starcevicem
I drugim hrvatskim velikanima

Za sve ljude oko mene
Da mi kompa bude Mazuranic
Frend Stjepan Radic, prijatelj Marulic
Kao buraz Ante Starcevic

Ante Starcevic 1000
1 i 1 nisu 2 vec 11

- 15:58 - Komentiraj (9) - Isprintaj - #

srijeda, 08.03.2006.

Numb/encore

SPOT JE OBRISAN JER SAM STAVIO NOVI

- 17:16 - Komentiraj (10) - Isprintaj - #

utorak, 07.03.2006.

a covjece pola postova mi izbrisano zbog ovih problema sto je blog.hr
imao,a stas,za sad ce ostat ovako dok nebudem sve sredio,pozdrv
narode i uzivajte

- 18:09 - Komentiraj (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Design by: Free

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

svasta pomalo,zajebancija

Counters
Counters




Free Java Chat from Bravenet.com
 Free Java Chat from Bravenet.com



Image Hosted by ImageShack.us
ew i moje slike
a jesam ruzan,de nemojte me
gledat,osljepit cete

kontaktirat me mozete na icq:254-089-994
ili msn: kohorta@msn.com

Image Hosted by ImageShack.us
lega Ivan,legenda od covjeka

Image Hosted by ImageShack.us
moj najbolji legos Slaven

Image Hosted by ImageShack.us
lega Alen

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Blog.hr
ante
domba
jezichna
veca
xdam
lucia
klempavi tomsa

My Life is Football

myspace

myspace layouts



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

TU SERITE!!!


myspace

images for blogs



myspace

myspace layouts



Gorilla

You Da Man

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us