Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

I`m a lover,not a fighter, but I fight for what I love.

Photobucket

Come out of the cupboard, all you boys and girls
London calling upon the zombies of death <3



Gimnazija.Alkolohol.

Knjige.Glazba.Prijatelji.

Photobucket

Hold me,like you held on to life,when all fears came alive and entombed me,love me like you love the sun,scorching the blood in my vampire heart<3











By: BlogCoder.blog.hr

?

Tko sam ja? Mislim da me od svega ovo pitanje zapravo najvise zanima.tko tko tko tko ?
Tko je crvenokosa curica?Tko je zelenooko cudoviste?Strasim te.Znam.
Nisam ja jedno od onim koji ce na sve sutit i klimati glavom.Ne.nikako.
Ja sam jaka.Najjaca.[dizem rukav isprane maice] ožiljci,neki kratki,neki duzi,izrezane
rijeci.Ah.Zar to snazni ljudi rade? ne? Kako? Ja sam snazna.Tko ja?
Decko,jel me se bojis?Bojis se moje strasti?Bojis se koliko zivim? Bojis se kako?
Zelim te,nezamislivo.A kakve ti djevojke volis? One glasne,one koje ne znaju zasutit,one
koje piju i puse? One kao ja,iako ni ne znam kakve su to.? Sumnjam...
Biti ces moj.Vjeruj mi. moj moj moj.
Zasto se vec godinama trazim a nisam pronasla nista ni blizu odgovoru koji trazim?
Zasto se nemogu odlucit? Zasto mjesam stilove i supkulture?Jesam to ja?
Mjesavima svega toga? da,ne.da.ne da.ne. HM.mozda
Zasto sam kuja prema ljudima koje volim a andeo prema nekom tko mi nista ne znaci?
zasto? koliko pitanja.Odgovori.ah trebaju mi . !
Zasto se ni na trenutak ne mogu smirit,zasto uvjek moram nesto radit? Zasto ne mogu biti dobrica
i sjedit za knjigom? Zasto moram imat litru alkohola u tijelu da bi bila iskrena? Zasto s istom tom
kolicinom opijata u sebi pušim bivsoj ljubavi moje frendice u nekom tamnom kutu?Zasto sam toliko
odvratna?Zasto me imaju svi osim onog kog zelim?I zasto jebem nisam pismena i dobim 2 iz fakenog hrv jer ne znam
dali se pise djelo ili dijelo? BOLI ME ! Zasto stalno postavljam pitanja?
Nemogu vise.

-svaka cast onome tko se upije snac u ovo postu.




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.