Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

I`m a lover,not a fighter, but I fight for what I love.

Photobucket

Come out of the cupboard, all you boys and girls
London calling upon the zombies of death <3



Gimnazija.Alkolohol.

Knjige.Glazba.Prijatelji.

Photobucket

Hold me,like you held on to life,when all fears came alive and entombed me,love me like you love the sun,scorching the blood in my vampire heart<3











By: BlogCoder.blog.hr

Ne zanima me vise.Bit cu laka.Ne zanima me.NE!
Suze nisu toga vrijedne,bit cu jedna od onih prelosih za sve ostale,
preprljavih.To mi radi.
Molim te ne odustaj od mene,ne i ti,molim te.Trebas mi.Zasto nisi toga svijestan?
Jebeno mi trebas.

Nema vise nista za mene u ovom gradu.Sivilo je preslo sve granice,nema nista za mene.
Frustacije me ubijaju,tvoje izbivanje me boli,monotonost mi smeta.
GADIM SE SEBI.Ta mržnja je nenadmasiva,od toliko maska vise neznam tko sam.
I wanna start it all over again.A svoju sam priliku propustila.
Vikend je,treba mi zilet,zatim alkohol,ekipa,cigarete i zgodan decko kome neznam ime.
Mrzim kad planovi propadnu.Stvarno mi treba.
Volim plakati jer je tada rezanje posebno dobro,volim plakati jer mi tada oci poprime savrsenu boju.
Mrzim plakati jer se nesmijem vise rezati,onda je tesko,mrzim plakati jer su mi obrazi tada crveni.
No nema veze,ja sam living doll,ja ne placem,ne nikako.
Nedavno sam bila u situaciji kada su me pitali da kazem nesto o sebi.
Sutjela sam.
Ne poznajem se.Tko sam ja?




Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.