design: Jinxie™
font: DeviantArt













< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (6)
Lipanj 2008 (8)
Svibanj 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

THIS YOU GOT TO SEE:

Dance Of My Death

Demolition Lover3

Emerka

Fragile Emo

Fucking Emo Girl

Fugutive Mind

Hate Me

I Love Emo 4ever

Just Lost Angel

Mrtva Spisateljica

Ricky 007

See All

Skoro Normalna



subota, 16.08.2008.

...ŠMRC, ŠMRC...

...ne, ne plačem...
...i ne ovo neće biti depresivni post...
...šmrcam jer me uhvatila alergija...
...kmeee...

...htjela sam vam opisati jučerašnji dan...
...išla sam na misu na Veliku Gospu...
...nije da sam htjela ići...
...ali nije da me se pitalo...
...volim ići u stenjevačku crkvu...
...tamo sam krštena pa mi je nekako pri srcu...
...a i uvijek se pokupimo prije kraja mise zbog vrućine, jer se misa održava na otvorenome...
...čim smo parkirali auto i izašli evo ti već zanimljivosti za napisat...
...starac na nekom jadnom skuteru psuje vozača koji ga pretiče riječima: ''Jebote, ovo je motor!''...
...to je bilo zanimljivo...
...i tako prolazimo mi kroz masu ljudi koja se okupila oko lunaparka u potrazi za zabavom dok su neki u redu za slavnim lepinjama, kobasicama i šećernom vatom (plava ili ružičasta boja?) i nailazimo na štandove sa ukrasnim jastučićima, posteljinom i čime sve ne u samoj blizini crkve...
...dobar marketinški trik, zar ne?...
...što bi samo Isus rekao...
...već smo došli do ulaza u dvorište ispred crkve kad ono na ulazu ''bogalji'' cigani prose i govore: ''Sreće i blagoslova nemojte me proći.''...
...istog sam se trena počela smijati...
...da, poremećena sam...
...hvala na pitanju...
...zašto sam se počela smijati?...
...zato jer je bilo posve očito da je to još samo jedan trik da se izvuče novac iz ljudi...
...čitala sam ja Prosjaka Luku...
...a i dobro mi je poznata priče o čovjeku koji prosi pa se nakon obavljenog ''posla'' odvozi u BMW-u...
...nisam imala novca pa čak i da sam htjela nešto dati nisam mogla već sam prošla, a u glavi mi je istog trena progovorio moj sarkastični glas koji je rekao staroj ciganki u kolicima: ''Hvala, vidimo se.''...
...i tako stojim ja pod nekim jadnim napola osušenim borom u potrazi za malo hlada...
...i gledam kakvi se sve ljudi okupljaju...
...pa vidim neke muškarce u svojim 40-ima vjerojatno samcima (tko bi ih htio) kako se prave facama, pa hodaju ko majmuni u potrazi za mjestom za stajanje, a ruke u đepove ko neki idioti...
...a onda odjedanput čujem zveckanje novca...
...osvrnem se kad ono ugledam ciganku možda malo mlađa od mene, sa štapom koji izgleda kao držak od metle, bosonoga ''šepa''...
...možda bih pokazala malo više suosjećanja ali kada sam ju vidjela kako prosi dok je sama misa trajala smučilo mi se...
...skupljala je novce tako jedno vrijeme u plastičnoj čaši, u kojoj se poslužuje piva, pa se pokupila nakon ''dobro odrađenoga posla''...
...nakon nje se pojavio neki mali dečko od nekih pet godina valjda, možda i više, sa plastičnim pištoljem u ruci...
...a svećenik je baš spominjao da li je moguće da bog postoji u današnje vrijeme kada se ljudi ubijaju u ratovima...
...koja ironija...

...evo to su sve zanimljivosti...
...zapravo nisu zanimljivosti...
...već tužan pogled na svijet mojim očima...

...do sljedećeg posta...
...bloody kiss...


Plastic Man - Seether

10:22 || K (42) || Print || ...ŠMRC, ŠMRC... || Da/Ne


četvrtak, 07.08.2008.

...STILL ALIVE...

...back again...
...at last...

...miris soli...
...voda u ušima...
...vjetar u kosi...
...more...

...bilo mi je ljepo...
...koliko mi je moglo biti...
...s obzirom da sam išla sa roditeljima na more...

...ali zvijezde...
...tamo se najljepše vide...
...sve do jedne...
...prekrasne su...


Photobucket


...evo toliko od mene...
...da znate da sam živa...

...do sljedećeg posta...
...bloody kiss...

14:24 || K (17) || Print || ...STILL ALIVE... || Da/Ne


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.