Credits.^^
x Design: Sk8designs
x Bascode: Heartbeatzxc
Opis bloga

hmmm.. rolleyes
zafalia mi je moj blog! dead
morala san ga cilog prominit jer san starija 2god..
nisan više u emo vodama.. yes
malo san se uozbiljila.. yesyes
hahah..malo ću pisati o stanjima,o svojoj obitelji i tako..
trenutno san u 8.mj trudnoće..očekujemo kćer! ::)))
i tako..potreban mi je nekakav dnevnik!
nadan se da će mi blog biti čitan ka prije..
etooo.. mahmahmahmah




Ime: Antonia
Slušam melodični punk,emo screamo,svašta..

Najdraži bendovi:
- Debeli Precjednik
- Funeral For a Friend
- Simple Plan
- Blink 182
- I Killed The Prom Queen
- Dolibasija
- A Perfect Circle
- Muse
- Slipknot
- Diverzija
- Panic! At The Disco
- Bullet For My Valentine
- Six Pack
- FNC Diverzant

....

- Završila san školu primijenjene umjetnosti i dizajna u Zadru, zanimanje - dizajner odjeće..




ko bi reka..

zdravo ljudi.. wave
evo malo mi je zafalia blog,pa ću tu i tamo nešto napisati,čisto nako.. yes
valjda zato šta mi je fejs dosadia..
jebiga..hhh.. smijeh
bolje je imati blog! thumbup
malo san ispala iz đira,triba mi neko vrime da se vratin..
na staro!ka i prije..brzo ću se ja uhodati.. yes
nadan se da će sve biti ka i prije,šta se tiče čitanosti ovog mog sranja! smokin
hahah.. smijeh
čujemo se ljudi.. :)
mahmahmahmahmahmah


x Komentari [ 10 ] x




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.