Credits.^^
x Design: Sk8designs
x Bascode: Heartbeatzxc
Opis bloga

hmmm.. rolleyes
zafalia mi je moj blog! dead
morala san ga cilog prominit jer san starija 2god..
nisan više u emo vodama.. yes
malo san se uozbiljila.. yesyes
hahah..malo ću pisati o stanjima,o svojoj obitelji i tako..
trenutno san u 8.mj trudnoće..očekujemo kćer! ::)))
i tako..potreban mi je nekakav dnevnik!
nadan se da će mi blog biti čitan ka prije..
etooo.. mahmahmahmah




Ime: Antonia
Slušam melodični punk,emo screamo,svašta..

Najdraži bendovi:
- Debeli Precjednik
- Funeral For a Friend
- Simple Plan
- Blink 182
- I Killed The Prom Queen
- Dolibasija
- A Perfect Circle
- Muse
- Slipknot
- Diverzija
- Panic! At The Disco
- Bullet For My Valentine
- Six Pack
- FNC Diverzant

....

- Završila san školu primijenjene umjetnosti i dizajna u Zadru, zanimanje - dizajner odjeće..




..APOLOGIES..

JESTE LI VIDJELI NAJLJEPŠEG DEČKA NA SVIJETU..?
AKO JESTE,DA LI JE PLAKAO?
RECITE MU DA GA VOLIM..
RECITE MU DA GA TREBAM..


hah..eo me..nisan stigla ubost neki postić ranie..
jbg..komp ko da nepostoji!
uglavnom..eo me u školi..na računalstvu..
pišem samo da znate da sam živa i da neuspiem svima odgovorit..
nemojte shvatit osobno..
dosta toga mi se mota po glavi u zadnje vrime..
neka kriza..hormoni..neznan..
il ću poludit ubrzo..nešto se događa..
neznaaaaan..
neću pisat o privatnin problemima jer se to netiče vas..
neželin jadikovat na mreži..toe glupo..
al samo da se zna..

MOŽDA SAD KAD MI TREBAŠ NEŠTO REĆI
OSTAJEŠ SMETEN RIJEČIMA NA KOJE NISI NAVIKAO..
U ŽELJI DA BUDEM TU,TI TJERAŠ ME OD SEBE U DRUGE..
I NE OTIMLJEŠ ME!

SPUSTI POGLED,NE PRLJAJ ME VIŠE SVOJIM LAŽIMA..
I NEGLEDAJ VIŠE MOJE USNE..
KAD DLANOVE SKLOPIM DA SAKRIJEM LICE OD RUGOBE SVIJETA,
NE GLEDAJ SUZE JER NISU ZA TE..
TO SAMO PLAČE OVAJ BIJEDNI SVIJET..

JA NISAM ONA I PRUŽAM MANJE OD ONOG ŠTO ŽELIŠ..
ONA..ONA JE ZIMA,JA JOŠ JEDNO LJETO..
ONA..ONA TE OBOŽAVA,JA TE TEK NEŠTO VOLIM..
ONA..ONA BJESNI I PLAČE,JA TE SAMO RAZUMIJEM..
ONA..ONA TI DAJE BLISKOST,JA TEK DALJINU..
ZATO..RAZUMIJEM TVOJ IZBOR ALI NE I TVOJU GORČINU!

..once more I'll say goodbye to you,
things happen but we don't really know why..


do slijedećeg posta...................


x Komentari [ 102 ] x




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.