srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

09/2007 (1)
08/2007 (1)
07/2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga


Ovaj blog je za sve prijatelje i obozavatelje eminema i rapa.

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr
Suzy
Rumena
Marko aka NME
Ovo morate pogledati jako vazno!

YoUTuBe

Eminem-"Lose Yourself"
Eminem-"Mockinbird"
Akon-"Smack That"
Akon-"Don't Matter"
The Game-"One Blood"
The Game Feat 50 Cent-"Hate It Or Love It"

Evo i nekih slika

















































~ZAKON MLADIH~

1.poljubac u ruku-prijateljstvo
2.poljubac u obraz-poštovanje
3.poljubac u čelo-čežnja
4.poljubac u rame-pohlepa
5.poljubac u vrat-strast
6.poljubac u usta-ljubav
7.tuče li djevojka mladića-ima ju pravo poljubiti
8.ugasi li djevojka mladiću šibicu-želi biti voljena
9.baci li djevojka mladiću nešto-kazna od 10 pusica
10.prije ljubljenja-zabranjeno pušenje
11.ako se sjedi-djevojka sjedi na koljenu mladića
12.ako se leži-djevojkina glava leži u ruci mladića
13.tapšanje na rastanku-sanjaj me
14.poljubac zatvorenih očiju-iskrena ljubav
15.stisak ruke-želim biti samo s tobom
16.stati na nogu-izjava ljubavi
17.čeprkati po kosi-nemogu bez tebe
18.nakašljucati se-volim te
19.staviti kažiprst u usta-zagrli me
20.staviti palac u usta-poljubi me
21.igrati se prstenom-sanjala sa te
23.gledati u oči-volim te volim te
24.šaka kao odgovor-da
25.čelo kao odgovor-ne
26.pucketati prstima-danas dobro izgledaš
27.uzme li djevojka nešto mladiću-na raspolaganju
28.grickati usne-ljubomora
29.štipanje-želim ti nešto reći
30.šmrcanje-sastanak u isto vrijeme
31.stati na pete-volim samo tebe
32.tuče li mladić djevojku-želi da bude njegova
33.plaziti jezikom-poljubi me odmah
34.poljubac od 60 pusica-nije dozvoljen
35.lagani poljubac-prijateljstvo
36.prije ljubljenja-gledaj u oči

četvrtak, 05.07.2007.

Moji prijatelji

Evo da vam se javim.mahU ovom postu cu opisati svoje najbolje frendove i frendice.
Evo krecem od Hrvoja(Hrc):Poznajem ga od 1 razreda i od tad mi je najbolji frend, on vam je malo zivcanjak
ali opet je najbolji frend, on voli raditi gluposti koliko i ja ali bolje da neznate kaj je sve on radio...smijehnamcorOn trenira samnom kosarku i dobro mu ide.thumbupJako voli LOTR najvise Legolasa iako ja volim vise Aragorna.
Evo sad sam na Zorku(Tomo ili jednostavno Zorko):On mi je 2 najbolji frend, njega znam isto tak negdje kak i hrca ali snjima sam si tek postao jako dobar negdje oko 5 razreda.On isto slusa rap ko i ja i pise pijesme, on isto voli raditi sranja jos vise nego svi mi zajedno.On ne trenira nista i nije uopce nalik na svog starog (Branko Zorko).
Tu dolazi i Domagoj(Šime):snjime sam si dobar jos od 2-3 razreda a sad smo si jos i bolji.On vise voli rock ali ne onaj glasni kao metalica i ta sranja vise voli R.H.C.P ali je i veliki fan Eminema kao i ja.On trenira atletiku.
Luka:Njega zovemo po prezimenu ali to necu spominjati na blogu.On slusa sve i svasta na mobu ima nekada rocka, rapa itd...On trenira Nogomet i dosta mu dobro ide.thumbup
To su bili NaJFRENDOVI sada idu curewink.naughty
Evo krecemo.Antonija(Tona):Poznajemo se jos od 1 razreda i najfrendica mi je,trenira rukomet.Prema nastavnicima je jako bezobrazna kak i treba biti smijeh.(Da bas ovaj blog nastavnici procitajuroflzujo)
Tu je i Lara(Lara):Nju poznajem od 1 raz ali dok sam se odselio od onda se nismo culi ali sada u 6 razredu smo opet si dobri jer je luka snjom hodao ali sada su odvojeni.
Iva: je njezina frendica ali ona mi nije tak dobra jer ju nepoznajem tako dobro kao laru ali siguran sam da bi mi se svidjela.
Evo dosli smo i do moje GirlFriendice(Dora):Ona je najbolja frendicama Lari i Ivi, idu u isti razred, mlada je od mene godinu dana kako sam vec i napisao.
Ona trenira atletiku.O svom intimnom zivotu necu bas puno pricati.
I na kraju tu je i Suzy(Vatrena Suzyroflzezam se):ona ide u susjedni razred i nu poznajem od....negde...26.6.2007...no, hocu reci znam ja nju i od prije ali nisam si prije bio dobar snjom, sad jesam, ona trenira rukomet i obozava Dariju Srnurofl.I ima jedna mala tajna ali necu je otkriti pred svima...zaliven
Evo ja sam napisao o svojim prijateljima ako hocete znati vise o njima samo me kontaktajte na moj msn.





| komentari (30) | print | # |

<< Arhiva >>