WeŁCoMe To My WoRŁd

srijeda, 09.11.2005.

ewo...

ee...jučer je bila super...makar jučer nije bilo fešte..nego će tek bit u petak..ili subotu...a ma nema veze...ja i kristina smo se ful sprijateljili..danas smo se skoro požvalili..ali nam je ušla u rz čistačica..ejj..koj bed..al nema veze...sutra na plsje škole,ili na tjelesnom će biti bolje...ae..pipl...sad je sve lijepo s njom..samo se opet moram spetljat ispočetka...a valjda ću uspjet...WISH ME LUCK!!!hehe...sutra ću vam donijet drugi izvještaj iz škole između mene i nje...ae...uzivajte koliko možete...i shasha...ako je moguće,onda se vidimo u subotu..hehe..e,da..još nešto..toliko me ljudi zamolilo da stawim svoju sliku na blogu..onda ću je staviti...:))..pa će ljudi bit happy..lol..pa ćete me i vidjeti...al sutra..ili preksutra..ae čujemo se..do sutra..hasta la vista!!!
- 21:35 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>