ponedjeljak, 24.12.2018.

...

....na dobro Vam došao Badnji dan!....





....probudi se...
pada snijeg
i u Splitu Božić bijeli je....





- 09:41 - Gukni ako si faca (6) - #

petak, 21.12.2018.

...parking....

.... u predvečerje....punih ruku staklenih zdjela, dolazim do vrata, kad tamo...



bicikla.... lipo parkirana preko cijelih vrata .... ne ometa samo pristup vratima, već je volan bicikla zaglavljen između rešetka na vratima...



... šta sad? ....osvrćem se lijevo - desno ne bi li koga vidila.... ne mogu zdjele stavit na pod i maknit biciklu... ne mogu uć.... mogu samo bespomoćno stat i čekat!

... zašto nema registraciju da ga slikam i prijavim? .... kako bi bilo da zovem Pauka? .... vrti mi se po glavi

....ajme što bi se oni u Pauk službi glasno nasmijali!, al meni bogme nije do smijeha...

....ovi biciklisti su stvarno neodgovorni!....

Šta bi Vi napravili da Vas ova scena dočeka ispred vrata?



- 19:39 - Gukni ako si faca (20) - #

utorak, 18.12.2018.

...bilanca na @kupusov zahtjev...

...ova godina bila je ispunjena emocijama... velikom količinom energije koju se malo kad može osjetit .... osim u zanosnim situacijama koje su preplavile ljude oko mene ....

...a počelo je u siječnju.... lovom na Pockemone s djecom po Austriji .... zabava, vožnja bez cilja.....radi što želiš....idi gdje hoćeš, bez ograničenja, pokazala su mi skromnost moje djece koja znaju da uživaju u sitnicama .... jednako se vesele čaju i rijetkoj crnoj pivi....fast foodu i skupom restoranu.... neopterećeni glupostima, zadivljeni skladom i redom....osjećali su kao kod kuće, dok su naizgled, besciljno šetali okolo, upijajući sve detalje ....a mami srce ko kuća....



....snježne nevere.... i to više njih u koje sam upala.... kad god je rečeno "ne krećite na put" ... ja sam bila na cesti... bogme nije bilo ugodno, al ne i previše frustrirajuće .... tek toliko da adrenalin proradi i digne se na višu razinu....



....cjelodnevna proslava 40 godine mature za 4 gimnazije .... kad se u 7 minuta skupilo nas 400, slikalo, zapjevalo, i mahalo .... ne možete vjerovat koja količina sreće se našla na Peristilu u to malo vremena.

- da mi je netko rekao da ću mahat glupom dronu i pri tome neograničeno uživat, rekla bi mu da je lud! - bio je jedan komentar
- ovakav dan, ovakvu zabavu nisam u životu doživio, a sve za 20,00 kn. Dobili smo sve ono što ne možemo novcima kupit. Čista sreća! (a ovogodišnji maturanti su počeli dobivat dio prikupljenog novca da se zabave za svoj maturalni ples)



...tad smo, mi organizatori, odlučili da bi mogli ić na SFF pogledat koji film, a kad već idemo na otvaranje i na crveni tapet, trebalo bi se obuć u crveno! .... to nije bilo tako lako izvedivo, jer na crveni tapet mogu samo oni s pozivnicama....on se čuva, a sve se na njemu snima... uzalud je bilo naše uvjeravanje da smo došle iz Splita zbog toga ...

...taj dan je bio ispunjen smijehom, veseljem i dobrim raspoloženjem .... sutradan je cijeli grad bio naš...kafići, pivnice, burekđinice....svi su znali za "djevojke iz Splita" ...kad je, nenadano došla poruka iz hotela "Grad Sarajevo poslao je Splićankama pozivnice za crveni tapet i ulaznice za Hrvatski film! Morate bit na njemu u 19,00 sati, a u 19,10 morate ga oslobodit za nastavak programa!"

....frka, panika, nemamo se vremena presvuć ...trka do hotela... i jurnjava po gradu do kazališta.... svuda smo privlačile pažnju, svi su mobiteli, aparati, kamere bile uperene u nas! ... Novinari ispred kazališta su nam, s osmjehom na licu, pokazivali palac gore, veselili se s nama.... kad je sve završilo, glavni urednik je pitao o čemu se tu radi.... a mi smo glupo odgovorile da smo tu zbog fore! u tom trenu smo postale zvijezde! Pokazali su da su prava Raja! Snimatelji i novinari su blokirali cestu da se ne mučimo do pješačkog prelaza .... držali nam vrata dok nas sve nisu smjestili u taksije....a dva sata poslije.....dok smo uživali u večeri uz pjesmu i svirku tamburaša, dolazili su nam javit da smo već na svim portalima!

.... od tolikog uzbuđenja, ni jedna od nas nije spavala cijelu noć ....



...tako je prošla godina puna koncentrirane pozitivne energije ... u kojoj je nešto falilo? .... možda ju je bilo najbolje začinit zajedničkom pjesmom i plesom ...

- pazi, evo novinar Slobodne
- pravi se mrtva! Ne diši


...i opet smo ih izbjegli..... i zapjevali



.... bilo je i negativnih stvari.... cijelu sam se godinu oporavljala od operacije glave ... (kvraguc....trebalo je 9 miseci da sve dođe na svoje) .... i golema tuga.... pregolema....zbog gubitka osobe kojoj sam bezgranično vjerovala




evo ti @kupus..... tekst je nastao zbog tvog komentara : 'život se ne mjeri brojem uzdaha nego vremenom koje ti je oduzelo dah'; 'bolje jedan dan živit ka bogataš nego sto godina ka siromah' itd.? (kako_ti_kupus 17.12.2018. 08:37)


....želim Vam svima sve ljepote ove moje godine....


- 16:50 - Gukni ako si faca (8) - #

nedjelja, 16.12.2018.

...godišnja bilanca...

....došlo je vrime za rekapituliranje ove godine? Moramo zbog sebe, a i zbog drugih izvagati koliko je bila uspješna od prošlih godina...od tuđih godina..povući crtu i napravit bilancu svih događanja! Trebalo bi se malo pohvalit, podignit si moral, povećat ego, uveličat sliku sebe u tuđim i svojim očima...

...al' što je mjerna jedinica za mjerenje uspjeha? Diplome, posao, novac, broj tekstova na blogu, broj lajkova na Fejsu, Instagramu i Youtubeu?...

"Svaki naš uspjeh stvara nam nove neprijatelje jer samo prosječni ljudi mogu biti popularni." ~ Wilde,

...eto.... svaki mjerljivi uspjeh je dokaz da si prosječan!, ali i popularan .... (hahahaha) ...iako po Billu Gatesu možeš bit pametan, ali ne zaboravi da je

"Uspjeh je loš učitelj. On zavodi pametne ljude tako da misle da ne mogu izgubiti." ~ Bill Gates

... jer pretjerana sigurnost u sebe kad li, tadi li dovodi do neuspjeha...

"Da bismo postigli, ne smijemo samo djelovati, nego i sanjati, ne samo planirati, nego i vjerovati." ~ France

... ja sanjam, sanjarim, gledam život kroz poluspuštene trepavice... i lipo mi je... jel to uspjeh? Ako kažem da je, privući ću lavine ljubomornih na sebe...

"Ako je A uspjeh u životu, tada je A jednako X plus Y plus Z. X je rad, Y je igra, a Z je držati jezik za zubima." ~ Einstein

....nakon što sam copy pastala sve mudrolije s neta... mogu zaključit nekoliko stvari...



...kako želim bit uspješnija od svih Vas....



....dupla dijeta.....dva puta više uspjeha!!!!

...trabunjam? ....da.... tipkam nabrzaka da mi ne blokira kompjuter! Još ga nisam otplatila a već rikaje.... ... i dok čekate da se ponovo pojavim.... zapjevajte...



...idem pokušat držat jezik za zubima....bolje mi je....možda i pametnije?


- 14:33 - Gukni ako si faca (8) - #

nedjelja, 02.12.2018.

...zagonetka...

....dok se vi ovdje zabavljate po blogu, osobno sam suočena s ozbiljnim problemom!
Problem je to koji se kosi sa svim zakonima logike, fizike, matematike....toliko je velik da možemo govorit o parapsihološkoj pojavi....

...o čemu se radi? ...

pa imam jorgan veličine 2 m x 2 m .... znači dug je 2 metra, a isto toliko je i širok!
moja visina je negdje oko 1,65 m.
Kad legnem u krevet, pokrijem se jorganom do brade!
Ako uzmemo da mi je glava duga 25 cm, znači da jorgan od 2 metra mora prekrit 1,40 m mene.

u stvarnosti to se nikad ne događa!

Noge mi uvijek vire van!



Kako je to moguće?

Di je nestalo po metra jorgana?

Lastane pomagaj!



- 12:38 - Gukni ako si faca (28) - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>