FOTO BLOG JEDNOG LUĐAKA

četvrtak, 28.02.2008.

Na zapadu....

Image Hosted by ImageShack.us


ovako, slika sama po sebi, ništa posebno.....
gledajte ju malo duže, nađite banderu, gledajte cestu, promatrajte drvo....
e tek onda če vam bit zanimljivo.....
- 15:14 - Komentari (8) - Isprintaj - #

četvrtak, 21.02.2008.

...I šta sad????

Image Hosted by ImageShack.us


Naslov je takav kakav je....slika također, ljudi ovo je tek početak, ne zamjerajte....

- 19:31 - Komentari (13) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 18.02.2008.

crtani "film"

Image Hosted by ImageShack.us


Evo, ovo je jedna fotka obrađena u fptoshopu tako da izgleda kao crtež,
Sa ljeva na desno na slicu su: Plivelić, Škrobot, Predavec, Mato i Krasnić...dečki nadam se da se ne ljutite??
Zanimljivo je na ovoj fotki to što su sve tenisice koje vidite marke NIKE, jedino tenisice u donjem desnom kutu nisu( one su ADIDAS)
- 18:33 - Komentari (15) - Isprintaj - #

subota, 16.02.2008.

make up

Image Hosted by ImageShack.us


Slika jedne osobe, koja se uređuje( ne otkrivam indentitet, ali reći ću da mi je nešt u roduyes)

E da, znam da sam reko svaka 3 dana, ali nestrpljiv sam.....
- 13:29 - Komentari (13) - Isprintaj - #

petak, 15.02.2008.

"My šKoLa"

Image Hosted by ImageShack.us


Ovo je fotka jednog dijela moje škole, htio ja to ili ne...
Mislim na školu, fotku sam htiosmokin

e da i još nešto, ovog puta se vraćam za ozbiljno, a u tome mi je pomogao moj prijatelj Horvatmah
Fotke očekujte svaka 3 dana ito je to, čujemo se za 3 dana

- 09:57 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.