Zoka Design
Besplatni dizajni
posjetite i komentirajte
Zoka Design
u mojim venama..jos je njenog otrova.. - Blog.hr

četvrtak, 08.05.2008.

kes
ovo bi trebao biti jedan nekonvencionalan post...

danas smo se malo kamilice naduvali... boli glava malo od tog
korova imam osjećaj da bi bilo lakše da smo sijeno zapalili : /

pozdravljam dečke koji duvan motaju pod svakim odmorom
a često i u zadnjoj klupi... ^^
jedino marko mota gužvaru s orasima hahaha (interna)

jedva čekam kraj škole jao kako će to bit dobro... :D
sutra oxygene vald nećemo pretjerat sa
šumskim životinjama (bambi... xd)
pozdravljam cijelu ekipu i ovim putem potičem da
ostavite nelli koji komentar da ne plače :D
a poseban pozdrav maloči koji se razbio ko ^^ prošlog vikenda
samnom :D
kes

08.05.2008. u 22:29  47 ×  Komentara × Print  #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

o meni..

bok...
zovem se Stjepan...
tj. zovem se samo kad dijelim poklone
inače me drugi zovu :D

slušam različite vrste glazbe
ali najviše volim slušat nešto što valja :D
(to je čisto zato što bi bilo preisfurano
da kažem da najviše volim rock)

najviše se bavim rasvjetom i neuobičajenim (<----lol) efektima na sceni i partyjima...
sviram gitaru....
volim live sound i sve šta ima veze sa razglasom i ufuran sam u milijun prekidača i potenciometara :D
u slobodno vrijeme se igram u Virtual DJ-u ili nešta brljavim ili snimam u cool editu...najčešće nezavršim to što snimam :D
mrzim kablove ali nemogu živit bez njih (kao i škola otprilike)
velika mi je želja naučiti dobro svirati bubnjeve (i kupiti ih naravno) nadam se da ću je ispunit :D

moj msn je strat-os@hotmail.com

i za kraj naravno: ko me nezna skupo bi me platio XD

 

 

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

light na showu music4u

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

light show za Zrinkov rođendan u sali na CNO-u - ja nisam smio piti ništa dan prije na sastavljanju ovog svega...ostali se svi razbili :D

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja i moja ljepotica crna :D

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

FINALE MUSIC4U

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


sve moje lepotice...samo jedna fali =D

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

redom: čičak, ja i maloča (po novom šewa) :D

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

party Oxygene 4.4. 2008. - oko pol 2 pola ljudi otišlo...nisam se sjetio ranije uslikat...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

light kontrola u oxygenu... treba obrisat prašinu....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

neznam čije sam cvike pokupio

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

volim UV neonku koja uvijek radi u mojoj sobi

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

prostor gdje obitavam :D

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ovdje sam bio mali - tu sam sliku nedavno negdje na netu iskopao :D

 

DeSiGn InFo

Designer: Zoka <> Design
Image hosting:
<>
Software:

Microsoft Frontpage 2003

Adobe Photoshop

Notepad