Image Hosted by ImageShack.us TITANIK - Ridin Dirti - Blog.hr

Ridin Dirti

nedjelja, 13.02.2005.

TITANIK


Joj danas sam se baš rastužio kada sam gledo titanic (R)
i onda nađem ovo i strgam se od smjeha!!!

- 20:14 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

SEARCH and MUSIC

  • Daj nađi mi ma znaš ono:




    KLIK I> AND ENYOJ Chamillionaire - ridin





    GLAS NARODA



    LEGALIZIRANJE MARIHUANE U HRVATSKOJ?
    PA NARAVNO!!!
    NIKADA!!!
    O ČEM PRIĆAŠ TI, A KAJ JE TO?


    View current results



    P: Što plavuša radi na podu u dućanu?
    O: Traži niske cijene.

    P: Zašto plavuša sjedi na novinama?
    O: Čita sa usana.

    P: Koja je sličnost između plavuše i McDonald's-a?
    O: Milioni usluženih!

    Stane plavuša ispred Vjesnikovog nebodera i zadivljeno uzvikne:
    - Vau, koji kiosk.

    P: Što 17 plavuši radi ispred diska?
    O: Čeka 18-u, jer je za one ispod 18 ulaz zabranjen.

    P: Zašto plavuše ne znaju napisati broj 11?
    O: Ne znaju koju bi jedinicu stavile na prvo mjesto.

    P: Kako plavuša spravlja pekmez?
    O: Oguli krafnu.

    P: Zašto plavuša nosi jogurt oko vrata?
    O: Zato što na njemu piše "DUKAT".

    P: Što radi plavuša sa crnim pramenom u kosi?
    O: Pravi se pametna.

    P: Kakva je razlika između plavuše sa menstruacijom i teroristom?
    O: S teroristom se može pregovarati.

    P: Koliko plavuša treba da bi promijenile žarulju?
    O: 101. Jedna da drži žarulju i sto njih da okreću kuću.

    P: Što je to preko 10 km dugačko i ima IQ ispod 23?
    O: Parada plavuša.

    P: Što je rekla plavuša kada su je pitali da li je skoro mijenjala vodu u ribljem akvariju?
    O: Ne. Još nisu popili ni staru vodu.

    P: Što je to maleno, crveno i puže uz plavušinu nogu?
    O: Abort koji čezne za domom.

    P. Što je rekla plavuša koja je imala pasje govno na ruci?
    O: Vidi u što sam skoro ugazila.

    P. Koja je razlika između plavuše i padobrana?
    O: Padobran se ne otvara uvijek.

    P: Kakva je razlika između plavuše i prostranog svemira?
    O: U prostranom svemiru ima nade za inteligentnim životom.

    P: Zašto plavuše ne vežu cipele?
    O: Da ih mogu brzo skinuti u slučaju da treba računati preko 10.

    P. Koja djevojka u petom razredu ima najljepše tijelo? Plavuša, tamnokosa ili crvenokosa?
    O: Plavuša. Njoj je 18 godina.

    P: Kakva je razlika između plavuše i kompjutera?
    O: U kompjuter se informacije unose samo jednom.

    P: Što kaže plavuša kad je pitaš da li je žmigavac uključen?
    O: Uključen je, ugašen je, uključen, ugašen, uključen, ugašen...

    P: Kako je poginula plavuša pijući mlijeko?
    O: Pala krava.






    Image Hosted by ImageShack.us

    BUUURRRNNNNN!!!!!!!!!!!!!






GLASOVANJE

  • Image Hosted by ImageShack.us

    Može li ijedna ostati hladna na ulet tipa: 'Mala, hoćeš plesati?' - 'Hoću' - 'Ajde onda plesati da mogu na miru bariti tvoju frendicu.' Može, ali teško. Slijedi popis korisnih, nekorisnih i potpuno nekorisnih (ali zato samo vaših) uleta.

    Kratki uleti na sigurno:

    - Ja sam Mladen Burnać, popularni hrvatski pjevač, hoćeš sa mnom na piće?

    - Osjećam se kao Richard Gere. Stojim pored tebe, pretty woman.

    - Ja se tebi sviđam, a ti meni?

    - Da sam normalan, poludio bih zbog tebe.
    Image Hosted by ImageShack.us
    - Možeš mi posuditi sitno? Obećao sam mami da ću je nazvati kada se zaljubim.

    - Vjeruješ li u ljubav na prvi pogled ili moram prošetati ispred tebe još jednom?

    - U disku: Čuj, mala, netko je prdnuo! Idemo van!!!

    - Mala, tako sam zgodan da mi se sve cure sviđaju!

    - Ti se meni hodaš, 'ajmo se sviđat.


    Uleti za frajere tipa 'nisam lijep, al' sam zato glup'

    - Bok, ja sam Mile Kitić - povuci me za prezime.

    - Mala, daj pičke, znam da je imaš!

    - Mala, što piješ? - Coca-colu - Pa gdje ti je?

    - Čestitam ocu, čestitam majci!

    - Mala, što kažeš na pizzu i jebanje? Šta je, ne voliš pizzu?!

    - Šinjorina imate li vi nešto dalmatinskog u sebi? - Nemam. - A bi li tili imat?

    - A što mala ovdje radi sama?


    Istinite priče

    - Došli mi u birc, nas tri, i dođe strasna konobarica. Naručujemo mi tako, ono, pijemo neke bambuse i tak, pa kaže ludi frend: "Jednu kavu sa šlagom, čašu vode, tvoje bračno stanje i broj telefona." Cura se nasmijala, a ovaj ju je kasnije bario i tak. Vjerovali ili ne...

    - Najgore je kad vam doleti lopta u glavu. Bila ja jedne godine na moru i gledam jednog tipa i on mene i nikak' da neko neš' poduzme. Kad ono, okrenem se ja, a jedna lijepo naciljana lopta doleti mi ravno u facu! I onda pitanje: "Jesi za odbojku?" Fakat malo pretjerano, čak i za dečke...

    - Ovo je napravio moj prijatelj koji je pijan uletio curi s riječima: "Hej, ajmo se mi karat!" Na što je ona odgovorila da nije normalan i da je pijan i bezobrazan... a on se nije dao zbuniti: "Pa hajde, ako se ne'š karat, daj mi ga bar popuši!"

    - Tip kojeg sam upoznala na faksu dođe kod mene na kavu, znamo se jedno 2 dana. Popije kavu i ustane se da će ići. Pitam ga ja gdje će, a on: "Idem kući drkati i misliti na tebe." Poslije prvog šoka sam umrla od smijeha, upoznala ga bolje, shvatila kako je divna osoba, postali najbolji prijatelji i sada živimo zajedno već 3 godine.




    The WeatherPixie






    Live chat by Boldchat
    Live chat by Boldchat

Djeco ućite od najboljih!!! (mene)

  • Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us