If you've nothing to do - do it here!

utorak, 30.05.2006.

Pušiona bez mene je pušiona!

E pa gle ti ovo, svega dva čovjeka se sjete mog bloga, a bogati hehehe... naughty
šta sam popularna dead
Čujte ljudi, spremajte se za budućnost, kao ja, zato nemam šta ni pisat...Spičkavam se po cijele dane. Jea. Ja ću postat šminky zelenaaa...uuuu...

Znate one situacije kad vas ljudi krivo kuže namcor Ono stvarno krivo kuže. Neki nemaju vjerojatno smisla za humor ili ih moja ozbiljna faca (hahahaha ozbiljna!dead) splaši.
E da, to je tak kad se izražavate bolesno ili s nekim novotvorenicama headbang

Image Hosted by ImageShack.us

Htjedoh stavit SLIKE OD LUDOG DANA ali to će bit uskoooroooo... thumbup
Baš smo lepi...trbušne plesačice. A vidiš mene u konversicama, haha, (fauva karloooo) wave
Konversice na dimiju, jea, kombinacija godine headbang (a kak se drugačije izdvajat iz mase smijeh)

ajde NEMOJTE BIT GAMAD i ostavite mi par komentara...Broj posjeta raste, a ja neam pojma kak...Svi samo gledaju nitko nebi pisooooo...Hm. Bilo bi vrijeme za neku anketu...jea. smokin

MIsliš li da si zakon?
Jeaaaa
Pf, ja sam zakonije od zakon!
Većeg zakona od mene nema!
Ja sam bog zakonima!
Zakon je preblago rečeno...
  
Free polls from Pollhost.com

- 19:31 - Komentari (5) - Isprintaj - #

subota, 20.05.2006.

Old & Furious

Jebote e koji šugavi dani...
Gledam ja okolo nabrijačine od auta...ono ludnica...
Pola mojih frendica je nabrijano na to, oni novi modeli, sportski... al meni su old timeri zaaaaaaaakon...ne znam jel ima takvih ljudi još među vama?? naughty
Zato želim ovaj post posvetit tim ludim stvarčicama iz prošlosti... smijeh
Žene i auta? Ma daj kaj ti je! Zašto ne...ima nas i takvih! smokin
Nije sad da sam neka luda, da znam svaku pojedinost...to ja samo estetski smijeh
Više možete (koga zanima) naći na www.motorbase.com - Make/Models.

Mercedesi imaju jaaako dugu prošlost. U Njemačkoj se nalazi muzej legendarnog dizajna, (ono izgubiš se unutra) sa svim njihovim modelima... Općenito oni stariji su mi najbolji i najdraži...thumbup
Al neću sad po njima derat... cerek

Image Hosted by ImageShack.us
Mercedes Benz 190SL (1959)

Image Hosted by ImageShack.us
Mercedes Benz 300SL roadster (1956)

Image Hosted by ImageShack.us
Fiat 124 (1972)

Image Hosted by ImageShack.us
Fiat 850 (1964)

Image Hosted by ImageShack.us
Ac Superblower (??)

Image Hosted by ImageShack.us
BMW 3.0 CSL Coupe (1974)

Image Hosted by ImageShack.us
BMW 507 (1955)

Image Hosted by ImageShack.us
Dodge Challenger (1970)

Image Hosted by ImageShack.us
Dodge D-500 (1957) yammmi njami

- 20:57 - Komentari (4) - Isprintaj - #

utorak, 09.05.2006.

Glupost uvijek čuči u nama i čeka pravi trenutak da izađe

Upravo sam se osramotila pred sobom – ubacim ja disketu u komp i sad ja čekam…i čekam…i čekam…A ono niš! Ja gledam zaš se neće pojavit niš, neće mi primit disketu…Onak'… ubij se!lud

No dosta o meni i meni…O nama. 'Ajmo malo o vremenu – kiša onoooo eeee…juhu sad ćemo ja i ja moć skakat po blatu cijeli dan, jeej… zijev

Jel ide ko u Zagreb da me poveze? smijeh

Da ljudi evo da vam preporučim da gledate Mrak film 4…Baš sam ga gledala kod Livije – onak – NEMA VEZE S VEZOM, al je zakon! U tome je fora…jedna scena nema veze s drugom…heeeh… thumbup Najbolje je ipak ako ste gledali filmove od kojih je mrak film načinjen…Mislim da su Saw, The Village…i ne sjećam se ostalih (a i neda mi se sad razmišljat o tome) , al krepaš od smijeha… mouthwash

E da…pričam ja danas sa sobom (I talk with my room dead) i ustanovim kak sam počela puno čitat knjige, jea…Al' ljudi to je onaj neki, tamo svijet u koji se možete ubacit, isključit, jednostavno otpilit sve oko vas i otići daleeeeko, dalekoooo…al' to je za one koji vole putovanja…Fijuuuuu… nut
Nisam dugo bila onak zelena…mislim da ću večeras ostat jaaako dugo budna, malo spavat, pa ću sutra bit kričavooo zelenaaa… skroz. smokin

I da…kuži ovo e. Sjedim ja danas u birtiji (ime neću spominjat namcor) u Kutini…i nakon posjeta toj birtiji ne namjeravam se više niiiiikad tamo vratit. nono Kako ima seljačina na ovom svijetu ne možeš vjerovaaaaaaaaat! headbang Onak ljudi oladite! Al baš oni muškarci, seljačine nad seljačinama…jaaao. Došlo mi je da se pokopam, al ja mi je reklo «Nemoj!». Pa sam se poslušala… Nije li vama tako kada odete u birc i uvijek neki kreteni ili moraju zajebavat ili moraju nudit piće jer su beskrajno napaljeni, a nemaju svoje pi*** pa traže bilo šta ili su jednostavno debilčine koje ne znaju što započeti sa svojim životom pa se iživljavaju na bilo kome… Jaoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo… headbang to treba istrijebit. Taj jebeno glupi mentalitet ljudi kod nas, to je nešto straaašnooo…(uhu, podsjećam se na kučku rolleyes )
No da ne bi sad gazila po raji – ima onih koji su stvarno, stvarno očajni, iako sam si ja prije neprestano govorila «sigurno postoji neki dobar razlog zašto su takvi!» yes, ali danas sam taaako bljuvotinski zelena da sam ipak skužila da NE VIDIM NIKAKVOG RAZLOGA! namcor I to mi je bilo na srcu pa sam morala reć… smijeh Idem sebe probat natjerat da učim nešto – možda se poslušam. Bye bye…
lud

Image Hosted by ImageShack.us

- 21:34 - Komentari (6) - Isprintaj - #

utorak, 02.05.2006.

FRESH, FRESHNIJE, NAJFRESHNO!!!

Vidi ovaj dizajn, e tu ima nekog života…Vidim, vidim, VIDIM….budućnost! Naša je budućnost zelena! TAKO JE! I nemojte se brecat, jer je tako… smokin
PUKLO ME… headbang danas nisam NIKAKO dobro bang Savršeno neodlično. I super mi je smijeh
Biram ja dizajn, kuž, svi neke kakaste boje…I onda me puklo – zelenooooo smijeh Zelena je trendi boja. Ja jesam savršeno trendi…Zelena! TO, to, to! dead
Trava je zelena, lišće je zeleno, zelena je moja….ups neam niš zeleno. AL BAŠ ZATO šta neam niš zeleno, sad želim nešto zeleno – ZELENI BLOG. I volim ga. Uh šta ga volim! dead
I gledam ja gledam…kad piše ono: Dizajn – kockaste boje…uuuuuuuuuuuuu…pitam ja sebe : «Kakva je to kockasta boja…» Kaže sebe meni: «Sigurno je neka slična zelenoj…sto posto…!» smokin
I tako ja danas šetam gradom…i tak – vidim ja – jebote šta je trava zelena, mislim si…Eh da. Baš je dan zelen! Onak, kričavo zelen… zujo

Ja gledam svijet kroz zelene naočale…

SKIDAM CRNINU – budala u meni je uskrsnula! lud

Vidim ja…svi pišu po blogovima, jedino ja tu bacim neš bezveze…eeeeee neće više tako! Sad je moj blog da bude zelen, ful zelen… i sad će biti svega! mouthwash

I nemojte se bercat, jer je tako…Ja nisam više djevojka sa sela…Djevojka sa sela ide u grad…AAAHAAA…Još trpim onu «bolnicu» dva tjedna i GOTOVOOOO….onda će i fax da bude zelen, jea. Onda će mi život zazelenit! Ja ću bit najzelenija u selu, SKROZ. smokin

Baš gledam, neam niš zeleno u ormaru…Šta ću sad?! Eee, body painting skroz… headbang

Jebemti….sad sam skužila da mi stari ima rođendan…ŠTA SAM JELA…a cijeli dan ko koza prolazim kraj njega…Kak čovjek može bit tak zelen… headbang

Moja senilnost prelazi u bolest… dead

JESMO ZELENI???! Skroz… zujo

Image Hosted by ImageShack.us

- 20:24 - Komentari (15) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 01.05.2006.

Mali englesko-hrvatski riječnik

Par korisnih prijevoda kako biste što lakše komunicirali sa strancima.

No yes stolen - Neda Ukraden
Edge except - Ivica Osim
Freeman Gentlefuck - Slobodan Miloševic
But I and brother-in-law escaped - Alija Izetbegovic
Goverment's giant - Vlade Divac
Sparkwho dogburn - Žarko Paspalj
Overdear dayandhunter - Predrag Danilovic
Where are you sick - Đe si, bolan
Dark of the job - Taman posla
Axed myself very much - Mnogo sam se sekirao
Big knife tomorrow - Kama Sutra
I am talking alone with the room - Pricam sam sa sobom
Calculate on me - Racunaj na mene
Waiting all right for bread - Cekanje u redu za hljeb
Edge and police van - Ivica i Marica
What has? - Šta ima?
To whom feet wrappers, to whom Serbian peasant shoes - Kom obojci, kom opanci
Carry yourself - Nosi se
Lubricated behaviour - Ljigavo ponašanje
He has a loop - Ima petlju
Since remember century - Od pamtivijeka
Liquid questions - Tekuca pitanja
Yes, little duck - Dapace
To take healthy for over - Uzeti zdravo za gotovo
Since the little legs - Od malih nogu
Small before - Maloprije
To lead the bill - Voditi racuna
Only killer - Samoubojica
I am on five - Napet sam
I divide your opinion - Dijelim vaše mišljenje
She is in the second state - Ona je u drugom stanju
On the face of the place - Na licu mjesta
He looped himself with her - Spetljao se s njom
I wish to elephant on you - Želim se nasloniti na tebe
He blacksmiths her in stars - On ju kuje u zvijezde
What is falling on your brain? - Šta ti pada na pamet?
We were shooting from laughter - Pucali smo od smijeha
He is not worth a pissing bean - Ne vrijedi ni pišljiva boba
To whom you this? - Kome ti to?
Out of clean peace - Iz cista mira
Let's eat something from the legs - Hajde da pojedemo nešto s nogu
Photo-who-drinks - Fotokopije
The in-fall of little mouse - Upala mišica
Who-chicken - Kopile
On-elephant - Naslon
Are-railway - Supruga
Treasure to you - Blago tebi
Fade, see, jokes - Veni, vidi, vici
Priest-singer - Pop-pjevac
Everything is up and up - Sve je gore i gore
Eye colors long - Oci boje duge
Sarah is an ox - Sarajevo
Little bad city - Mali Lošinj
New USA - Novi Sad
Saturday city - Subotica
And that fox - Italija

- 21:34 - Komentari (3) - Isprintaj - #