nebi đava sa jednom plaćom

utorak, 19.09.2006.

SUSAN TEDESCHI

JUST WON'T BURN

Oh I'm feeling kinda lonely
And I'm feeling kinda down
Oh but I know I'm gonna be alright
If these blues are hangin' around
Hangin' 'round...
Oh... hangin' 'round
Hangin' 'round...
Oh... blues hangin' 'round

Oh! I'm feelin' kinda tired
And I don't know just what to do
Oh but I know I'm gonna be alright
'Cause these blues will pull me through
Pull me through...
Oh... pull me through
Oh... pull me through...
Oh... they're gonna pull me through

I'm feelin' all torn up
Just don't know which way to turn
Oh I'm gonna turn my head straight to these blues
'Cause these blues they just won't burn
Just won't burn...
Oh... they just won't burn
Oh... they just won't burn...
Oh... they won't...
Ooooo... ahhh... oh... they just won't burn...

No they won't burn
Oh... oh... they just won't burn
Oooo... I know they won't burn... ooo lord
No... just won't burn... oh... they just
Oh... they just won't burn

- 21:56 - Komentari (8) - Isprintaj - #

GEORGE TOROGOOD

BAD TO THE BONE

On the day I was born, the nurses all gathered 'round
And they gazed in wide wonder, at the joy they had found
The head nurse spoke up, and she said leave this one alone
She could tell right away, that I was bad to the bone
Bad to the bone
Bad to the bone
B-B-B-B-Bad to the bone
B-B-B-B-Bad
B-B-B-B-Bad
Bad to the bone

I broke a thousand hearts, before I met you
I'll break a thousand more baby, before I am through
I wanna be yours pretty baby, yours and yours alone
I'm here to tell ya honey, that I'm bad to the bone
Bad to the bone
B-B-B-Bad
B-B-B-Bad
B-B-B-Bad
Bad to the bone

I make a rich woman beg, I'll make a good woman steal
I'll make an old woman blush, and make a young woman squeal
I wanna be yours pretty baby, yours and yours alone
I'm here to tell ya honey, that I'm bad to the bone
B-B-B-B-Bad
B-B-B-B-Bad
B-B-B-B-Bad
Bad to the bone

- 21:45 - Komentari (1) - Isprintaj - #

DIVLJE JAGODE

MARIJA

Ti i ja smo sunca dva
Ti i ja ko anđeli
Spojili se, nebom letjeli
Do tuge nismo željeli
Do tuge nismo plovili
Na krilima od sjena mjeseca
Nisam bio mnogo jak
Da odolim na tvoj tajni znak
Zemlju si očarala
Zauvijek si mene uzela


Trebam te Marija
Od neba do neba
Povedi me Marija Moja marija
Trebam te Marija
Od neba do neba
Povedi me Marija Moja marija
Ma-ri-jaaa

Vjeruj mi Marija
Od neba do neba
Moja si
Meni suđena
Zajedno smo plovili
Morem plavim nebeskim
Zajedno
Vječno nestali
Nisam bio mnogo jak
Da odolim na tvoj tajni znak
Zemlju si očarala
Zauvijek si mene uzela

- 21:35 - Komentari (0) - Isprintaj - #

nedjelja, 10.09.2006.

moto parti na kašunima

upravo sam doša sa moto partija na kašunima . bilo je ludilo . puno dobre rock muzike , velike količine pive , dobra ekipa , i eto naćin da se lipo provede večer . nije bilo nikakvih pizdarija , nije niko nastrada koliko ja znam , svira je bend trio iz karlovca - peglali su pisme od ac/dc, a i bija je neizbježni ženski i muški striptiz. ljudi moji dođite i vi na koji parti lipo će te se osjećat i upoznat puno dobra svita .

- 03:31 - Komentari (9) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 04.09.2006.

koncert

bija sam na koncertu klapa na poljudu . bilo je preko 10000 ljudi . koncert je bija ludilo . fala bogu da se tako nešto desilo u splitu . vinko coce je bija faca

- 01:15 - Komentari (16) - Isprintaj - #

nedjelja, 03.09.2006.

PARNI VALJAK


HVALA TI

Pred vratima njenog stana
Ja sam ostavljao svoje brige,
I dileme i strahove
Odagnati ona je mogla.

Pored nje bih našao mir,
Titrajem bi znala.
Nikad ništa tražila nije,
A toliko tog mi dala!
A toliko tog mi dala!

Hvala ti,
Hvala ti,
Hvala ti,
Hvala ti!

Otkako je nema
Uviđam koliko mi znači.
Nikad, nikad, nikad više
Takvu ženu neću naći,
Takvu ženu neću naći.

Hvala ti,
Hvala ti,
Hvala ti,
Što si vjerovala kada nitko nije,
Što si pomogla da i dalje svoje snove snijem,
Hvala,
Hvala ti!

Pričao sam joj o ljubavi
Koju ne mogu naći,
A nikad nisam pomislio,
Zašto je uvijek sama,
Kakva sam ja budala,
Kakva sam ja budala!

Hvala ti,
Hvala ti,
Hvala ti,
Što si vjerovala kada nitko nije,
Što si pomogla da i dalje svoje snove snijem,
Hvala!
Hvala ti...

LJUBAVNA

Naoružan samo smiješkom
Hodam ja kroz grad.
Zvona zvone,
Nedjelja je,
Gdje ja pripadam?

Moje ime nije važno
Jer je namjera
To što čini razliku
Od čovjeka do čovjeka.
Nemam nikog da me vodi,
To mi ne treba
Jer još uvijek moja glava
Meni pripada.

Moraš prvo puzati
Da bi znao hodati.
A kad te stvarno sve
Uza zid pritisne
Digni glavu, ne daj se
Pjevaj pjesme ljubavne.
Zaplači
Kad te nitko ne vidi.

Bole riječi, boli vrijeme,
Bole sudbine.
Daj još rundu prijatelju
Kome je do istine.

Digni glavu, ne daj se
Pjevaj pjesme ljubavne.
Slušaj me,
Ma, boli te!

Ne daj se
Pjevaj pjesme ljubavne.
Zaplači kad te nitko ne vidi,
Ne vidi.









- 08:53 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • aj neka

Linkovi