četvrtak, 06.09.2007.

Rock. Zacudjena. Idem.

Nova verzija iPod Nano-a i odjednom patim za iPod classicom. ??
Raspolozena za malo rocka nakon duuugog fokusiranja na elektronsku glazbu. Ako ne na dulje vrijeme, onda bar danas. pjeva
Sanjala sam ju.
Sanjala sam da izlazim iz sobe, puno ljudi oko mene. Pogledam ravno ispred sebe, nekoliko metara dalje. Sto? Opca nevjerica. Puno se ociju uperilo u tom smjeru. To je.. pa to je Ona! Zar nije ona... Jos je medju nama?
Bila je stvarna. Masnica na celu cinila ju je jos stvarnijom, bila podsjetnik da se automobilska nesreca zaista je dogodila. Dosetala je do nas kao da nista nije bilo, kao da ne razumije nase zapanjene poglede. Odsetale smo do bukse, sjele jedna do druge i zapalile cigaru.

To je to. Nista drugo. eek
Dosla mi je u snove da se oprostimo? Da mi kaze da je jos sa mnom i da se sjeca nasih dana?
Draga, i ti si meni u mislima. Ne placem, ne tugujem. Nisi bila cmizdravica pa necu ni ja sada biti. Tvoj zivot je bio za parti, za zabavu i necu ga sada zaliti suzama.


A sada iz principa idem spavati s mokrom kosom. Sam se pohvalila za nove ocale? Soy como una profesora :))

Nasmij se (6)

<< Arhiva >>