četvrtak, 10.05.2007.

A sada - 3 mjeseca ljetovanja u Lijepoj nasoj!

Proslo je. Gotovo. I mean GOTOVO.
Upravo sam dala zadnji ispit, onaj za kojeg sam se najvise bojala (uz kemiju).
I odlicno je prosao. Smijesi mi se petica.
Sigurna sam.
I gotov semestar. Ni sama ne vjerujem dok pisem.
Gotov semestar!
Idem se doma presvuci pa na trodnevno kampiranje.
Odmorit glavu malo...
Pregorile mi svijecice vec :))
A onda... A onda... A ONDA!
U ponedjeljak put pod noge!
Da, ovo je zadnji post iz SAD-a, javim se koji put iz Lijepe nase,
ako se dokopam interneta.
Sretan mi put :)
Unaprijed isprike ako me ne bude duze vrijeme,
but I've got some catching up to do.
Dragi i to :)
I pijanka, naravno.
Pozivam vas na virtualnu casicu vaseg omiljenog pica
u petak, 18.5., kada Ejce puni 19. :))

Pozdrav, ekipo, uzivajte u proljecu, nadolazecem ljetu i zivotu opcenito.
I stisnite zube jos malo jer
Sutrasnje cvijece je u danasnjim sjemenkama.
Carpe diem, osmjehe na lice, glave visoko i vamos a bailar :)))

Nasmij se (10)

<< Arhiva >>