četvrtak, 03.05.2007.

Totalno ne-ja post.


Oila svi vi tamo koji citate :))

Danas sam posebno dobre volje. Proljece, sunce, osmjesi.. i zadnji dan predavanja! Cekaju me 3 zavrsna ispita sljedeci tjedan - matematika i kemija u ponedjeljak i gender differences (psihologija).
Matematike me nije strah, to ce dobro proci kako god da okrenem. Muce me kemjija i psihoogija.
U zivotu nisam imala toliko uzasnu profesoricu koja bi se i u snu mogla mjeriti s kemicarkom. Simpaticna je ali nije spsobna objasniti/pomoci.. Ma predavati opcenito. Tako da se drzim trojcice, ali slaba je.. I na zavrsnom moram dobiti 3 da i zadrzim tu ocjenu kao zavrsnu. Naime, ASU, fakultet na kojega cu ici u sljedecem proljetnom semestru, pa sve dok ne dobijem diplomu, ne priznaje ocjene ispod trojki. Sto, automatski, znaci da bih morala opet ici na kemiju ili neku drugu znanost tamo. Sto znaci da sam sad nepotrebno platila za ovo predavanje, nizasto ucila i odlazila na predavanja. Ne dolazi u obzir. I zato sam pod strkom.
Nadalje, psiholgija - obozavam to predavanje! Jako poucno, zanimljivo, i prepuno neocekivanih informacija. Ali, profesorica se neda. Ispiti su joj katastrofalno teski, a kada u obzir uzmem i svoje last-minute djelovanje.. Nije lako opstati. I tu mi se smjesi trojcica i vjerojatno je.beno tezak zavrsni.. So good luck.
Razocarana sam ishodom ovog semestra sto se ocjena tice. Nakon srednje kao da me je nesto opsjelo, gladna sam znanja i zanimljivih informacija. I dobrih ocjena. I tako sam se prosli semestar mucila i namucila, ali i imala petice iz svih predavanja. Za nikoga osim za svoj osobni gust. A sada.. Sada kiksam. I sve to zahvaljujuci proljecu i osjecaju kojeg mi ono daje. A i umorna sam, dobro ce mi doci ljeto i odmor (citaj, rad i sex :o).
Enivejs, i dalje sam dobre volje. I ovaj atipicni post pisam sa Maca kojeg koristim prvi put u zivotu. Svidja mi se, ali malo je zaebano nakon dugogodisnjeg koristenja Windowsa.
Odoh, predavanje pocinje za oju minutu.

Pozdrav :)

Nasmij se (12)

<< Arhiva >>