ponedjeljak, 16.04.2007.

Ponedjeljak.


Image Hosted by ImageShack.us

Jos jedan tjedan, jos poneki ispit i nove nade i prilike za radne uspjehe.
Cula sam se s dragim. Jos mjesec dana i grlimo se :o)
Vikend je po obicaju bio kratak, ali i kvalitetan.

Mislim da sam u sebi otkrila novu osobinu - organiziranost.
Nikada nisam bila toliko organizirana kao sada.
Lijepo je, ali ide mi na zivce sve sto je manje organizirano od mene,
a to je vecina stvari back home i vecina ljudi back home.
Ne kritika ljudima, samo opazanje.
Ali da kritika sistemu.

Dobila sam debitnu karticu od majke (postom).
Visa je.
Ali ne, ne mogu ju koristiti.
Jer ima logo OTP banke koja ocito nije u suradnji ni sa jednom bankom u SAD-u
pa ejce ne moze dici novac ni na jednom bankomatu a ni u bankama.
Uzasno mi je kada nemam novaca.
Sada mi je jos gore jer ga imam, samo ne mogu do njega.

U srijedu ispit. Kemija, prokleta kemija.
Ne, ne, nista protiv znanosti kao takve.
Ali, koliko god se trudila, ne mogu izreci ni jednu rijec pohvale profesorici.
Iznimno je losa. Srecom, jedina takva.
Imam tu srecu imati jako kvalitetne i strpljive profesore.
Volim svoj fax. Volim i sistem faxa.
10.5. imam zadnji zavrsni ispit, a onda 3 mjeseca odmora pa sam na drugoj godini.
Vec.
Vrijeme leti.
Za mjesec i 2 dana rodjendan.
19.
Vrijeme definitivno leti.
Imam ja jos puno pred sobom.
Obzirom da sam prestala pusiti, imam jos vise.
Bilo je lakse nego sam ocekivala. Nadam se i trajno efikasno.
Ne bih htjela ovo ljeto opet propusiti.
Zelim dragoga motivirati da i on prestane.
Da zivimo dugo, zdravi, sretni i zaljubljeni jedan u drugoga.
S djecom.
Zdravom, inteligentnom, lijepom, drustvenom, ambicioznom djecom koja imaju smisao za humor.
Dvoje, nadam se. Stariji deckic i mladja curica. Ne puno mladja, samo koju godinu.
Mozda cim on izadje iz pelena. Mislim da bi to bilo najbolje.
Imam vec listu imena - 7 muskih i 7 muskih.
Ne, ne planiram jos osnovati obitelj.
Hvala, ima vremena.

Kasno je?
Nije, ali imam priliku zavuci se u krevet u 10:15 i odspavati 8 sati i 45 minuta.
Rijetka prilika, idem ju iskoristiti.
Ujutro voznja s instruktorom, prvi puta.
25.4. polazem.
Nervozna?
Ne. Ili, bolje receno, ne jos.

Idem u krpe s osmijehom na licu jer cula sam se s dragim, naucila skuhati nekoliko obroka,
napravila kolac, istusirala se jako mirisnim shower gelom, citala stripove Garfielda i kupila si traperice.
Nisu mi trebale nove. To je bila nagrada za nepusenje. Trosenje ustedjenog novca na nesto sto volim.
A volim dobre traperice. I odjecu opcenito.
Volim i Garfielda. Ne, ne. Obozavam Garfielda.

I vas volim :o)

Ugodan pocetak tjedna zelim.

Nasmij se (8)

<< Arhiva >>