četvrtak, 05.04.2007.

Povratit cu. Ali samopouzdanje je na mjestu. Hvala, Darren.

No music, no pic. I'm about to throw up.

Prejela sam se.
Cijeli dan samo pijuckam vodu
(pojela samo juhu za rucak)
a za veceru navalila na pizzu.
Dugo mi nije bilo ovako odurno slabo.
A ne zelim se gledati oci u oci
s wc skoljkom.
Fuj!

Isla sam po bon.
Odmah nakon faxa, dok se jos nisam skinula
jer se inace ne bih pokrenula.
U trgovini mi se upucavao neki tip.
Moje visine.
Dvadeset i sitno godina.
Radi u tvornici pive (ili bar tako kaze).
Prepun tetovaza.
Hoda iza mene i vice
Imas dobar tattoo!
Hvala. (hodam dalje)
Di si ga napravila?
U Europi. (usporavam ali hodam dalje)
Neeemoj srat, a sta od tamo si??
Da.
Otkud?
Iz Hrvatske.
Neeemoj srat, kako jako!
Heh, da..
(mislim si: ne seri, a jel znas di je to?)
Lijepa si.
(Ponosno) Hvala.
.. Jel imas mozda Myspace?
Nee, pokusavam komp zastitit od spama.
(citaj: Da, al serem jer me ne zanimas)
Aagh.. a nista, bilo je lijepo upoznati te.
Da, i tebe.
(citaj: Hvala na shutu egotripa,
al vec sam ti zaboravila ime)

Uzela sam 2 bona od $10 jer nisu imali
jedan od $25. Prokleti bili.
Pitala zenu da provijeri dal slucajnu imaju koji od $25.
Znam da nemaju, ali ipak pitam.
Zao joj je, nemaju.
Znam. Prokleti bili.
Izlazim van, stajem pored bicikle i gledam racun.
Mislila odmah nadoplatiti, ali primjetila sam
poznato lice u autu parkiranom odmah ispred mene.
Darren.
Strpala sve u dzep i mislila krenuti dalje
da izbjegnem daljnji kontakt s njime.
Korak, dva i cujem
Ej.. ovoga.. mislio sam ti dat svoj broj.
??
U slucaju da koji put nadjes vremena..
Mozda sutra, mozda za koji mjesec..
Koliko si dugo ovdje?

Bar 4 godine dok ne zavrsim fax.
Uuu, nadam se da ti nece tako dugo trebat,
mozda ovako, koji put za vikend?

Mozda kad se pustim s deckom?
(citaj: nepostojeca opcija. zaboravi i odustani jer ne volim crve)
Auu.. imas decka.. a jel ozbiljna veza?
Je, jako. Ali pokusao si (samozadovoljni, zli osmijeh)
Da.. ipak, ako se predomislis, broj imas.
Heh, sumnjam. (odlazim)
(Ide prema autu) Decko ti je sretnik..
(Ignoriram i hodam dalje)

Dao mi je komad papira.
Pise
Darren: nice & cute w/ tatoos
if you ever want to do something.

i broj telefona.
Rukopis zacudjujuce citak.
Tatoo se pise sa dva t.
Tko normalan na komad papira sa svojim brojem telefona
za sebe napise da je ugodan i sladak pored svog imena??
Papir sam sacuvala kao hranu za ego kada budem lose volje.


Slusa mi se mjuza a sjedim u tisini.
Idem ili za knjigu ili spavati.
Ovisi sto blackboard kaze, koliko imam za sutra.
Iz Komunikacija nista.
Matematiku cu u busu.
Mozda Psihologija.
To cu sutra na faxu, bar necu pusiti.
Odluka pala,
idem u krpe.
thumbup

Nadam se padu temperature.
Danas bilo 33*C na suncu.
lud

Nasmij se (7)

<< Arhiva >>