vrilo zivota

utorak, 19.07.2011.

od pisme i ljubavi








Baš vako i je kako kaže ova pisma...





a najlipše je sist naveče uz ovu kutiju staviti slušalice i dušu i tilo prepusti pismi ...nema šta neprođe kroz glavu...





da se sad teke stisnit pa zaplesat...




nije meni nikad dosta tvojih ruku tvoga tila
opet će nas zagrljene naći zora bla..




e jeben te živote..

- 23:54 - Komentari (3) - Isprintaj - #

utorak, 12.07.2011.

opet tuga..





post posvećen mojoj jedinoj seki koja je doživila prije 4 dana dva moždana udara,i s božjom pomoći
probudila se iz kome i dobro se oporavlja...kad krene krene sudbinu kažu nemoš izbjeć...

- 12:52 - Komentari (2) - Isprintaj - #

subota, 02.07.2011.




... Pictures, Images and Photos







frau Pictures, Images and Photos






frau Pictures, Images and Photos





MENI JEDNA OD NAJLIPŠIH PISAMA...PISMA S KOJOM SMO JA I MOJ DRAGI IZDURALI SVE NEDAĆE I ČEKALI DUGU GODINU KAD ĆEMO BITI SKUPA...I SAD SUZA SAMA KRENE...moja ljube ..

- 23:34 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.