Dziweb

Upiso sam faks ponedjeljak, 18.07.2005.

Evo da se javim. Jutros u 6.20 sam krenuo upisati faks. Odluka je pala prije par dana: odlučio sam se za FOI (Fakultet Organizacije i Informatike) u Varaždinu. Znam da je odluka malo čudna jel sam upao na FER a i živim u Zagrebu ali nekako me sve vuće prema FOIu. I tako sam se danas upisao na njega. Sada se samo još nadam da ću ga uspješno i završiti.
PS: jel trebam reći da idem uz potporu ministarstva

Faks srijeda, 13.07.2005.

Evo sam da kažem da sam upo i na FER i na FOI. Izgleda da je moguće upasti na FER bez da riješiš ijedan zadatak prije prijemnog.
Sada se još samo trebam odlučiti na koji faks da idem

Novi link direktorij ponedjeljak, 04.07.2005.

Pozdrav! Evo baš sam jučer otvorio novi direktorij za linkove na svojoj stranici. Navedeni direktorij možete pronaći na ovoj adresi: http://www.dziweb.com/links
Dakako da sam mislio i na Vas blogere, tako da sam napravio kategoriju za Vas. Samo odaberite kategoriju Croatian Sites -> Blogovi. Naravno opis napišite na hrvatskom.

Život (ni)je FER! petak, 01.07.2005.

Evo samo da kažem da sam se danas prijavio za upis na FER (Fakultet elektotehnike i računarstva). Mislim, FER mi definitivno nije prva opcija ali u nedosttku kvalitetnih fakulteta koji bi mene zanimali prijavio sam se za njega. Vidjet ćemo da li osoba koja nije i neće provježbati ni jedan zadatak prije prijemnog može upasti? U ponedjeljak se idem prijaviti za svoju prvu opciju. No o tome tada.