< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Dvorac boja. samo to. volim boje. u ovome nećete čitati nešta dubokoumno, čitat ćete moj život. obojan pastelama raznih boja. imate priliku za sreću. svi vi. ovo ne radim za druge, radim to za sebe. ali želim da podijelite to sa mnom. tu sreću u bojama. neka pada kiša od tempera, zaplešimo svi na podu od pastela. . spuštajmo se niz tobogan od duge, veselimo se uz sladoled sreće. sunce će sjati dok bude boja. crtajmo sreću vodenim bojama, sadimo cvijeće, i plastelinom oblikujmo sunce života. živimo i pustimo smrt. imajte vjere. u boje. jer ja imam.




Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr




seth. anđeo. moj anđeo.







unuk od bake nade. ;)))







miiiiiiiiiiha. samo miiiiiiiha. :))







massssssssslačak s točkom .


"Kada tvoj prijatelj kaže što misli,nećeš se bojati onog "ne" u svom duhu,
niti ćeš suzdržati "da".
A kada šuti, tvoje srce i dalje sluša njegovo srce;
Jer u prijateljstvu bez riječi rađaju se i dijele sve misli, sve žudnje i sva očekivanja,uz nepriznatu radost.
A kada se rastajete od prijatelja, ne tugujte;
Jer ono što u njemu najviše volite
možda će biti jasnije kad bude daleko,
kao što penjač jasnije vidi
planinu iz daljine."

HALIL DŽUBRAN

nedjelja, 22.10.2006.

you're my wonderwall.

koliko riječi treba da bi se dokazala ljubav prema drugoj osobi? nijedna. dovoljan je onaj pogled, pogled koji prodire u dušu, pogled koji kaže sve. sve više ljudi ne vjeruju u ljubav, žele biti sami, odustaju od ljubavi. a zašto? zato šta ih je možda jedna osoba odbila, i odma misle da će ih svi odbiti. to nije istina. uvijek postoji osoba koja nam savršeno paše, kao npr., mojoj sestri Sandro. njihova ljubav je lijepa. lijepo ju je za gledati. zato je ovaj post posvećen njima, i njihovoj ljubavi. tako čistu, veliku, i neprodornu ljubav još nikad nisam vidjela. oni su sretnici. jer imaju jedno drugo. spojeni su. čuvaju se.
nadam se da mi neće zamjerati šta im posvećujem post. OPROSTITE ako sam šta krivo napravila. ali znam da mi neće zamjerati. jer su ponosni šta mogu imati takvu ljubav. POUČITE NAS. poučite sve ljude kako voljeti. bili bi savršeni učitelji za to. ozbiljno. nije to da se ulizujem, ozbiljno mislim. svi vi koji mi ne vjerujete, pogledajte ih i vidjet ćete o čemu pričam. prekrasno. koliko suza oni liju kad se ne vide, to je nešta prekrasno. HVALA vam. šta ste me uvjerili da još postoji ljubav koja ne umire tako lako. HVALA.



| komentari (6) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.